quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Leonoor schreef op 20-03-2003 @ 19:45:
Het forum is niet voor zelfmoord aankondigingen, laat dat even duidelijk zijn. Je mag best over je problemen ed posten, maar met dit soort dingen sleep je mensen alleen maar mee en dat is niet de bedoeling. Ik vind het niet echt 'sociaal' om je topic te sluiten, dat zal ik op dit moment dus ook nog niet doen. Maar misschien wil je hier wel aan denken.
--------------------------------------------------------------------------------
Needs help schrijft, na aankondiging zelfmoordpoging die avond.....
Ik haat mezelf zoo!!! Echt heel erg dat ik dit doe!! Sluit hem maar... ik mag helemaal niet zo dpem... maar ik hoop dat er zoiets uitkomt voor mezelf... door het op te schrijven en te denken dat er heel misschien iets uitkomt... ik weet het niet meer... straks ben ik dood.. en m'n ouders dan? Vreselijk... dan pas zien mensen wie ik was en dat ik serieus was al die tijd... Verwijder mijn topic maar helemaal als het kan mensen moeten dit niet zien... is eigenlijk heel asociaal om het zomaar te posten en ik zal... nahja laat maar...
...................................................................... ..................................
Deze laatste post is geplaatst op 20.3.03 op psygologie op dit forum
De topic gaat nog een aantal dagen door, maar van needs help
is niks meer vernomen.
prive pm kan je niet versturen op zijn profiel.
Geen aanknopingspunten om contact op te nemen.
Hij is geregistreerd op 20.03.03
En ook zijn laatste post is die dag gedaan ,zie hierboven.
Als je het topic leest is het duidelijk ,dat hier iemand een noodsignaal afgeeft.
Wie weet iets, of kent deze persoon?

Dit heb ik hier niet neergezet uit sensatie,maar uit bezorgdheid.
Als je de gehele topic leest, zie je dat dit serieus is.