Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2003, 20:27
meisiii
meisiii is offline
Voor alle jongens die al ervaring hebben, vinden jullie het erg als jullie vriendin nog geen ervaring heeft???
En voor alle meisjes zonder ervaring... Doe je het de eerste keer liever met een jongen die ervaring heeft of eentje zonder ervaring???
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 20:37
snarl
snarl is offline
ik heb geen ervaring met "echte" sex maar ik vind het denk ik juist leuker met iemand die geen ervaring heeft, op een of andere manier
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 20:39
Verwijderd
zonder anders zou ik constant na gaan denken over alles of hij dat ook met haar zou hebben gedaan
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 20:54
3rd Rock
3rd Rock is offline
het maakt mij niet echt uit. heb het nooit met een maagd gedaan, mijn enige partner was geen maagd meer en dat was op zich wel handig, maar ik denk dat ik zelf de weg ook wel had kunnen vinden
Oud 18-03-2003, 20:55
Diovai
Diovai is offline
Dat is koel, als ze dat niet heeft!!
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 20:59
faith666
faith666 is offline
Mijn vriend had meer ervaring als ik...maar dat kan me weinig schelen, het ging allemaal in ieder geval niet klungelig en hij weet wel precies wat ik lekker vind....vin het wle best zo.
Oud 19-03-2003, 07:36
Verwijderd
Voor zover ik weet hebben we beiden nog geen ervaring op dat gebied, en dat bevalt me wel! Ik ben erg onzeker, en dan ben ik bang dat hij me gaat vergelijken met andere meisjes...Dus ik heb er geen problemen mee!
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 09:30
strafcorner
strafcorner is offline
mijn vriendin had nog geen ervaring en daar ben ik erg blij mee
Oud 19-03-2003, 10:06
very drunk driver
very drunk driver is offline
ik vind het wel leuk als de andere geen ervaring heeft dan kan ik alles haar leren lijkt me heel leuk
Oud 19-03-2003, 10:42
crazygirlsacha
crazygirlsacha is offline
ik heb een vriend die wel al ervaring had (hij is ook al 28) .. en hij heeft me ontmaagd..
so liev..
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 11:15
stout!
stout! is offline
Ik ben zelf nog maagd en denk dat allebei wel zijn voordelen heeft.. een meer ervaren jongen zou ik me denk ik meer bij om m'n gemak voelen, omdat het dan niet zo snel geklungel wordt. Maar het is natuurlijk ook leuk om iemands eerste te zijn en alles samen te ontdekken.
Oud 19-03-2003, 11:24
Lievelotje
Lievelotje is offline
Wij hebben het elkaar geleerd, dat was wel ontzettend gaaf, maar ik heb geen idee hoe het zou zijn als dat niet zo was. Kortom ik kan eigenlijk weinig aan dit topic toevoegen en zou dus beter mun snater houden.
Oud 19-03-2003, 12:06
Marsel
Marsel is offline
Ik zou het liefst met het meisje waar je heel erg van houdt.. alles samen ontdekken... is toch mooi om later aan terug te denken.. en misschien zelfs wel met haar om te lachen ofzo. ( jesus waarom is het uit? )
Of ik het echt erg zou vinden als ze geen maagd is weet ik niet.. maar liever toch wel allebei maagd dan..
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 13:53
3rd Rock
3rd Rock is offline
mijn vriendin had al zeker 3 partners gehad en toch kon ik haar nog genoeg leren... terwijl ik nog maagd was... tja, sommigen hebben het
Oud 19-03-2003, 14:53
Maurice
Maurice is offline
iedereen heeft het liefste dat zijn/haar partner de ervaring heeft van iemand die het al met 60 personen heeft gedaan, maar toch nog maagd is.
Oud 19-03-2003, 17:18
AtHell
AtHell is offline
Dat is juist super opwindend om d'r een beetje te zien prutsen enzo maarja aan de andere kant kan het natuurlijk ook vervelend zijn.
Oud 19-03-2003, 17:25
pitje
pitje is offline
Citaat:
morris schreef op 19-03-2003 @ 15:53:
iedereen heeft het liefste dat zijn/haar partner de ervaring heeft van iemand die het al met 60 personen heeft gedaan, maar toch nog maagd is.
goede opmerking
Oud 19-03-2003, 17:27
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Ik ben de 1e waar mn vriend mee gezoend heeft Dat vink eigenlijk wel heel leuk
Verder lijkt het trouwens wel alsof die al ervaring had
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 19:09
Verwijderd
Ik kan de vraag niet precies beantwoorden, want 'k heb alleen sex gehad met jongens die vóór mij nog maagd waren (2 in totaal, dus 't valt mee hoor). Maar ik denk niet dat het echt veel verschil maakt, eerste keren zijn toch wel ietwat klungelig of er nu iemand met ervaring bij zit of niet, en dat maakt 't juist zo lief allemaal... Bovendien was mijn vriend na een paar keer sex al veel beter dan mijn ex-vriend na dertig keer was, dus ik denk niet dat ervaring veel te maken heeft met hoe goed je bent in bed, dat lijkt mij meer liggen aan hoe goed je elkaar aanvoelt en of je dezelfde ideeën hebt over sex. Mijn ex-vriend en ik hadden daar gewoon allebei heel andere ideeen over (hij: sex gaat om het orgasme, dus dat moet je zo snel mogelijk zien te bereiken en dan is het afgelopen, ik: sex gaat om het genot, dus dat moet zo lang mogelijk duren, een orgasme erbij is zeker leuk maar dan kun je daarna nog best doorgaan, hij: sex moet bijzonder zijn, dus laten we 't vooral niet te vaak doen, ik: sex moet bijzonder zijn, dus laten we er vooral elke keer weer iets speciaals van maken)
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 20:34
Verwijderd
Ik heb liever dat mijn volgende vriend wel wat ervaring heeft... geen idee waarom eigenlijk. Heb het idee dat ze soms een beetje... sukkelig zijn als ze nog maagd zijn (niet terecht hoor bij veel Maar sommigen...). En bovendien, dat geklungel hadden we de vorige keer al, doe deze keer maar eens gemakkelijk
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 23:57
Melf
Melf is offline
ik zou denk ik liever een meisje willen die onervaren is
Oud 22-03-2003, 19:32
Kali
Kali is offline
ik heb tot nu toe enkel vriendjes gehad die onervaren waren en het is nooit verder gegaan, NU heb ik een heel lief vriendje , die al iets ervaring heeft en ik heb dat liever eigenlijk omdat ik zelf nogal onzeker ben enz
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 19:53
*mystery*
*mystery* is offline
ik was geen maagd meer, hij wel. maar dat is juist wel fijn, want dan kan je hem helemaal op jou afstellen
Oud 23-03-2003, 00:23
Justice
Justice is offline
Citaat:
Morgan schreef op 19-03-2003 @ 21:34:
Ik heb liever dat mijn volgende vriend wel wat ervaring heeft... geen idee waarom eigenlijk. Heb het idee dat ze soms een beetje... sukkelig zijn als ze nog maagd zijn (niet terecht hoor bij veel Maar sommigen...). En bovendien, dat geklungel hadden we de vorige keer al, doe deze keer maar eens gemakkelijk
Denk maar niet dat het ineens makkelijker gaat hoor... ervaren of niet, het gevoel wordt er niet minder om denk ik...
Oud 23-03-2003, 11:21
Verwijderd
Citaat:
Justice schreef op 23-03-2003 @ 01:23:
Denk maar niet dat het ineens makkelijker gaat hoor... ervaren of niet, het gevoel wordt er niet minder om denk ik...
Ok, dat hij iig weet waar hij mee bezig is. En dat wordt best wat gemakkelijker!
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 13:48
Justice
Justice is offline
Citaat:
Morgan schreef op 23-03-2003 @ 12:21:
Ok, dat hij iig weet waar hij mee bezig is. En dat wordt best wat gemakkelijker!
Bert Visser: TUUURLIJK!
Oud 23-03-2003, 14:23
ZHAzha
ZHAzha is offline
De eerste jongen waarmee ik het deed had al iets van 6 meisjes gehad.
Ik vond het niet erg.

ik heb ook een x iets van 5 mnd met iemand gehad die net als ik geen enkele ervaring had op het gebied van sex.. dat werd echt helemaal nix .

Dus geef mij maar een jongen die ervaren is
Oud 23-03-2003, 17:42
LaY-D NiCoLe
LaY-D NiCoLe is offline
bij de eerste waren we allebei maagd, was eigelijk heel grappig als je erover nadenkt, bij me volgende vriend was hij nog maagd en vond ik het leuk om em te ontmaagden hoor en de twee daaropvolgend waren geen maagd meer wat eigelijk wel veel lekkerder is, maar een jonge ontmaagden is wel leuk hoor
Oud 23-03-2003, 17:46
Qimm
Qimm is offline
Het lijkt mij wel handig als er een is die wel waat wattie aan het doen is Maar het is geen must, beetje klooien lijkt me ook wel grappig
Oud 23-03-2003, 17:56
mina
mina is offline
Het was eigenlijk wel irritant met mn ex.. Hij had wel ervaring en ik niet en bij alles bleef hij maar vragen of ik het errug vond etc. etc. Wel lief maar soms een beetjuh vervelend!
Oud 24-03-2003, 19:52
Orpa
Orpa is offline
Ik had geen ervaring en mijn vriend wel. Was perfect!!!
Oud 24-03-2003, 19:54
Gerard SnEl
Gerard SnEl is offline
Citaat:
Orpa schreef op 24-03-2003 @ 20:52:
Ik had geen ervaring en mijn vriend wel. Was perfect!!!
Ik had geen ervaring en mijn vriendin ook niet. Was perfect!!!
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 20:20
Unexplained
Unexplained is offline
Dat is toch niet meer realistisch op mijn leeftijd..

Als je 15 of 16 bent is het heel normaal als je partner maagd is, maar een partner die 20 is en nog maagd stel ik toch wel vraagtekens bij eerlijk gezegd. Zoals de vraag waarom ze niet eerder van het leven heeft genoten.
Oud 24-03-2003, 20:29
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 24-03-2003 @ 20:20:
Dat is toch niet meer realistisch op mijn leeftijd..

Als je 15 of 16 bent is het heel normaal als je partner maagd is, maar een partner die 20 is en nog maagd stel ik toch wel vraagtekens bij eerlijk gezegd. Zoals de vraag waarom ze niet eerder van het leven heeft genoten.
He! NIet iedereen gaat op zun 15 sex liggen hebben hoor!
Oud 24-03-2003, 21:09
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Qimm schreef op 24-03-2003 @ 21:29:
He! NIet iedereen gaat op zun 15 sex liggen hebben hoor!
Dat snap ik wel, maar als je met 20-22 nog niet geneukt hebt, is het gerechtvaardigd om twijfels te hebben bij iemand.
Oud 24-03-2003, 21:21
DEChengst
DEChengst is offline
Laat haar maar lekker ervaren zijn. Ik wens de verantwoordelijkheid van het ontmaagden niet te nemen.
Oud 24-03-2003, 23:46
Verwijderd
Volgens mij is het pijnlijker als je allbei nog geen ervaring hebt. Jij weet niet wat er moet gebeuren en hij ook niet.
Je hebt wel een idee: neuken. Maar hoe gaat dat in de praktijk?

Als een van de 2 wel weet hoe het ongeveer moet, bespaart dat een hoop ongemak.

Citaat:
maar een partner die 20 is en nog maagd stel ik toch wel vraagtekens bij eerlijk gezegd. Zoals de vraag waarom ze niet eerder van het leven heeft genoten.
Jij bent de eerste bij wie ze in de smaak valt?

Niet iedereen is zo jong als jij als ze het voor het eerst doen.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Jadie schreef op 25-03-2003 @ 00:46:
Jij weet niet wat er moet gebeuren en hij ook niet.
Je hebt wel een idee: neuken. Maar hoe gaat dat in de praktijk?
Nouw... dat valt wel mee. Ik denk eigenlijk dat de meeste mensen in Nederland genoeg verzorgingslessen, biologielessen en voorlichtingslessen op school hebben gehad om te weten hoe je in de praktijk moet neuken... en de rest vind je nog wel uit. Dat moet je ook allemaal opnieuw uitvinden als je al wél ervaring had.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 23:01
Verwijderd
Ik had misschien een beetje ervaring - vrij negatief echter - en hij helemaal niet... Maar toch ging en gaat het erg goed, we kunnen elkaar lekker rustig ontdekken zonder een bepaald niveau te bereiken oid.. Lekker rustig en het gaat erg goed...

Natuurlijk helpen boekjes, sites en biologie lessen ook een heleboel Maar je weet echt wel wat je fijn vindt en wat niet, dat gaat vanzelf...
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 19:05
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
hmm,..naja als ik ooit een vriend krijg zou ik toch wel willen dat die ietsiepietsie ervaring had,...ik ben toch veels te onzeker,...dus daar heb je dan helemaal nix aan,..
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 19:16
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 24-03-2003 @ 21:09:
Dat snap ik wel, maar als je met 20-22 nog niet geneukt hebt, is het gerechtvaardigd om twijfels te hebben bij iemand.
nou ja, dan moet ik maar op schieten he?
Oud 26-03-2003, 19:43
SkAnOuK
SkAnOuK is offline
Citaat:
meisiii schreef op 18-03-2003 @ 21:27:
Voor alle jongens die al ervaring hebben, vinden jullie het erg als jullie vriendin nog geen ervaring heeft???
En voor alle meisjes zonder ervaring... Doe je het de eerste keer liever met een jongen die ervaring heeft of eentje zonder ervaring???

ervaring is wel als je t zelf nog nooit gedaan hebt.
Maar ik heb niks tegen een jongen zonder ervaring ofzo. Komt vanzelf wel
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 21:54
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
het maakt mij echt niet uit of de jongen waar ik voor het eerst seks mee ga hebben maagd is of niet. Ik zal iig verliefd op hem zijn en hem al een tijdje kennen en me dus bij hem op mn gemak voelen. het enige is dat ik hoop dat hij niet te verlegen is als het om seks gaat.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 22:16
Verwijderd
ik denk dat t als jongen (en ook als meisje) alleen maar een heel grote eer is als jij iemands eerste bent.
en wou altijd een jongen met veel ervaring.. zag het toch als iets van: dan weet ik zeker dat t goed gaat.
maar ik was de eerste van mn vriend en ik merk dat ik veel zekerder in bed ben en we experimenteren gewoon leuk enzo en niets is raar ofzo en ik hoef me nergens voor te schamen.. vind t wel leuk opzich, maar mn volgende vriend (hopen dat t nog lang duurt ) hoeft niet nog maagd te zijn hor.. 1 keer is wel genoeg.. en dan weet ik ook wat meer op het gebied van sex
kus,
ilona
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 09:56
Verwijderd
Citaat:
StefanLovertje schreef op 18-03-2003 @ 21:39:
zonder anders zou ik constant na gaan denken over alles of hij dat ook met haar zou hebben gedaan
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 10:02
Verwijderd
Citaat:
Unexplained schreef op 24-03-2003 @ 22:09:
Mja.. kweenie.. als hij/zij nou al die tijd niemand kon krijgen dan is het eigenlijk wel logisch..

Maargoed, ik mag dan ook wel opschieten, over 1,5 jaar ben ik 20 Maar als ik geen geschikte kandidaat (lees: een lieve vriend) heb gevonden voor die tijd, gaat het hele feest niet door.
Ik mag dan wel sexueel gefrustreerd zijn ( ) maar ik geef m'n lichaam niet zomaar aan 1 of andere gevoelloze eikel weg...
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 10:25
stout!
stout! is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 27-03-2003 @ 11:02:
Maargoed, ik mag dan ook wel opschieten, over 1,5 jaar ben ik 20 Maar als ik geen geschikte kandidaat (lees: een lieve vriend) heb gevonden voor die tijd, gaat het hele feest niet door.
Ik mag dan wel sexueel gefrustreerd zijn ( ) maar ik geef m'n lichaam niet zomaar aan 1 of andere gevoelloze eikel weg...
Idem, alleen schelen we één jaar dus ik heb nog langer.
Oud 27-03-2003, 10:48
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Toch liever iemand ervaren...
Hoewel, een jongen ontmaagden moet toch ook wel mooi en schattig zijn. *maakt er een agendapunt van*
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 11:18
miro
miro is offline
Ik had liever iemand gehad die ook geen ervaring had, maar dat ligt aan mn eigen onzekerheid. Uiteindelijk was dit ook wel perfect
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 14:13
Verwijderd
Mijn vriend en ik waren allebei nog maagd; toch was erg geslaad de 1e keer.

Ik denk dat het niet echt uitmaakt of de ander nog maagd is; je moet je vooral happy bij iemand voelen
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten