Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2003, 10:57
Diovai
Diovai is offline
Het leek me leuk een dubbelganger topic te hebben! Heeft iemand vergelijkende foto's van de dubbelgangers van Saddam Hussein? Misschien kunnen we hier wat foto's posten van zijn toespraken en andere oudere gelegenheden om steeds te kijken of het de echte is!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-03-2003, 11:38
Joostje
Joostje is offline
http://www.picturehistory.com/images.../prod_2872.jpg

http://www.hitler.org/hitler.jpg
Oud 24-03-2003, 21:01
Dikkie
Dikkie is offline
en zo is het joostje
Oud 24-03-2003, 21:13
Jason N
Jason N is offline
Citaat:
Diovai schreef op 24-03-2003 @ 11:57:
Het leek me leuk een dubbelganger topic te hebben! Heeft iemand vergelijkende foto's van de dubbelgangers van Saddam Hussein? Misschien kunnen we hier wat foto's posten van zijn toespraken en andere oudere gelegenheden om steeds te kijken of het de echte is!
Ga spelen gast..... Het leek mij leuk als je eens wat interessants te melden hebt, in plaats van deze spam en die "önzinnige" topic over Jim en zijn vriendin, hoe erg....
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 21:36
Thomas
Thomas is offline
Ik vind dit een beetje onzinnig, misschien pas het daarom beter op Dk of onzin.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 22:21
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Dikkie schreef op 24-03-2003 @ 22:01:
en zo is het joostje
nouja, alleen die snor en dat kapsel he
Oud 24-03-2003, 23:44
Illuminati
Illuminati is offline
Juist... deze hele kwestie is simpel en ingewikkeld tegelijk. Ik zelf steun de oorlog tegen Saddam omdat ik geen betere oplossing zie. De inspecteurs doen hun rondje om de kerk/moskee maar schieten niets op. De CIA mag al tijden geen moordaanslagen meer beramen en WTF? willen jullie die mensen helpen in opstand te komen om ze vervolgens op CNN neegemaaid te zien worden? Neeh das lekker peacefull...

De vraag is 'ben ik voor of tegen saddam?'
Waarschijnlijk tegen (mag ik hopen)...
Dan is de vraag 'ben ik voor of tegen Bush' niet meer aan de orde. Ik ben zelf ook geen Bush-luver moet je weten...
De vraag word dan 'wie kicked die Saddam uit ze bunker?'
Ik zou ook zeggen 'De VN!' maar de VN is buiten spel gezet door Frankrijk en Rusland (met Veto enzow) omdat ZIJ hun belangen willen beschermen... Frankrijk voor de Olie en Rusland voor de wapens... Dus wie is er nou verkeerd bezig?
Ik respecteer Amerika dat zij het lef hebben om in te grijpen.

De aanval van de Coalitie kan in mijn ogen niet meer kwaad doen voor de bevolking van Irak dan Saddam zelf. Hij (Saddam) ziet Stalin als zijn grote held... Stalin... STALIN! Die is in mijn ogen nog erger dan Hitler! Iemand die zich vergelijkt met Stalin kan je toch niet z'n gang laten gaan? Iemand die zich vergelijkt met Stalin kan je niet ontwapenen! Saddam stimuleert ook het terrorisme: Hij betaalt de familie van een Palestijnse zelfmoord-terrorist $25.000 cash! Menig vader die zijn zoon de opdracht geeft zichzelf op te offeren voor de familie. Zo iemand moet gewoon uit de weg geruimd worden en dan lijkt mij deze oorlog gepast.

Radicale Moslims zijn een reeele bedreiging voor de westerse samenleving en een gezwel op de arabische wereld die hier onder lijd. De armoede in dit werelddeel is enorm... maar Saddam is stinkend rijk... Osama is stinkend rijk... De Islamitische kerk is stinkend rijk... maar ik zie ze nou niet zo goed met hun eigen mensen omgaan! Ook ALS america een dikke vinger in de pap krijgt in Iraq wat DAN? Zijn de Irakezen daar de dupe van? Nee... Alleen de (westerse) landen die hun belangen al hadden vastgelegd met een enorm fout regime.

En nu... ga ik slapen...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten