![]() |
|
![]() |
TIP: doe het niet TE vaak
ik ben godverdomme verslaafd geraakt aan trekken incl. zaadlozing ik weet ook niet hoe t komt iedere dag was ik weer bezig heb t 2 maanden volgehouden, toen werd ik psychisch (of however je t schrijft) gestoord. dat ik gewoon egt problemen had ermee om te kappen. ik heb soms snachts mn handen vastgebonden om er vanaf te komen jezus dat was een erge kutperiode maar nu is t gelukkig minder als is t nog redelijk vaak, hoewel ik niet t gemiddelde weet |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Note voor de pers: Sarcastisch bedoeld
||
Citaat:
Krijg je wel een orgasme of is het alleen erg gevoelig en krijg je dat orgasme gevoel niet meer? 2 antwoorden dus maar.. Geen orgasme? Dan is wachten de oplossing.. te kort op je vorige orgasme is het soms te gevoelig om door te gaan. Bedoel je dat je wel een orgasme krijgt, maar er spuit/loopt niets meer uit dan hoef je geen oplossing te vinden. Sperma en vocht is dan gewoon ff op, dit hersteld zich langzaam weer. Wel apart als het na het eerste orgasme is, meeste jongens spuiten eerste 2-3 orgasmes kort na elkaar voordat er (vrijwel) niets meer uitkomt. Misschien dat je leeftijd ermee te maken heeft... dat zoiets opgebouwd wordt.. @jonnie-mannuh.. Wat een vaag verhaaltje. Je raakt niet zo snel verslaafd aan masturberen volgens mij. Het rare is dat heel veel mensen vinden dat ze het te vaak doen of dat ietsje meer dan dat ze het doen vaak is. Ieder heeft zijn/haar eigen behoeften en libido.. In iedergeval is van nooit tot 3 keer per dag masturberen normaal.. Wordt pas abnormaal als je hele dag om het masturberen draait en je het steeds vaker doet of wilt gaan doen. Vind je het zelf onprettig hoe vaak je het doet.. dan bouw je het gewoon wat af.. hoef je geen handen voor vast te gaan binden. Wie gaat nou zijn handen vastbinden? Zo ongeloofwaardig...
||
![]() |
Citaat:
Maar de aanhouder (=ik) heeft gewonnen gewoon doorgaan komt er vanzelf een nieuwe lading.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik ga het proberen met een kwartier tussenpauze.... Ik voel wel het gevoel steeds sterker worden maar dan zakt het opeens af voor het hoogtepunt ![]() Maar ik ga het proberen ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Klaarkomen tijdens het neuken? knakworstje | 22 | 02-02-2006 21:41 | |
Seksualiteit |
klaarkomen Vanietta | 11 | 09-07-2003 13:01 | |
Seksualiteit |
klaarkomen marla | 15 | 06-06-2003 18:49 | |
Seksualiteit |
Klaarkomen als je het zelf doet, klaarkomen als je bedpartner het doet Tinkerbel | 15 | 31-05-2003 11:51 | |
Seksualiteit |
Hoelang ben JIJ niet klaarkomen? Evito | 118 | 01-01-2003 15:52 | |
Seksualiteit |
Klaarkomen helemaal niet belangrijk... Verwijderd | 56 | 15-05-2002 13:56 |