Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2003, 12:27
dragonrider
dragonrider is offline
Zijn er nog mensen met leuke screenshots uit dit spel, zoals deze:

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-03-2003, 12:37
MazeMouse
MazeMouse is offline
Dat lijkt mij dus echt een rukspel... (heerlijk die dubbelzinnigheid)
Oud 22-03-2003, 14:17
3rd Rock
3rd Rock is offline
een zinloze volleybalgame met virtuele bikinidragende dames kan mij ook niet echt bekoren. dat geld geef ik liever uit aan een retourtje scheveningen/zandvoort/katwijk/vlissingen/vul hier een badplaats naar keuze in. kun je misschien zelfs nog een chick scoren! maar dan moet je natuurlijk niet zo'n gedrocht als 3rd Rock zijn!
Oud 23-03-2003, 11:00
Verwijderd
Zoek gewoon op internet met google ofzo. Ik heb ook al een sloot van die plaatjes binnen

Jah, ik ben een pervert, i know
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 16:30
eXcess
eXcess is offline
Euh.. is die gameplay nog een beetje goed dan.. ?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 17:10
Verwijderd
Met zo´n avatar moet je bij dit spel niet zeuren om Gameplay. Dat spel straalt een en al lesboliefde uit.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 20:00
eXcess
eXcess is offline
Hehehe.. in de PU stondt dat je ook nog de camera zo kon bewege dat je 8er de slipjes enz. kon kijke.. En je kon andere badpakjes en strikjes kope.. lijkt wel wat op barbie ofzo..
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 21:16
Verwijderd
Citaat:
eXcess schreef op 23-03-2003 @ 21:00:
Hehehe.. in de PU stondt dat je ook nog de camera zo kon bewege dat je 8er de slipjes enz. kon kijke.. En je kon andere badpakjes en strikjes kope.. lijkt wel wat op barbie ofzo..
Maarrrr, wat een barbie

PS, www.gamespot.nl hebben ze wat gratis plaatjes staan en op www.doaxbv.com heb je der ook wat staan.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 09:26
dragonrider
dragonrider is offline
En nog ff over het spel zelf, de meeste mense denken dat het spel geen gameplay heeft, maar het is toch gewoon een volleybal game met wat extra's!
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 09:30
Verwijderd
schijnt idd een goede volleyball te zijn, en met wat extra´s? de nadruk wordt wel heel erg op die extra´s gelegd, but who cares?
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 10:42
Vinzz
Vinzz is offline
Citaat:
eXcess schreef op 23-03-2003 @ 21:00:
Hehehe.. in de PU stondt dat je ook nog de camera zo kon bewege dat je 8er de slipjes enz. kon kijke.. En
pics
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 14:10
Verwijderd
Och, der is wel een pic van de allerkleinste bikini die er in het spel zit, geen van de meiden in het spel wil hem eigelijk dragene en het kost je een berg geld om ze zover te krijgen.

Op veel fora hoor ik lui er bijna letterlijk over op het scherm kwijlen, maar ik vind het echt een belachelijk ding.

Ik zet wel een URL neer, misschien mag hij dan wel blijven staan van de fb´s, anders niet weet ik bijna zeker

http://www.gamespot.nl/images/xbox_d..._large_016.jpg

Veel plezier ermee
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 14:25
dragonrider
dragonrider is offline
mag vast wel blijven staan, je ziet nix wat niet kan.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 14:56
Verwijderd
Dat niet, maar het zit wel heel erg op het randje

Kheb trouwne ook een site gevonden waar ze vertelden dat er ook een nude-code inzat.

Complete bullshit natuurlijk(behalve met een gameshark of zoiets natuurlijk), maar ze hadden der wel 2 plaatjes bij, die net een klein beetje gecensureerd waren helaas.

De site weet ik hele niet meer, sorry
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 16:59
eXcess
eXcess is offline
Citaat:
Morridin schreef op 24-03-2003 @ 15:56:
Dat niet, maar het zit wel heel erg op het randje

Kheb trouwne ook een site gevonden waar ze vertelden dat er ook een nude-code inzat.

Complete bullshit natuurlijk(behalve met een gameshark of zoiets natuurlijk), maar ze hadden der wel 2 plaatjes bij, die net een klein beetje gecensureerd waren helaas.

De site weet ik hele niet meer, sorry
Duuuuuuuude

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten