Advertentie | |
|
![]() |
|
De jurk op zich vind ik wel mooi, maar volgens mij klopt er iets niet aan de tekening.
Ik neem aan dat het de bedoeling is dat ze met haar rug naar je toestaat, maar dat hoofd staat precies verkeerd. Als ik naar de onderkant van de nek kijk lijkt het precies alsof het hoofd achterstevoren op het lichaam staat. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik herhaal maar zo'n beetje wat hierboven staat:
de nek is te lang en staat idd verkeerd om op het lijf haar oor vind ik ook een beetje raar als haar rug bloot is kan het natuurlijk niet dat er een lijntje onder staat haar armen zitten een beetje wazig aan haar lijf vast de benen zijn te lang ![]()
|
Uhmm, jah...
Ze ziet er opzich wel leuk uit, alleen btje gaar wat betreft dr benen en hoofd enzo. Net als wat stroopwafel hierboven me zei, haar benen zijn te lang en die jurk enzo ziet er maf uit. Het lijkt nu net of ze op een krukje staat die onder dr jurk is verborgen. ![]() Verder ziet ze er wel aardig uit, maar niet echt bijzonder ossow. That's MHO. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() thanx voor de reacties! |
![]() |
||
Citaat:
het hoeft toch ook niet realistisch te zijn? ik vind m wel heel mooi, er zitten natuurlijk altijd wel wat dingen in die niet kloppen.. ik zou alleen de jurk nog iets mooier maken met van die franjes eraan, maarja dat is aan jou.. ![]() kuzz
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
[tekening]Een paar van mijn tekeningetjes... HDP'er | 13 | 05-12-2003 17:53 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God. Iqra | 94 | 30-07-2003 21:36 | |
Eindexamens 2003 |
HAVO Tekenen examen = krankzinnig!! D@mien | 19 | 07-05-2003 20:30 | |
ARTistiek |
een paar [tekeningen] Evelientjuh | 14 | 27-04-2003 11:51 | |
ARTistiek |
2 tekeningen Inemine | 34 | 12-03-2002 17:28 | |
ARTistiek |
tekening gebaseerd op een trigun fic(past mistakes) Bluesummers | 5 | 09-03-2002 20:07 |