Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Als de verschillende TV zenders de programmering wat beter op elkaar af zouden stemmen, zouden meer mensen nog naar de TV kijken in deze dagen. Het lijkt mij inderdaad niet nodig als alle kanalen dezelfde beelden gedurende de hele dag uitzenden. Niet iedereen kan deze beelden even goed verdragen of heeft er behoefte aan.
Natuurlijk is het wel belangrijk dat er aandacht aan wordt besteed. |
![]() |
||
Citaat:
Mensen die klagen dat soap-series niet door gaan onder deze omstandigheden....
||
Citaat:
|
![]() |
|
ik denk dat de beelden over een oorlog wel IETSJES belangrijker zijn dan as the world turns. jij moet echt eens je prioriteiten of een lijstje zetten. en als je soaps dan nog hoger staan dan beelden van een oorlog tussen amerika&engeland en irak, dan ben jij stom
||
Citaat:
|
![]() |
|
MarTjuH schreef op 20-03-2003 @ 15:38:
Ik erger me echt aan rtl, vreselijk die muziek die ze onder die beelden zetten. Sensatiezoekers -------------------------------------------------------------------------------- Tu-du-du-du-dum GETSIE ik heb dat echt op dat moment afgezet vanmorgen ze lieten alleen wat lichtjes zien enzo, weinig interessants ----------------------------------------------------------------------------------- Bold & the Beautiful en As The World Turns zijn natuurlijk geen sensatie-programma's ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
dat ze het op tv zeggen okee...maar toen ik vanochtend de tv aanzette waren op bijna alle zenders (behalve zenders die kinder programma's uitzenden) dingen over irak en de VS en dan ook nogg ene paar keer hetzelfde...een beetje overbodig vind ik. Niks tegen dat ze het op TV uitzenden en alles 9hoewel ik tegen de oorlog ben, maar daar gaat het nu niet om) maar alles dubbel op hoeft nou ook weer niet perse
|
![]() |
|
ik vind het gewoon DOM!!!
je kunt nergens kijken of je wordt met de oorlog geconfroteerd. Je wordt er gek van! Maar als ze nou gewoon 1 zender heel de dag over die oorlog is en de rest van de zenders zun gangetje gaat, is toch veel beter? ![]()
|
ach ik heb medelijden met de starter van deze thread.. geen Bold and the Beautifull achhhh, moet je de hele tijd zien hoe die arme mensen daar platgebombaardeerd worden wat erg he
![]()
|
Precies, en wat is er 's middags op NL2? HBH!
Wie wil er nou een uur lang naar de herhaling van het nieuws van 2 uur kijken? En vervolgens ongeveer hetzelfde horen op het nieuws van 3 uur om daarna weer een uur lang naar herhalingen te kijken?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Midden-Oosten topic II T_ID | 500 | 14-10-2007 17:52 | |
Iran - VS Supersuri | 440 | 23-04-2007 11:19 | |
Nederlanse steun aan inval Irak Mark Almighty | 130 | 04-04-2007 18:23 | |
Israel Verwijderd | 266 | 12-05-2006 08:09 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
nieuwe betoog [oorlog in irak] gemaakt :please nakijken halilo | 4 | 06-01-2006 14:14 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Volbrachte bijbelse profetieën? Bart Klink | 60 | 14-10-2005 15:33 |