Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en het nimeto is een mbo-school waar je verschillende opleidingen kan volgen, van verschillend niveau (denk aan schilder) en ik heb me aangemeld voor reclame, vormgeving en presentatie http://www.nimeto.nl |
![]() |
||
Citaat:
sorry dat ik zo kort was, had weinig tijd.
|
imho geen van allen.
Nu ga ik alleen bij de gedachte aan plastic popjes al kotsen, vooral als deze 'zo dicht mogelijk de werkelijkheid moeten benaderen' Als je iets wil overwegen in fotografie, raad ik je aan een richting te kiezen, en dan zulk soort foto's te gaan nemen (journalistiek, artistiek, etc), maar je niet te verlagen door huis- tuin- en keukenfotografie in een of ander portfolio te gaan zetten... >> Kies je "schattig", kies je "Anne Geddes" (welke ik trouwens een kindermishandelaarster vind), zorg dan in ieder geval dat je foto's een zekere 'flair' hebben, een speciale kwaliteit, daaraan gegeven door lichtval, door emotie, het maakt niet uit, maar zorg dat ze iets interresants en artistieks krijgen, waardoor ze net wat meer in het oog zullen springen... Zoals ik al zei, dit lijkt me net iets teveel op huis- tuin- en keukenfotografie...
Laatst gewijzigd op 24-03-2003 om 21:25. |
![]() |
|
![]() |
2 of 4
maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het verder echt nix vind. anne geddes ook echt verschrikkelijk dus dat scheelt. het is te plat en te gemaakt. nou is 4 nog eenigzins leuk vanwege de vrkleurde blaadjes en daht licht
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste watermolen Reynaert | 11 | 06-07-2005 00:05 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar Verhalenwedstrijd: Adrian Nederlof en zijn broer. Verwijderd | 51 | 08-06-2005 05:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Adriaan Nederlof en zijn broer Ieke | 0 | 11-04-2005 17:42 | |
Liefde & Relatie |
Het is wel over, maar nog niet voorbij.. Verwijderd | 111 | 10-03-2005 08:20 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Mishandelingen/martelingen/inhumane behandeling gevangenen door o.a. Amerikanen Rollo Tomasi | 500 | 22-05-2004 22:56 |