Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-03-2003, 20:26
Verwijderd
"In de daaropvolgende jaren loopt de aanslag op Ploeg als een rode draad door Antons leven. Hij heeft veel vragen. De meest brandende ervan wordt opgelost, maar ze levert een nieuwe op. En daarop zal hij nooit een antwoord krijgen."

"En daarop zal hij nooit een antwoord krijgen..." Tja, mij is wat ontgaan. Namelijk welke vraag dit is. Volgens mij zijn alle vragen van Anton beantwoord. Er zijn hoogstens dingen die Anton nog had willen zeggen, aan Takes bijvoorbeeld. Maar ik heb het, volgens de achterkant van het boek, dus mis. Help me aub aan het antwoord!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-03-2003, 15:04
Verwijderd
is dat niet gewoon dat hij zich afvraagt waarom iemand een lijk voor hun huis neerlegde terwijl ze een gezin met kinderen waren?
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 20:58
Verwijderd
Citaat:
bugge schreef:
is dat niet gewoon dat hij zich afvraagt waarom iemand een lijk voor hun huis neerlegde terwijl ze een gezin met kinderen waren?
Het lijk is voor hun huis gelegd omdat in het huis van van Aarts joden zaten. Die vraag wordt dus gewoon beantwoord.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 22:32
Verwijderd
Toch eventjes omhoog...
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 19:04
rooddraakje
rooddraakje is offline
Volgens mij zijn de vragen wel redelijk beantwoord...
Wat ze misschien bedoeld kunnen hebben is dat hij meer over en van Truus Koster had willen weten en horen.. En dat dat nu niet meer kan.
Omdat zij wel als een symbolische iets in het boek voorkomt, en dat die gebeurtenis met haar in een cel wel duidelijk indruk op hem heeft gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 23:01
Verwijderd
Citaat:
rooddraakje schreef op 27-03-2003 @ 20:04:
Volgens mij zijn de vragen wel redelijk beantwoord...
Wat ze misschien bedoeld kunnen hebben is dat hij meer over en van Truus Koster had willen weten en horen.. En dat dat nu niet meer kan.
Omdat zij wel als een symbolische iets in het boek voorkomt, en dat die gebeurtenis met haar in een cel wel duidelijk indruk op hem heeft gemaakt.
\

En zijn vrouw er enorm op lijkt, ja daar kan het hem zeker in zitten. Maar dan weet ik nog niet conreet wat er mee bedoeld wordt

Maar thnx voor de reactie in ieder geval
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten