Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
het is maybe een domme vraag maar dan heb je altijd weer wat word bedoeld met onder het shirtje want onder haar shirt heeft ze jah nog een t-shirt ofzo aan en dan bij honk 2 is het dus de bedoeling zeg maar dat ik haar blote lichaam streel??
|
man man man, zo uitgedokterd allemaal !!!
![]() je gaat ni vd ene dag op de andere dag over naar een volgende honk hou oud ben jij 12 ofzo??!!! nee je ontdekt elkaar stelselmatig, eerste keer boven trui, wat later onder trui, nog wat later onder t-shirt en uitteinelijk onder haar bh enzo... maar als je idd 12 bent => wacht nog maar wat met intiem zijn met je vriendin ![]()
|
uhhhh ik denk dat dat wel vanzelf gaat..
Als jij haar begint te strelen en je gaat onder haar truitje dan zal ze zelf hopelijk wel aangeven of ze dat wil of liever niet heeft... Als je merkt dat ze het niet wil moet je ook niet verder gaan vind ik.. Maareuhmz, plan je dat echt van te voren? ''zo morgen ga ik maar eens onder dr kleren voelen!'' Beetje vaag.. ![]()
||
Citaat:
En strelen onder de kleren hoef je toch niet direct naar haar tiet te grijpen. streel haar buikje eens. Vinden meiden eerder lief dan dat het iets met sex heeft te maken. Ligt natuurlijk ook aan je mood. |
![]() |
|
Aaaargh, ik heb zo'n hekel aan dit soort vragen en toch geef ik commentaar!!!
Jezus, strelen onder kleren... je vraagt toch ook niet: ik heb nog nooit gepoept, kan iemand me uitleggen hoe dat moet? Het gaat allemaal vanzelf, en ik persoonlijk vind het nogal triest als je van te voren gaat plannen wat je de volgende dag bij je vriendinnetje gaat doen. Hmm, morgen zal ik met mijn vriend eens.... ![]()
|
Wat een vreselijk zielig topic dit zeg. Kijk je gaat gewoon op verkenningstocht de eerste keer. Op een gegeven moment word je wel gestopt op je zoektocht. Of niet natuurlijk, dan vind je vanzelf na de heuvel overgestoken te zijn een bergbeekje.
![]() Snow ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() En ik ben het eens met framboosje...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Liefde & Relatie |
Wat kan ik hier tegen doen?? MeLovesYou | 39 | 15-06-2004 15:34 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
wie wil me ff helpen door korte enquete in te vullen? Verwijderd | 10 | 02-11-2003 12:31 | |
De Kantine |
Wie wil me ff helpen???(je hoeft alleen maar een paar vraagjus te beantwoorden) Mandy-ydnaM | 34 | 26-02-2003 18:16 | |
Seksualiteit |
wie wil mij ff helpen ? miss x | 12 | 04-02-2002 20:58 | |
Algemene schoolzaken |
een vraag: HOE KIJKT DE MAATSSCHAPPIJ TEGEN EEN SPW-ER???een vraagje van school! bakk-ster | 20 | 19-11-2001 20:14 |