Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-03-2003, 01:18
michael1
michael1 is offline
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Leonoor schreef op 20-03-2003 @ 19:45:
Het forum is niet voor zelfmoord aankondigingen, laat dat even duidelijk zijn. Je mag best over je problemen ed posten, maar met dit soort dingen sleep je mensen alleen maar mee en dat is niet de bedoeling. Ik vind het niet echt 'sociaal' om je topic te sluiten, dat zal ik op dit moment dus ook nog niet doen. Maar misschien wil je hier wel aan denken.
--------------------------------------------------------------------------------

Needs help schrijft, na aankondiging zelfmoordpoging die avond.....

Ik haat mezelf zoo!!! Echt heel erg dat ik dit doe!! Sluit hem maar... ik mag helemaal niet zo dpem... maar ik hoop dat er zoiets uitkomt voor mezelf... door het op te schrijven en te denken dat er heel misschien iets uitkomt... ik weet het niet meer... straks ben ik dood.. en m'n ouders dan? Vreselijk... dan pas zien mensen wie ik was en dat ik serieus was al die tijd... Verwijder mijn topic maar helemaal als het kan mensen moeten dit niet zien... is eigenlijk heel asociaal om het zomaar te posten en ik zal... nahja laat maar...
...................................................................... ..................................

Deze laatste post is geplaatst op 20.3.03 op psygologie op dit forum

De topic gaat nog een aantal dagen door, maar van needs help
is niks meer vernomen.
prive pm kan je niet versturen op zijn profiel.
Geen aanknopingspunten om contact op te nemen.
Hij is geregistreerd op 20.03.03
En ook zijn laatste post is die dag gedaan ,zie hierboven.
Als je het topic leest is het duidelijk ,dat hier iemand een noodsignaal afgeeft.
Wie weet iets, of kent deze persoon?
Dit heb ik hier niet neergezet uit sensatie,maar uit bezorgdheid.
Als je de gehele topic leest, zie je dat dit serieus is.
Advertentie
Oud 28-03-2003, 01:39
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
trek je er niet teveel van aan, er zijn al behoorlijk wat zelfmoorden geweest van forummers... je moet gewoon wat afstand houden. dat soort dingen gebeuren en je kunt er geen fuck aan doen. misschien is dit iets voor feedback overigens?
Oud 28-03-2003, 02:11
michael1
michael1 is offline
Citaat:
Silent Enigma schreef op 28-03-2003 @ 02:39:
trek je er niet teveel van aan, er zijn al behoorlijk wat zelfmoorden geweest van forummers... je moet gewoon wat afstand houden. dat soort dingen gebeuren en je kunt er geen fuck aan doen. misschien is dit iets voor feedback overigens?
In zijn post verteld hij dat hij die avond gaat springen onder de drugs,er valt ook te lezen ..mischien dat iemand antwoord en mij van gedachten kan laten veranderen.

oja ik wist effe niet waar ik dit moest zetten,verplaats hem maar als dit hier niet hoort.

nou ja ,mischien valt het mee,als ie nou wat van zich laat horen,zou wel zo prettig zijn.
Oud 28-03-2003, 03:19
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
de meeste zelfmoordaankondigingen zijn imo een schreeuw om aandacht. die keren dat ik heb meegemaakt dat het echt gebeurd is kwam het absoluut onverwachts...
Oud 28-03-2003, 09:08
Nate
Nate is offline
Geen gezond forum zonder zelfmoordaankondigingen

Wat wil zeggen; this shit happens everytime, everywhere. Niet teveel mee zitten, forummers zijn niets meer waard dan de rest van de wereld
Oud 28-03-2003, 09:53
waaromniet?
waaromniet? is offline
Beetje loos dit.

Regels voor berichten