Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() moest er ff uit ![]() Leuke serie verder, best leuk om nog eens te kijken, maar niet zo leuk om voor thuis te blijven ![]()
|
Verwijderd
|
Ik geloof dat ik ze allemaal al eens gezien heb, al 4x, nu ook op België 2...Maar ik mis gvd iedere keer de uitzending dat de ma van Nick en Effie dood gaat, dat is de 2e aflevering al geloof ik...Mja, wordt vast nog wel herhaald...
Ik vind het alleen erg stom dat 'mijn' HBH moet wijken voor een spoeddebat over Irak etc...Daar hebben die mensen toch nix aan! En zeker niet als je het in Nederland uitzendt! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Die is en blijft geweldig. ik kijk als ik tijd heb elke aflevering en heb ze ook al vaker gezien. komt melanie eigenlijk nog terug of nie? ik hoop van nie. heilig boontje. daar heb ik me dood aan geërged. tja dat was het wel groetjes iedereen xoxox Crazy Angel
||
Citaat:
en ik zit te wagten op t moment dat dennis ook een wat actievere rol krijgt ![]() dennis = ![]()
|
![]() |
Heartbreak High vind ik echt geweldig leuk!
Vooral Drazic!!!!!!!!! Ik kan echt geen aflevering missen en als deze afleveringen weer zijn afgelopen moeten ze echt wer van voor afaan beginnen!!!! ![]()
|
Verwijderd
|
ik kijk t ook al zo lang als ik me kan herinneren... zoals de topicstarter ook zegt.... elke aflevering 3 x, door de herhaling...
alleen sommige afleveringen heb ik wel gemist en dat vind ik altijd wel kut ![]() maar heartbreak high rulezzz!!! drazic is lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrr ![]() mai trouwens ook idd! ![]() |
![]() |
|
kheb de serie al 2x helemaal vanaf het begin (met nick enzo) gezien en 2x vanaf halverwege (als melanie en anita op de boulevard staan; begin van 't nieuwe schooljaar).
nu vink het wel welletjes na 4x, heb geen tijd om 't nog een keer te kijken
||
![]() |
Citaat:
|
melanie heeft al een keer met rood haar en maffe kleding rond gelopen en da was nie echt een succes.
nee laat haar maar met die andrew of zo in tasmanië blijfen. weetje wie ik ook mis? katarina en nick die waren ook wel leuk. wie was eigenlijk ook al weer die griek die voor (of was het na ) nick kwam? ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Jaaaaah!
Oef... ik ben er sinds ongeveer 3 maanden helemaal verslaafd aan! Dat is een van de MUST-SEE dingen op mijn tv-lijst. Even ter info: ik vond de oude cast ook veel leuker... Nu met die Nikki, Kurt en Andrew (dies gelukkig weer weg) echt irritant om naar te kijken gewoon. Ik vind Katarina en Charlie, Anita, Drazic, Ryan, Mai, Les en Ronnie veel cooler!
||
![]() |
Citaat:
jongen weet ik niet |
![]() |
||
Citaat:
de oude cast was dacht ik met rivers, jodie, con, nick, danielle+lover (of was dat nick???), zo'n chinese gozer, een donker meisje dat zwanger werd en dan vergeet ik er vast nog een paar! welke cast er trouwens speelt maakt me niet zoveel uit. vinnet zowiezo erg cool
||
![]() |
Citaat:
![]() 2&3 was ongeveer metdezelfde cast. Bij serie 4 kwam ehr..allie erbij en charlie, de geweldige stassy en een nieuw schoolhoofd, miss dyson. Toen kwam serie 5/6 dat zijn degene die nu op tv zijn. En daarna krijg je de series met tania en marco enzo erin, serie 7..en dat is ook het laatste seizoen.. Dit zijn alle seizoenen in groffe lijnen, er zit nog iets tussen geloof ik... Heartbreak high blijft ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dat meisje wat zwanger was, weet niet meer wie het zei, dat was Rose, en ze was zwanger van Jack...(Die chineese jongen dus) http://www.heartbreakhigh.aus ?? anders via een zoekmachine! |
![]() |
|
owja kan ook wel. en in een latere serie was Ally toch zwanger van zo'n leraar? en toen had ze zo'n grieks vriendje die kwam na nick WIE WAS DAT NOU???
oh ja Math/mat/.... (doorhalen wat n.v.t. is) logan. waarom zit er zo vaak een griek in die series??
|
![]() |
Vinden ze leuk?
![]() op deze website staat trouwens : "new term begins march 2003" ...betekend dit dat er weer nieuwe episodes komen? ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waardeertopic Verwijderd | 500 | 19-12-2010 18:15 | |
Films, TV & Radio |
Love My Way Verwijderd | 129 | 27-05-2008 15:58 | |
Films, TV & Radio |
Heartbreak high Noddy | 22 | 07-02-2007 16:53 | |