![]() |
|
ik was aan een new toetsenbord toe
maar tegenwoordig hebben ze alleen maar onlogisch ingedeelde kut dingen ![]() waar eerst mn forward slash zat zit nu eenofandere vage turbo knop (zwaar nutteloos) en eerst had ik een backspace van 2 knoppen breed, die is nu gehalveerd in 1 backspace en 1 forwardslash vet irritant ![]() en voor de rest nog wat vage hotkeys (joepie) maar als die er toch zijn wel leuk als ik bijv play/pause prev en next enzo voor winamp kan instellen en niet dat ik het alleen kan gebruiken voor het bijgeleverde lullige videoplayertje dus hoe maak ik van die forwardslash een extra backspace knop (zodat ie alsnog 2 breed is) en van die turbo een forward slash? die turbo knop heb ik niet nodig (enige wat ie kan is een keylock en karaktersnelheid instellen (oh yeah... ![]() en hoe stel ik die hotkeys in voor iets anders (power knop zint me ook niet zo) ik heb btw dit board: http://www.sweex.com/product.asp?pid=68 heb driver shit geinstalled maar daar kan je verder nix mee installen thx |
Advertentie | |
|
![]() |
|
nah het gaat me niet om de hotkeys en of die instelbaar zijn of niet (zou wel leuk zijn ja)
het gaat me om die andere toetsen die gebruik ik namelijk met gamen en die turbo toets is niet instelbaar (in bijv ut2k3) dus daar kan je niet echt aan wennen ![]() heb ook geen zin om met wasd of esdf te spelen want dan zit mn keyboard in de weg voor mn muis ![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|