Advertentie | |
|
![]() |
|
Misschien is t omdat je alleen was en eigenlijk bij je vriend/vriendinnen wou zijn?Dat je je een beetje eenzaam voelde na die leuke tijd?
Wees blij dat t nu beter met je gaat (ben je ook wel aan je te horen (lezen ![]() Btw, ff uithuilen om wat dan ook kan lekker zijn en lucht idd zoals je zelf al zegt wel ffies op... Dat je je klote blijft voelen is ook niezo gek...Je huilt niet voor niets! Ik heb t heel soms wel es...Vooral als iets te persoonljk wordt...Dan ben ik de hele dag vrolijk en dan kan der een moeilijk gesprek zijn of iets gezegd worden wat me dan onzweker maakt ofzo en dan ga ik derover nadenken of dan kan ik direct beginnen te janken of dat voelt t alsof ik bijna moet huilen... Sterkte ermee...
|
Ik weet echt niet wat ik heb, het is zo irritant... Ik kan -als ik wil- me vrolijk voordoen, zodat mensen niet gaan vragen wat er aan de hand is, maar ik kan ook -bij mijn beste vriendin en mijn vriend bijvoorbeeld- proberen te vertellen wat er is, en dan barst ik zo ongeveer meteen weer in tranen uit...
Ze zeggen me steeds dat er een reden moet zijn, maar ik weet het echt niet... |
![]() |
||
Citaat:
Er komt een tijd dat t wel weer goed met je gaat, geloof me...
|
|