Advertentie | |
|
![]() |
|
Slaat volgens mij nergens op, juist dames waar ik niet de illusie van heb er iets mee te willen/kunnen krijgen maar weleens over fantaseer zijn goede vriendinnen. Jij stelt hier meteen dat als je sexuele gedachten hebt over een 'vriendin' je er niet meer enkel bevriend kan zijn, dat is natuurlijk gewoon poep.
|
Das deels onzin...Ik heb een vriendin die ik absoluut niet knap vind, en daardoor is onze vriendschap ook niet sexueel getind (of hoe zeg je dat) Ik voel me heel goed bij haar juist omdat ze niet zo knap is...Ik voel me gewoon veiliger omdat ik niet in konflikt kom met mijn "lusten"
Daarnaast heb ik ook een andere vriendin, ze is lekker bloedmooi volgens mij...en ik ben er ook tot aangetrokken...Soms voel ik me even goed bij haar, andere momenten heb ik het gevoel dat ons iets in de weg staat als we gewoon elkaar lang vriendschappelijk willen knuffelen ofzo...Dat voelt gewoon anders (minder zuiver) aan dan bij die andere vriendin...Maar dat begrijpt zij volgens mij niet ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() p.s. beetje gelijk heppie wel maar nie helemaal vind ik ![]()
|
Juist jah.
Waarom is de persoon waar ik het beste mee overweg kan en degene die het meeste over mij weet dan vrouwelijk? En waarom heb ik nog nooit het idee gehad serieus iets met haar te willen. (of zelfs maar te willen doen?) Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken iets met haar te doen. En iets met haar hebben gaat lastig zonder verliefd te zijn.
|
Ik heb een paar hele goede vrienden waarmee ik over alles kan praten, en zij met mij. Ik moet er niet aan denken iets met ze te hebben, ook al zijn het schatten van jongens. Ik zie ze puur als vriend, nix meer.
Laatst gewijzigd op 05-03-2003 om 17:30. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Zo zijn de vriendschappen uitgedoofd omdat ik verliefd was op een ander... Ik geloof er ook niet in dat een jongen een beste vriendin kan hebben zonder er sterkere gevoelens voor te hebben, of omgekeerd. Het is nu eenmaal zo, onze hormonen spelen altijd parten. Zeker eens voorbij de 20 besef je dat zo, aan mijn 16 had ik ook vrienden en beschouwde ik ze als vrienden en niks meer maar eens wat ouder lukt dat niet meer hoor, zeker weten! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mja, ik vraag me bij meiden ook wel eens af hoe het is om met ze te zoenen
![]() Dit gaat voor mij redelijk op... ik hou niet zo van jongens als vrienden, juist omdat er altijd een soort seksuele spanning is. Alleen als je elkaar echt helemaaaal niet aantrekkelijk vindt, heb je dat misschien niet... en ik word erg zenuwachtig van die spanning ![]() |
![]() |
|
nou ik denk dat t bet wel kan, waarom zou t schadelijk zijn voor je vriendschap als je er wel eens aan denkt om die ander te zoenen??? een paar van mn beste vrienden zijn jongens (en daarbij ook nog exen, dus k weet zelfs hoe t is om ze te zoenen
![]() het wordt denk k alleen een probleem als de een meer voor de ander gaat voelen, maar das ook op te lossen met tijd....
|
kben het er wel mee eens. kheb nu een vaste vriendin. daarvoor was ik al twee jaar gewoon/normaal met haar bevriend en toen zat ik haar al in mn hoofd te zoenen en uit tekleden en haar te bevredigen.............toen we wat hadden vertelde ze dat ze precies het zelfde bij mij deed ...........................duszzzzzzzz
kus ralph ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zie niet in waarom denken aan zoenen een vriendschap in de weg zou staan. Bovendien ben ik bevriend met jongens waarvan ik me zelden afvraag hoe ze in bed zijn, en bevriend met meisjes waarvan ik me dat vaker heb afgevraagd. Ik ben niet bevriend met mensen, onafhankelijk van hun geslacht, van wie ik me dat nóóit heb afgevraagd, want ik ben nu eenmaal geïnteresseerd in mijn vrienden, dus ook in hun sexleven ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
vrouwen klagen altijd over hoe weinig mannen hen begrijpen.
Waarom kan een man dat ineens dan WEL als deze gewoon 'een vriend' is? vriendschap gaat toch ook om elkaar steunen en elkaars gevoelens begrijpen vbrouwen ondelring hebben dat beter dan man-vrouw dus denk ik dat een man-vrouw-vriendschap eigenlijk geen vriendschap te noemen valt andere invalshoek
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
misschien, maar zelfs al heeft de een dit soort gedachten, waarom zou dat je vriendschap dan kosten? Ik heb een beste vriend i.p.v. vriendin en we weten beidden hoe onze vriendschap in elkaar zit. Zolang dat duidelijk blijft mag hij er van mij op los fantaseren wat hij maar wil. (Maar aangezien hij samenwoont met zijn vriendin betwijfel ik dat
![]()
|
Verwijderd
|
Heb nu al jaren een beste vriendin waar ik oorspronkelijk verliefd op was en dat werd niks kwa relatie maar is nu nog steeds mijn beste vriendin.
Ik kreeg op een moment een vriendin maar dat maakte ik uit omdat het meer op een vriendschap ging lijken. Eerst bracht dit wat problemen mee maar nu is het ook al maanden een ontzettend goede vriendin van me. Is trouwens geinig: Zijn twee vet mooie meisjes en men denkt altijd dat er toch shit gebeurt terwijl dat niet zo is |
![]() |
|
Verwijderd
|
mannen en vrouwen leven allebei op 2 verschillende planeten.
en 1 vd 2 zal zich altijd wel sexueel aangetrokken voelen tot de ander, of de 1 is zo homo/lesbi dat het wel werkt (gezien in praktijk) maargoed. het werkt echt niet snel, en als je zegt van wel wánt je hebt zo'n goeie vriendin (als jongen zijnde) misschien is ze stiekum gek op je, en DAT WEET JE NIET ![]() SO.. |
![]() |
|
Ik heb een beste vriendin... haha... ik ben er ooit verliefd op geweest... maar das nix geworden. Achteraf maar beter.. Want nu is het veel toffer. We doen veel samen.. knuffelen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarom zou een vriendschap niet werken als één van de twee verliefd is? Ik heb 5 vrienden (m'n vriend nog niet eens meegerekend), en ik zou echt nog best bevriend met ze kunnen zijn zelfs al waren ze alle 5 verliefd op me. En dat is hoe dan ook niet zo... |
![]() |
|
hangt er gewoon vanaf wat je precies onder 'vriendschap' verstaat. as je al nimeer ff mag denke van : mmh hoe zou hij zoenen, ja sorry hoor, maar dat denk ik best wel bij veel jongens, meestal gewoon voor te lachen, maar ik denk as je da ni bewust doet, dan toch zeker wel onbewust!!
|
![]() |
Hej hallow,
Nouw ik vind van niet hoor ik heb een hele goeie vriend en ik heb nou eg nog nooit gedacht hoe het zou zijn als we zouden zoenen of sex hebben GADVER HET IS MN BESTE VRIEND HOOR!!! Maar okeej bij "gewone kennissen" kan ik me het wel voorstellen.... Doegieshhhhhhhhh Avril
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Er was eens / In den beginne heldine | 4 | 21-09-2006 20:49 | |
Verhalen & Gedichten |
"Nee, kijk dan Marco met zijn eeuwig gerammel aan de beek" Valentijn | 5 | 19-10-2004 14:17 | |
Psychologie |
homosexualiteit is een geestelijke ziekte Verwijderd | 266 | 11-04-2003 13:46 | |
Psychologie |
Ze zijn een beetje aan ’t vechten binnen in… Elka | 17 | 09-10-2002 16:58 | |
Psychologie |
Info over MPS en SCHIZOPHRENIE Droomvlucht | 4 | 28-05-2002 10:59 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |