Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2003, 09:33
Hawahaai
Hawahaai is offline
'Vroeger' voelde ik me vrij vaak rot, zat ik in een dip ofzo. Ik was niet vrolijk, had nergens zin in, wilde niks gaan doen met vriendinnen en ga zo maar door.
De afgelopen tijd ging het juist weer heel goed, ik was constant supervrolijk (en later ook nog verliefd), had allerlei leuke dingen te doen, en dat rotgevoel was helemaal naar de achtergrond verdwenen. Ik heb het hardstikke leuk met mijn vriend, hij heeft ook leuke vrienden om mee om te gaan, ik doe leuke dingen met mijn vriendinnen, en ga zo maar door. Tot gisteren...
Gisterochtend had ik een vergadering, gistermiddag was gevuld met wandelen, en toen ik gisteravond -alleen- achter de computer zat, met alleen mijn beste vriendin online, ging het helemaal fout. Zonder dat ik daar een aanwijsbare reden voor heb, zat ik te janken achter de computer. Ik voelde me ineens echt zo ontzettend rot...
Het huilen heeft voor een deel wel opgelucht, maar ik voel me nog steeds behoorlijk down.
Hoe kan dit zo ineens komen? Heeft iemand dit ook wel eens gehad? En vooral: wat doe je eraan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-03-2003, 09:38
Verwijderd
ja, ik heb het heel vaak gehad.. ik laat het maar gewoon komen.. dr is neit echt veel dat je dr aan kan doen. ja je kan heel moeilijk gaan doen en jezelf helemaal overstuur maken maar je kan dr ook het beste van maken en gewoon lekker janken.. en verder gewoon proberen rustig te doen
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 09:42
Verwijderd
Misschien kwamen de 'nagevolgen' van die 'dip' nu naar boven, juist omdat het de laatste tijd beter met je ging, heel goed mogelijk. Maar goed, verder weet ik het ook niet. Als het gebeurt idd gewoon lekker janken, proberen jezelf niet gek te maken en eventueel je vriend/een vriendin op bellen om je te troosten oid.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 10:02
Verwijderd
Ik heb dat ook wel ns.. vooral omdat ik over het algemeen een heel erg vrolijk meisje ben merk ik dat.
ikzelf vind het heel moeilijk, maar ik laat het dan maar gaan. Het lucht gewoon op.
Succes!
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 12:18
SounD
SounD is offline
Ik ben vrij goed in stemmingswisselingen..
(klinkt beetje raar er goed in zijn)

Soms komen er een stuk of 8 emoties langs op 1 dag en das best wel vermoeiend. Meestal heb ik het wel in de hand en dan is er dus geen probleem.

Ik heb 1 keer iets gehad dat lijkt op wat jij beschrijft. Ik had nare dingen opgekropt. Ging nie zo goed en toen heb ik een maand niets gevoeld.. ook geen vrolijke gevoelens dus. Toen bij kleine ruzie met een vriendin (stelde eigenlijk niets voor) brak ik en kwam er een hele hoop ellende en een mega jankbui uit.

Was er nu echt geen heel klein dingentje dat de "trigger" vormde voor die huilbui? Iets kleins dat ff tegen zat en amper het noemen waard is maar als druppel dient die de emmer doet overstromen?
Oud 31-03-2003, 12:24
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
SounD schreef op 31-03-2003 @ 13:18:
Was er nu echt geen heel klein dingentje dat de "trigger" vormde voor die huilbui? Iets kleins dat ff tegen zat en amper het noemen waard is maar als druppel dient die de emmer doet overstromen?
Ik zou het echt niet weten... Het enige wat het eventueel zou kunnen zijn, is dat ik een smsje had gekregen, waarin stond dat het goed was dat ik mijn eigen mening naar voren bracht en dus huiswerk ging maken, maar ik las tussen de regels door dat hij eigenlijk toch wel graag had gehad dat ik mee was gegaan. En toen zat ik dus thuis, en schoot mijn huiswerk nog niet eens op...
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 20:05
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Misschien is t omdat je alleen was en eigenlijk bij je vriend/vriendinnen wou zijn?Dat je je een beetje eenzaam voelde na die leuke tijd?

Wees blij dat t nu beter met je gaat (ben je ook wel aan je te horen (lezen ) en het is heus niet erg als je een avond alleen bent toch?
Btw, ff uithuilen om wat dan ook kan lekker zijn en lucht idd zoals je zelf al zegt wel ffies op...
Dat je je klote blijft voelen is ook niezo gek...Je huilt niet voor niets!
Ik heb t heel soms wel es...Vooral als iets te persoonljk wordt...Dan ben ik de hele dag vrolijk en dan kan der een moeilijk gesprek zijn of iets gezegd worden wat me dan onzweker maakt ofzo en dan ga ik derover nadenken of dan kan ik direct beginnen te janken of dat voelt t alsof ik bijna moet huilen...
Sterkte ermee...
Oud 31-03-2003, 20:21
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik weet echt niet wat ik heb, het is zo irritant... Ik kan -als ik wil- me vrolijk voordoen, zodat mensen niet gaan vragen wat er aan de hand is, maar ik kan ook -bij mijn beste vriendin en mijn vriend bijvoorbeeld- proberen te vertellen wat er is, en dan barst ik zo ongeveer meteen weer in tranen uit...
Ze zeggen me steeds dat er een reden moet zijn, maar ik weet het echt niet...
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 15:02
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 31-03-2003 @ 21:21:
Ik weet echt niet wat ik heb, het is zo irritant... Ik kan -als ik wil- me vrolijk voordoen, zodat mensen niet gaan vragen wat er aan de hand is, maar ik kan ook -bij mijn beste vriendin en mijn vriend bijvoorbeeld- proberen te vertellen wat er is, en dan barst ik zo ongeveer meteen weer in tranen uit...
Ze zeggen me steeds dat er een reden moet zijn, maar ik weet het echt niet...
Ik geloof je wel...Heb zoietszelf ook een tijdje gehad....
Er komt een tijd dat t wel weer goed met je gaat, geloof me...
Oud 02-04-2003, 08:01
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ok, I hope so...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten