Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2003, 07:01
skatjuh88
skatjuh88 is offline
ja kvoel me weer egt klote.maar dat wil ik helemaal nie ik wil me blij voelen enzo,blijkbaar zit dat niet in mijn leven.kwas verliefd op mijn stiefbroer nou dat is nu dus egt helemaal over!!hij negeert me stuurt stomme reacties trug van mailen die ik hem stuur.ben een zaterdag uit geweest en had 4 breezers op toen was mijn vriendin haar geld verloren dus hadden we niks meer gedronken van 11 tot half 2 maar mijn stiefbroer die gaat ook altijd daar uit.maar nu was er een festival impulse en daar wasdie dus heen gegaan samen met m'n echte broer.een paar vrienden van me stiefbroer gingen wel uit,waar ik dus ook uitging
nou rond half 1 gingen ze allemaal zielige liedjes draaien ik begon te huilen iedereen mij trooste maar ik kon nie zegge wat er aan de hand was gewoon dat mijn stiefbroer me vet negeert het was zo leuk die tijd dat we nog een beetje stoeide enzo en kroelen enzo...maar nu weet ik dat hij mij nie ziet staan of der is gewoon wat anders aan de hand

zo wat denken jullie??
Oud 31-03-2003, 08:19
Verwijderd
misschien heeft je stiefbroer door dat jij hem leuk vind. en wil hij je laten weten dat hij jou niet leuk vind en wil hij je niet op verkeerde ideen brengen.. dat hij je geen valse hoop wil geven... dat hij je daarom negeert.. naja ik weet het verder ook niet
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 08:56
Eend
Eend is offline
tis misschien rot, maar de enigste die daar duidelijkheid over zou kunnen geven is je steifbroer...

*knuf*

Eendje
Oud 31-03-2003, 09:01
Verwijderd
Euhm, waar gaat dit precies om? Gaat het nou om het algemeen kut voelen en wil je daar reacties op, of gaat het om de gebeurtenissen met je stiefbroer? (Dan hoort dit namelijk meer op L&R).

Ik vind het trouwens een beeeetje voorbarig om te roepen dat je goed voelen er niet in zit in jouw leven, je bent pas 14.. Je maakt van alles mee, en dat zal allemaal wel eens mislopen en vervelend eindigen. Je leert echter nog om met zulke dingen om te gaan, en je zal je heus wel weer beter gaan voelen.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 20:18
skatjuh88
skatjuh88 is offline
ik hoop zo dat gelijk heb hoor want anders vinik mijn leven egt nie te geniete!! er zijn ondertussen weer wa dingen gebeurd dus
Oud 03-04-2003, 05:37
skatjuh88
skatjuh88 is offline
ik ben zo blij dat wonderen bestaan!hij negeert me niet meer
hij is ook nie boos,hij zegt dat hij dat nooit is geweest op me !!! en hij wil met me zoenen en da vin ik weer zo raar.ik zit altijd met die vragen van : gebruikt hij me,of juist niet en wil die alleen maar lief voor me zijn? sinds gister avond deden we weer normaal tegen elkaar,aan de ene kant ben ik heel erg blij maar aan de andere kant dus egt nie, en ik weet nie eens waarom!!!...... heb je misgien een idee?
Reageren

Regels voor berichten