Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ten tweede, ik denk inderdaad ook dat hij beter kan zeggen dat hij haar leuk vindt dan dat hij verliefd is. Waarschijnlijk is dat ook meer in overeenstemming met de waarheid. Ten derde, het is een Turks meisje en geen Marrokaans meisje. Beide landen zijn wel Islamitisch, maar Turkije is lang niet zo orthodox-islamitisch als Marroko. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Nogmaals, ik beoordeel haar niet vanaf hier, maar ik zeg ik gewoon dat je er wel rekening mee moet houden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik ben écht heel gezellig en momenteel ook blij. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb hier geen ervaring mee (vragen van meisjes enzo), maar Turkse meisjes zijn vaak zeer lichtgeraakt, ik zou ermee uitkijken en dat is geen grap! Veel van mijn Nederlandse vrienden, die een Turkse meisje wilden vragen hebben hier negatiefe ervaringen mee! (zijn vaak afgebekt ofzo). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Jah, en dat maakt het verschil, als je gedwongen word tot iets, ga je juist het omgekeerde doen, ok in Turkije is hoofddoek niet verplicht ofzo maar sex voor huwelijk enzo is uit den boze! En juist omdat Marokko zo streng is, gaan de Marrokaanse mensen hier vrijer denken, in Turkije is het juist het omgekeerde, Turkije verliest steeds zijn naam als Islamitisch land en dus willen de mensen zo Islamitisch mogelijk zijn! Ik ben een Turk en ik kan het dus wel weten, een in Turkije word je vaak neergeknald als je iemands zus of nicht ontmaagd, maar er zijn ook vakantie steden waar de mensen WONEN en daar is sex, alcohol enz. enz. dus wel normaal. |
![]() |
||
Citaat:
Weet je nog Irak?, ze willen Turkije gebruiken om het aan te vallen, vorige regering zou bijna 99% ja gezegd hebben tegen Amerika! En deze dus niet, vroeger speelde Amerika met Turkije, nu speelt Turkije met Amerika! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
eent van die ware verhalen: Een Turkse vriend van mij had een vriendin zij was een Turk, maar haar vriend was slordig genoeg om zijn abbonement thuis bij haar te vergeten, vader dat zien, daarna vader zeer woest worden, vader jongen verrot slaan, maar jonge niet naar politie, waarom? Omdat hij ook nog eens klappen van zijn eigen vader heeft gekregen heeft! Oh ja de meisje was er ook niet goed van af gekomen. Als hij naar de politie zou gaan (zou ik niet doen als ik in zijn situatie zat!) zou hij zeker weten uit het huis getrapt worden, dat wil ik gewoon zeggen, die jongen zal kwaad doen dan goed, ik praat uit ervaring! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
het maakt echt niets uit of ze nou turks,marokaans,of nederlands zijn.
als ze verliefd op iemand zijn en het is wederzijds zullen ze echt wel verkering nemen. ik ben zelf een half egyptische en half nederlands meisje en ik weet van mezelf dat het me niet uitmaakt van wat voor nationaliteit een jongen is ofzo. het innerlijk is wat telt,en de rest zijn allemaal fratsen. vraag het haar gewoon eerlijk, en zeg wat je van haar denkt. daarmee help je jezelf al een heel eind ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou als ik de topicstarter was gewoon voorzichtig zijn. Niet omdat alle Turken fundamentalist zijn, of omdat alle Turkse meisjes niks van Nederlandse jongens moeten hebben, maar gewoon omdat je haar niet zo goed kent. Als je haar daarom beter wilt leren kennen, ga dan gewoon meer met haar om. Praat veel met haar op school, doe dingen samen met haar, maar a) zeg haar in ieder geval níet meteen dat je haar leuk vindt en b) vraag haar niet om bij jou thuis te komen...beide dingen natuurlijk tenzij je 100% zeker weet dat haar ouders er geen problemen mee hebben. Mensen doen altijd meteen zo panisch als het gaat over een Turk, een Marokkaan of whatever...moslims uit verschillende landen verschillen dag en nacht, het is niet eens zozeer een kwestie van geloof. Meer van cultuur, net zoals er Nederlandse meisjes zijn die vanaf hun 14e alles mogen en Nederlandse meisjes die op hun 18e nog een vader hebben die al hun vriendjes afkeurt en afkraakt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
het topic gaat toch juist over DAT het een turks meisje is en dat de jongen in kwestie hulp vraagt omdat hij niet veel verstand heeft van de turkse tradities taboes etc. Of ben ik nou helemaal dom?
Op zich had hij een topic kunnen maken over verliefd zijn op iemand uit een andere cultuur en met andere tradities en opvoeding ofzo maar dat zou wel erg politiek correct zijn. (Maar hij is wel 11 ik denk niet dat het zijn doel is om haar zo vlug mogelijk van haar maagdelijkheid af te helpen.)
||
Citaat:
Ik kom toch zelf uit Marokko. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het feit dat iemand zelf uit Marokko komt wil nog niet zeggen dat die persoon dus meteen alles over dat land weet en ook altijd gelijk heeft. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
dat slaat echt nergens op crimson death!
ik ben zelf een moslim meisje MET een hoofddoek en hele strenge ouders! en ik heb ook een vriend,en lukt echt prima! alleen omdat je geen sex mag hebben betekend niet dat het niets aan is. als de verkering alleen maar om sex gaat dan hoef ik geen relatie meer. en hou alsjeblieft die uitspraken over de moslims voor je,want je verlaagt jezelf naar een erg laag niveua ![]() |
![]() |
|
[QUOTE]Crimson Death schreef op 16-03-2003 @ 14:47:
Mwehehe, Het is realiteit, met een gitzwart sausje eroverheen. Nou, je bent 11, dat meisje denk ik ook die kant op. Heefd ze een hoofdoekje?, Naja, klinkt stereotiep, maar met meisjes met strenge moslimouders is niet om te gaan. Serieus niet. [/QUOTE1 ACH HOU JE KOP DICHT ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Kan het wat worden? HarryvdSunWeb | 6 | 21-05-2014 15:41 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Promillage | 499 | 12-11-2007 18:22 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 501 | 18-09-2006 07:15 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Liefde & Relatie |
niet verliefd genoeg? muismat | 7 | 15-03-2003 14:56 | |
Liefde & Relatie |
wanhopig verliefd op een turkse jongen en hij op mij! xTamara | 7 | 18-09-2002 18:05 |