Advertentie | |
|
![]() |
|
Helaas geef je geen duidelijke antwoorden op de vraag of je een Antivirus programma hebt draaien en zo ja welke. Is hier al eerder gezegt als je bijv. Norton Antivius hebt draaien en daarvan Autoprotect aan hebt staan dan is het ratelen van je diskettestation tijdens het booten en afsluiten heel normaal. Norton kijkt of er een diskette in het station zit en wil deze vervolgens op virussen scannen.
Als je dit niet wilt dan zet je Autoprotect uit of je gaat lekker zonder virusscanner met je PC werken.
|
![]() |
Ik heb norton antivirus autoprotect eens uitgezet, en waarempel, hij doet het nu inderdaad niet meer. Ik vind dit wel heel raar want toen ik de computer pas had en norton had geinstalleerd, deed hij dat niet, Pas toen ik een keer iets van een diskette heb geinstalleerd (een programma om frans woordjes te oefenen) is hij dit gaan doen. raar....
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Een wonder, ik weet een oplossing voor een computer probleem
![]() Zo heb ik laatst mijn computer kunnen redden toen Xp bij het opstarten de foutmelding Unmountable_boot_Memory ofzoiets gaf. Als ik XP opnieuw wilde instaleren hing hij steeds toen ik de desbetreffende partitie aangaf die opeens compleet leeg bleek te zijn... |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb namelijk Windows 2000 en XP op mijn computer staan. Xp staat op schijf D en 2000 op schijf C. Ik wilde controleren of 2000 het nog wel deed. En 2000 deed het en registreerde een fout op de D-schijf en heeft het toen gerepareert *Aait windows 2000* Denk niet dat veel lui 2 windows op 2 schijven hebben staan. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|