Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Juist... deze hele kwestie is simpel en ingewikkeld tegelijk. Ik zelf steun de oorlog tegen Saddam omdat ik geen betere oplossing zie. De inspecteurs doen hun rondje om de kerk/moskee maar schieten niets op. De CIA mag al tijden geen moordaanslagen meer beramen en WTF? willen jullie die mensen helpen in opstand te komen om ze vervolgens op CNN neegemaaid te zien worden? Neeh das lekker peacefull...
De vraag is 'ben ik voor of tegen saddam?' Waarschijnlijk tegen (mag ik hopen)... Dan is de vraag 'ben ik voor of tegen Bush' niet meer aan de orde. Ik ben zelf ook geen Bush-luver moet je weten... De vraag word dan 'wie kicked die Saddam uit ze bunker?' Ik zou ook zeggen 'De VN!' maar de VN is buiten spel gezet door Frankrijk en Rusland (met Veto enzow) omdat ZIJ hun belangen willen beschermen... Frankrijk voor de Olie en Rusland voor de wapens... Dus wie is er nou verkeerd bezig? Ik respecteer Amerika dat zij het lef hebben om in te grijpen. De aanval van de Coalitie kan in mijn ogen niet meer kwaad doen voor de bevolking van Irak dan Saddam zelf. Hij (Saddam) ziet Stalin als zijn grote held... Stalin... STALIN! Die is in mijn ogen nog erger dan Hitler! Iemand die zich vergelijkt met Stalin kan je toch niet z'n gang laten gaan? Iemand die zich vergelijkt met Stalin kan je niet ontwapenen! Saddam stimuleert ook het terrorisme: Hij betaalt de familie van een Palestijnse zelfmoord-terrorist $25.000 cash! Menig vader die zijn zoon de opdracht geeft zichzelf op te offeren voor de familie. Zo iemand moet gewoon uit de weg geruimd worden en dan lijkt mij deze oorlog gepast. Radicale Moslims zijn een reeele bedreiging voor de westerse samenleving en een gezwel op de arabische wereld die hier onder lijd. De armoede in dit werelddeel is enorm... maar Saddam is stinkend rijk... Osama is stinkend rijk... De Islamitische kerk is stinkend rijk... maar ik zie ze nou niet zo goed met hun eigen mensen omgaan! Ook ALS america een dikke vinger in de pap krijgt in Iraq wat DAN? Zijn de Irakezen daar de dupe van? Nee... Alleen de (westerse) landen die hun belangen al hadden vastgelegd met een enorm fout regime. En nu... ga ik slapen... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Het Grote "Ik zoek een boek maar weet de titel / schrijver niet meer!" - topic flyaway | 251 | 26-12-2019 21:26 | |
Lifestyle |
Dubbelganger Verwijderd | 7 | 20-03-2014 08:29 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekverslag: Dubbelganger - Tomas Ross Egavam | 3 | 24-02-2005 20:43 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Dubbelganger An0nieme gast | 4 | 26-01-2005 17:03 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Saddam is opgepakt IEMOW-KOR | 380 | 21-12-2003 18:50 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Is SADDAM HUSSEIN al Dood!!??? Fornarina | 42 | 11-03-2003 17:40 |