Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2003, 14:22
Lose Yourself
Lose Yourself is offline
Ik ben verliefd op een turks meisje maar ik weet niet of ze op me is ! Wat moet ik doen om te zorgen dat ze op me wordt
Oud 15-03-2003, 14:24
Diovai
Diovai is offline
Waarom zit ik nu met mijn handen voor mijn gezicht.

Zeg liever, ben jij echt 11? En, wat boeit het dat ze Turks is?
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 14:26
Verwijderd
Moet je daarvoor niet precies hetzelfde doen als voor ieder ander meisje? idd, wat doet het er toe dat ze Turks is? Misschien wel als ze verliefd op je is, maar kom er eerst maar achter of ze dat wel is (vraag het haar, hele goede manier om achter zo iets te komen). Dan kan je daarna altijd verder kijken/vragen.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 14:35
Lose Yourself
Lose Yourself is offline
Ik mag toch wel zeggen dat ze turks is of mag dat niet ????

en ja ik ben 11 en wordt dit jaar 12
Oud 15-03-2003, 14:41
Diovai
Diovai is offline
Citaat:
Lose Yourself schreef op 15-03-2003 @ 15:35:
Ik mag toch wel zeggen dat ze turks is of mag dat niet ????

en ja ik ben 11 en wordt dit jaar 12
Mag wel, maar je vermeldt het zo expliciet, je zegt het er zo duidelijk bij. Is dat nodig?
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 14:43
Lose Yourself
Lose Yourself is offline
[QUOTE]Diovai schreef op 15-03-2003 @ 15:41:
Mag wel, maar je vermeldt het zo expliciet, je zegt het er zo duidelijk bij. Is dat nodig? [/QUO

nee, want ik ben hier nieuw !
Oud 15-03-2003, 14:45
Diovai
Diovai is offline
[QUOTE]Lose Yourself schreef op 15-03-2003 @ 15:43:
Citaat:
Diovai schreef op 15-03-2003 @ 15:41:
Mag wel, maar je vermeldt het zo expliciet, je zegt het er zo duidelijk bij. Is dat nodig? [/QUO

nee, want ik ben hier nieuw !
Ja ok.

Even ontopic: Je kunt mensen niet verliefd op je maken. Gedwongen liefde is geen liefde. Misschien is ze al verliefd op je, vraag het gewoon! Zeg haar dat je haar leuk vindt, stimuleer dat!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 14:46
Lose Yourself
Lose Yourself is offline
ok zal ik doen !
Oud 15-03-2003, 14:50
Verwijderd
precies ga gewoon naar haar toe 'hallo, ik vind je wel leuk, zullen we morgen (help, wat doen elfjarigen ook al weer? uhm...) bij mij thuis op de nintendo gaan spelen? (of weet-ik-veel-wat)
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 14:53
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 15-03-2003 @ 15:50:
precies ga gewoon naar haar toe 'hallo, ik vind je wel leuk, zullen we morgen (help, wat doen elfjarigen ook al weer? uhm...) bij mij thuis op de nintendo gaan spelen? (of weet-ik-veel-wat)
Daar zou ik wel een beetje mee oppassen...ik ben zelf ooit in een grijs verleden heel erg verliefd geweest op een Marokkaans meisje en daar was ze absoluut niet blij mee. Ook al kan zij er niks aan doen, het feit dat jij haar leuk vindt kan al aanleiding zijn voor maatregelen tegen haar. Ik zou dus maar niet teveel met jouw verliefdheid te koop lopen, want daar raak je haar alleen maar negatief mee.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 14:53
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 15-03-2003 @ 15:50:
whaha........ohh, sorry
Oud 15-03-2003, 14:56
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 15-03-2003 @ 15:53:
Daar zou ik wel een beetje mee oppassen...ik ben zelf ooit in een grijs verleden heel erg verliefd geweest op een Marokkaans meisje en daar was ze absoluut niet blij mee. Ook al kan zij er niks aan doen, het feit dat jij haar leuk vindt kan al aanleiding zijn voor maatregelen tegen haar. Ik zou dus maar niet teveel met jouw verliefdheid te koop lopen, want daar raak je haar alleen maar negatief mee.
Ten eerste gaat het hier denk ik over een meisje uit groep 8. Ik denk dat op die leeftijd mensen minder op dat soort dingen letten (nouja, het begint dan een beetje te komen), dingen als etniciteit enzo.
Ten tweede, ik denk inderdaad ook dat hij beter kan zeggen dat hij haar leuk vindt dan dat hij verliefd is. Waarschijnlijk is dat ook meer in overeenstemming met de waarheid.
Ten derde, het is een Turks meisje en geen Marrokaans meisje. Beide landen zijn wel Islamitisch, maar Turkije is lang niet zo orthodox-islamitisch als Marroko.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 15:00
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 15-03-2003 @ 15:56:
Ten eerste gaat het hier denk ik over een meisje uit groep 8. Ik denk dat op die leeftijd mensen minder op dat soort dingen letten (nouja, het begint dan een beetje te komen), dingen als etniciteit enzo.
Nou, ik denk niet dat dat veel uitmaakt. Juist als zo'n meisje jonger is zullen ouders en broers meer geneigd zijn op haar te letten. Let wel, ik scheer niet iedereen over een kam. Het kan heel goed zijn dat dat hier niet opgaat. Maar je moet de mogelijkheid altijd in je achterhoofd houden voor je een onbesuisde actie maakt.

Citaat:
Ten derde, het is een Turks meisje en geen Marrokaans meisje. Beide landen zijn wel Islamitisch, maar Turkije is lang niet zo orthodox-islamitisch als Marroko.
Turkije is een seculiere staat, maar dat wil niet zeggen dat Turken minder streng islamitisch zijn dan Marokkanen. Sterker nog, divers onderzoek heeft aangetoond dat Turken in Nederland vaak strenger zijn: Marokkanen in Nederland zijn vaak minder dogmatisch. In hun eigen land zijn ze strenger maar hier zijn ze gematigder. Dingen als eerwraak en maagdelijkheid staan in de Turkse cultuur ook meer centraal dan in de Marokkaanse.

Nogmaals, ik beoordeel haar niet vanaf hier, maar ik zeg ik gewoon dat je er wel rekening mee moet houden.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 15:01
Yamyam
Yamyam is offline
En wat heeft dat turks er dan mee te maken? Waarom moet dat er zo nodig bij?
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 15:02
Lose Yourself
Lose Yourself is offline
ze heeft geen broer ze heeft 3 kleine zussen !
Oud 15-03-2003, 15:02
Verwijderd
Citaat:
Yamyam schreef op 15-03-2003 @ 16:01:
Zie bovenstaand pleidooi
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 15:05
Lose Yourself
Lose Yourself is offline
ene het gaat niet over de Marokkanen en de Turken

Zullen we het gezellig houden !
Oud 15-03-2003, 15:06
Verwijderd
Ik ben heel gezellig.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 15:16
Diovai
Diovai is offline
Citaat:
nare man schreef op 15-03-2003 @ 16:06:
Ik ben heel gezellig.
Alleen op zondag, als je mag golfen, toch!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 15:17
Verwijderd
Citaat:
Diovai schreef op 15-03-2003 @ 16:16:
Alleen op zondag, als je mag golfen, toch!
Nee, eigenlijk op elke dag waarop ik niet beïnvloed ben door domme opmerkingen van mensen, want die schieten bij mij vrij snel in het verkeerde keelgat zodat ik kwaad en ongezellig kan overkomen.

Maar ik ben écht heel gezellig en momenteel ook blij.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 15:19
Diovai
Diovai is offline
Citaat:
nare man schreef op 15-03-2003 @ 16:17:
Nee, eigenlijk op elke dag waarop ik niet beïnvloed ben door domme opmerkingen van mensen, want die schieten bij mij vrij snel in het verkeerde keelgat zodat ik kwaad en ongezellig kan overkomen.
Ik hoef jou er toch niet van te verwittigen dat dat op enige zwakte van jouw kant duidt he? Een echt sterke geest laat zich niet aantasten door grillen van het lot, door windspelingen van de scheten van de mensen van de domme opmerkingen.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 15:20
Verwijderd
Ik pretendeer dan ook geen onder alle omstandigheden sterke geest te zijn.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 15:21
Diovai
Diovai is offline
Citaat:
nare man schreef op 15-03-2003 @ 16:20:
Ik pretendeer dan ook geen onder alle omstandigheden sterke geest te zijn.
Zou je dat ook niet willen zijn dan?
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 15:23
MaRoC-LaDy
MaRoC-LaDy is offline
Citaat:
Ten tweede, ik denk inderdaad ook dat hij beter kan zeggen dat hij haar leuk vindt dan dat hij verliefd is. Waarschijnlijk is dat ook meer in overeenstemming met de waarheid.
Triest persoon ben jij
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 15:24
Diovai
Diovai is offline
Citaat:
MaRoC-LaDy schreef op 15-03-2003 @ 16:23:
Triest persoon ben jij
Waarom dat nou weer?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-03-2003, 15:28
AK-47
AK-47 is offline
Citaat:
Oh ja, Turken zijn wel minder geintegreerd dan Marrokanen (ik kan het weten ik ben Turk!), wat betekent dat ze minder zijn gewend aan uitgaan enzo. Ik hoor vaak marrokanen praten over naar de disco gaan meisjes playen enzo, maar bij Turken hoor je dat minder, en ik denk wel dat die meisje NEGATIEF zal reageren, maar als ie toch wilt vragen, is dat zijn keuze.
Ik heb hier geen ervaring mee (vragen van meisjes enzo), maar Turkse meisjes zijn vaak zeer lichtgeraakt, ik zou ermee uitkijken en dat is geen grap! Veel van mijn Nederlandse vrienden, die een Turkse meisje wilden vragen hebben hier negatiefe ervaringen mee! (zijn vaak afgebekt ofzo).
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 15:31
Verwijderd
Citaat:
MaRoC-LaDy schreef op 15-03-2003 @ 16:23:
Triest persoon ben jij
waarom ben ik triest? omdat ik zeg dat Marroko orthodoxer is dan Turkije? Nu, dat is (in die landen, ik weet niet of het ook geldt voor Marrokanen en Turken in Nederland) toch echt zo... in Turkije dragen minder vrouwen hoofddoeken dan in Marroko, wordt er vrijer gedacht over sex voor het huwelijk en drinken veel mensen bijv. wel wijn, terwijl er in Marroko strenger wordt gedacht over het verbod-op-alcohol
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 15:32
AK-47
AK-47 is offline
Citaat:
nare man schreef op 15-03-2003 @ 16:00:
Nou, ik denk niet dat dat veel uitmaakt. Juist als zo'n meisje jonger is zullen ouders en broers meer geneigd zijn op haar te letten. Let wel, ik scheer niet iedereen over een kam. Het kan heel goed zijn dat dat hier niet opgaat. Maar je moet de mogelijkheid altijd in je achterhoofd houden voor je een onbesuisde actie maakt.

Turkije is een seculiere staat, maar dat wil niet zeggen dat Turken minder streng islamitisch zijn dan Marokkanen. Sterker nog, divers onderzoek heeft aangetoond dat Turken in Nederland vaak strenger zijn: Marokkanen in Nederland zijn vaak minder dogmatisch. In hun eigen land zijn ze strenger maar hier zijn ze gematigder. Dingen als eerwraak en maagdelijkheid staan in de Turkse cultuur ook meer centraal dan in de Marokkaanse.

Nogmaals, ik beoordeel haar niet vanaf hier, maar ik zeg ik gewoon dat je er wel rekening mee moet houden.
Eindelijk iemand die weet waarover hij praat, in Turkije knallen ze elkaar neer om dat soort dingen en dat gebeurt heel vaak, en omdat het zo vaak gebeurt nemen ze niet eens de moeite om dat in het nieuws te brengen!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 15:37
AK-47
AK-47 is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 15-03-2003 @ 16:31:
waarom ben ik triest? omdat ik zeg dat Marroko orthodoxer is dan Turkije? Nu, dat is (in die landen, ik weet niet of het ook geldt voor Marrokanen en Turken in Nederland) toch echt zo... in Turkije dragen minder vrouwen hoofddoeken dan in Marroko, wordt er vrijer gedacht over sex voor het huwelijk en drinken veel mensen bijv. wel wijn, terwijl er in Marroko strenger wordt gedacht over het verbod-op-alcohol
FOUT!
Jah, en dat maakt het verschil, als je gedwongen word tot iets, ga je juist het omgekeerde doen, ok in Turkije is hoofddoek niet verplicht ofzo maar sex voor huwelijk enzo is uit den boze! En juist omdat Marokko zo streng is, gaan de Marrokaanse mensen hier vrijer denken, in Turkije is het juist het omgekeerde, Turkije verliest steeds zijn naam als Islamitisch land en dus willen de mensen zo Islamitisch mogelijk zijn!
Ik ben een Turk en ik kan het dus wel weten, een in Turkije word je vaak neergeknald als je iemands zus of nicht ontmaagd, maar er zijn ook vakantie steden waar de mensen WONEN en daar is sex, alcohol enz. enz. dus wel normaal.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 15:40
Verwijderd
hmm... dan had mijn aardrijkskundeboek van de derde het fout?
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 15:48
AK-47
AK-47 is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 15-03-2003 @ 16:40:
hmm... dan had mijn aardrijkskundeboek van de derde het fout?
Turkije word steeds als land gezien die minder Islamitisch is dan Marokko, waarom? Wist je dat je in Turkije niet naar de Universiteit kon met hoofddoek? Dat soort dingen werden verboden. Maar nu, de vorige regering is afgestapt (of afgetrapt) en nu is er een Islamitische partij aan de macht die Amerika en zijn maatje Israel in mootjes zal hakken (theoretisch gezien dan, ik bedoel niet met geweld ofzo), vroeger was Turkije zeer corrupt, en eigenlijk is dat best nog steeds zo, maar dan veel minder, en met die nieuwe partij zal Turkije relegieus, politiek en economisch gezien een hele andere koers varen!

Weet je nog Irak?, ze willen Turkije gebruiken om het aan te vallen, vorige regering zou bijna 99% ja gezegd hebben tegen Amerika! En deze dus niet, vroeger speelde Amerika met Turkije, nu speelt Turkije met Amerika!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 15:51
Verwijderd
Citaat:
AK-47 schreef op 15-03-2003 @ 16:48:
verhaal
maar het gaat hier niet over politiek, zelfs niet over ontmaagden, maar gewoon over een jongen uit (denk ik) groep 8 dat graag een, toevallig Turks, meisje uit zijn klas beter willen kennen... dus kalmeer, en ontopic?
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 15:51
Student
Student is offline
Citaat:
Yamyam schreef op 15-03-2003 @ 16:01:
En waarom reageer jij daar zo verschrikt op? Is het iets verschrikkelijks om dat op te merken? Niet zo bang zijn om te discrimineren, dat komt alleen maar geforceerd over. Als het er toch mee te maken heeft? In dit geval lijkt het me vrij belangrijk, omdat Turkse mensen vaak veel strenger zijn op het gebied van 'verkering' dan Nederlanders.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 15:53
Diovai
Diovai is offline
Citaat:
Student schreef op 15-03-2003 @ 16:51:
En waarom reageer jij daar zo verschrikt op? Is het iets verschrikkelijks om dat op te merken? Niet zo bang zijn om te discrimineren, dat komt alleen maar geforceerd over. Als het er toch mee te maken heeft? In dit geval lijkt het me vrij belangrijk, omdat Turkse mensen vaak veel strenger zijn op het gebied van 'verkering' dan Nederlanders.
Bare with a nigga, k? Ik en Yamyam en Leonoor hadden eerst niet door dat het daarop vastgepind was. Is het dat wel? Ik weet niet of een 11-jarige zich bezighoudt met eerwraak en geloofscultuur en dat soort dingen.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 15:57
AK-47
AK-47 is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 15-03-2003 @ 16:51:
maar het gaat hier niet over politiek, zelfs niet over ontmaagden, maar gewoon over een jongen uit (denk ik) groep 8 dat graag een, toevallig Turks, meisje uit zijn klas beter willen kennen... dus kalmeer, en ontopic?
Ik heb er heus niks tegen hoor als ie die meisje vraagt, maarre ik kan zo een boel verhalen vertellen die ik meegemaakt heb met vrienden (Turkse en Nederlandse) met Turkse meisjes,
eent van die ware verhalen:
Een Turkse vriend van mij had een vriendin zij was een Turk, maar haar vriend was slordig genoeg om zijn abbonement thuis bij haar te vergeten, vader dat zien, daarna vader zeer woest worden, vader jongen verrot slaan, maar jonge niet naar politie, waarom? Omdat hij ook nog eens klappen van zijn eigen vader heeft gekregen heeft! Oh ja de meisje was er ook niet goed van af gekomen. Als hij naar de politie zou gaan (zou ik niet doen als ik in zijn situatie zat!) zou hij zeker weten uit het huis getrapt worden, dat wil ik gewoon zeggen, die jongen zal kwaad doen dan goed, ik praat uit ervaring!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 15:58
AK-47
AK-47 is offline
Citaat:
Diovai schreef op 15-03-2003 @ 16:53:
Bare with a nigga, k? Ik en Yamyam en Leonoor hadden eerst niet door dat het daarop vastgepind was. Is het dat wel? Ik weet niet of een 11-jarige zich bezighoudt met eerwraak en geloofscultuur en dat soort dingen.
Neej, maar haar vader en broer wel dus! Dat is ook de werkelijke gevaar ervan, haar familie!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 16:00
egyptian_maffia
egyptian_maffia is offline
het maakt echt niets uit of ze nou turks,marokaans,of nederlands zijn.
als ze verliefd op iemand zijn en het is wederzijds zullen ze echt wel verkering nemen.
ik ben zelf een half egyptische en half nederlands meisje en ik weet van mezelf dat het me niet uitmaakt van wat voor nationaliteit een jongen is ofzo.
het innerlijk is wat telt,en de rest zijn allemaal fratsen.
vraag het haar gewoon eerlijk, en zeg wat je van haar denkt.
daarmee help je jezelf al een heel eind
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 16:37
Verwijderd
Citaat:
egyptian_maffia schreef op 15-03-2003 @ 17:00:
het maakt echt niets uit of ze nou turks,marokaans,of nederlands zijn.
als ze verliefd op iemand zijn en het is wederzijds zullen ze echt wel verkering nemen.
ik ben zelf een half egyptische en half nederlands meisje en ik weet van mezelf dat het me niet uitmaakt van wat voor nationaliteit een jongen is ofzo.
het innerlijk is wat telt,en de rest zijn allemaal fratsen.
vraag het haar gewoon eerlijk, en zeg wat je van haar denkt.
daarmee help je jezelf al een heel eind
Het kán uitmaken. Zowel degenen hier die er 'voor' of 'tegen' zijn generaliseren allemaal behoorlijk.

Ik zou als ik de topicstarter was gewoon voorzichtig zijn. Niet omdat alle Turken fundamentalist zijn, of omdat alle Turkse meisjes niks van Nederlandse jongens moeten hebben, maar gewoon omdat je haar niet zo goed kent.

Als je haar daarom beter wilt leren kennen, ga dan gewoon meer met haar om. Praat veel met haar op school, doe dingen samen met haar, maar a) zeg haar in ieder geval níet meteen dat je haar leuk vindt en b) vraag haar niet om bij jou thuis te komen...beide dingen natuurlijk tenzij je 100% zeker weet dat haar ouders er geen problemen mee hebben.

Mensen doen altijd meteen zo panisch als het gaat over een Turk, een Marokkaan of whatever...moslims uit verschillende landen verschillen dag en nacht, het is niet eens zozeer een kwestie van geloof. Meer van cultuur, net zoals er Nederlandse meisjes zijn die vanaf hun 14e alles mogen en Nederlandse meisjes die op hun 18e nog een vader hebben die al hun vriendjes afkeurt en afkraakt.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 16:38
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 15-03-2003 @ 16:51:
Hij legt alleen uit hoe het komt dat Turkije gezien wordt als heel 'Westers' en vrijdenkend, maar waarom Turken in Nederland toch redelijk vaak behoorlijk streng zijn. Dat is niet aanvallend, het is gewoon een uitleg.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 16:46
AK-47
AK-47 is offline
Citaat:
nare man schreef op 15-03-2003 @ 17:38:
Hij legt alleen uit hoe het komt dat Turkije gezien wordt als heel 'Westers' en vrijdenkend, maar waarom Turken in Nederland toch redelijk vaak behoorlijk streng zijn. Dat is niet aanvallend, het is gewoon een uitleg.
Jij neemt met allebei de antwoorden de woorden uit mijn mond , eindelijk iemand die het snapt! Thx man!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 21:57
Verwijderd
I know the feeling... De reacties hier ontmoedigen me nu wel heel erg
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 01:28
OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
het topic gaat toch juist over DAT het een turks meisje is en dat de jongen in kwestie hulp vraagt omdat hij niet veel verstand heeft van de turkse tradities taboes etc. Of ben ik nou helemaal dom?

Op zich had hij een topic kunnen maken over verliefd zijn op iemand uit een andere cultuur en met andere tradities en opvoeding ofzo maar dat zou wel erg politiek correct zijn.

(Maar hij is wel 11 ik denk niet dat het zijn doel is om haar zo vlug mogelijk van haar maagdelijkheid af te helpen.)
Oud 16-03-2003, 08:43
MaRoC-LaDy
MaRoC-LaDy is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 15-03-2003 @ 16:31:
Ben je daar weleens geweest dan?
Ik kom toch zelf uit Marokko.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 13:32
Lose Yourself
Lose Yourself is offline
Citaat:
Crimson Death schreef op 15-03-2003 @ 23:22:
HE!, Kanker roep je maar tegen iemand anders,
Wat jij zegt is ook niet leuk hoor
Oud 16-03-2003, 13:33
Verwijderd
Citaat:
MaRoC-LaDy schreef op 16-03-2003 @ 09:43:
Ben je daar weleens geweest dan?
Ik kom toch zelf uit Marokko.
Nou en? Wat jij van Marokko uit eigen ervaring weet, dan kan zij niet weten. Zij is er niet geweest. Maar jij woonde in Marokko neem ik aan ook maar op één plek, jij ziet dus ook niet alles. En de dingen die je op andere manieren over Marokko te weten kunt komen, zoals televisie, stof uit boeken e.d. kan elke Nederlander ook te weten komen.

Het feit dat iemand zelf uit Marokko komt wil nog niet zeggen dat die persoon dus meteen alles over dat land weet en ook altijd gelijk heeft.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 13:47
Crimson Death
Crimson Death is offline
Citaat:
Lose Yourself schreef op 16-03-2003 @ 14:32:
Wat jij zegt is ook niet leuk hoor
Mwehehe, Het is realiteit, met een gitzwart sausje eroverheen. Nou, je bent 11, dat meisje denk ik ook die kant op. Heefd ze een hoofdoekje?, Naja, klinkt stereotiep, maar met meisjes met strenge moslimouders is niet om te gaan. Serieus niet.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 18:30
bite_me
bite_me is offline
dat slaat echt nergens op crimson death!
ik ben zelf een moslim meisje MET een hoofddoek en hele strenge ouders!
en ik heb ook een vriend,en lukt echt prima!
alleen omdat je geen sex mag hebben betekend niet dat het niets aan is.
als de verkering alleen maar om sex gaat dan hoef ik geen relatie meer.
en hou alsjeblieft die uitspraken over de moslims voor je,want je verlaagt jezelf naar een erg laag niveua
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 14:52
Lose Yourself
Lose Yourself is offline
[QUOTE]Crimson Death schreef op 16-03-2003 @ 14:47:
Mwehehe, Het is realiteit, met een gitzwart sausje eroverheen. Nou, je bent 11, dat meisje denk ik ook die kant op. Heefd ze een hoofdoekje?, Naja, klinkt stereotiep, maar met meisjes met strenge moslimouders is niet om te gaan. Serieus niet. [/QUOTE1

ACH HOU JE KOP DICHT
Oud 17-03-2003, 15:27
MaRoC-LaDy
MaRoC-LaDy is offline
Citaat:
Crimson Death schreef op 16-03-2003 @ 14:47:
Mwehehe, Het is realiteit, met een gitzwart sausje eroverheen. Nou, je bent 11, dat meisje denk ik ook die kant op. Heefd ze een hoofdoekje?, Naja, klinkt stereotiep, maar met meisjes met strenge moslimouders is niet om te gaan. Serieus niet.
klotezooi
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 16:01
Lose Yourself
Lose Yourself is offline
Citaat:
OriginalMisfit schreef op 16-03-2003 @ 02:28:
het topic gaat toch juist over DAT het een turks meisje is en dat de jongen in kwestie hulp vraagt omdat hij niet veel verstand heeft van de turkse tradities taboes etc. Of ben ik nou helemaal dom?
Nee je ben niet dom , Je hebt gelijk
Reageren

Regels voor berichten