![]() |
||
Ik las net volgende berichtje:
Citaat:
Ik persoonlijk heb Bos altijd al een huichelaar en een draaikont gevonden. En wel om de volgende redenen: - Zodra er gefundeerd kritiek kwam op het programma van de PvdA ging Bos verstoppertje spelen, hij ging schijnheilig aan de journalisten vragen of hij iets mocht zeggen enz. - Bos praat met alle winden mee. Als zijn fractie het niet eens is met een bepaald iets, waar hij al zijn mening over heeft gegeven (die het tegenovergestelde is van de fractie), dan draait hij zich meteen om en heeft zijn mening nooit verkondigd zegt hij dan. - Bos is een hele rare debater. Hij verteld halve waarheden en verkondigd deze als de absolute waarheid. Maar mijn vraag is dus nu... wat vinden jullie van Bos? Is hij werkelijk de verwachte leider? Heeft hij zijn grote verkiezingswinst waar kunnen maken?
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Blablabla, het is bekend dat de JS veel linkser is dan de echte PvdA... ''DEN HAAG Binnen de PvdA-fractie bestaat onenigheid over de stellingname van partijleider Bos over de Golfoorlog.Een kleine minderheid met onder meer Jet Bussemaker heeft moeite met het door Bos ingenomen standpunt. De meeste fractieleden staan achter de gezamenlijke verklaring over de oorlog die Bos gisteren aflegde met CDA-leider Balkenende.De verklaring kan voor de formatiepartners op een voor beiden voordelige manier worden uitgelegd. Bij het fractieberaad was ook Minister van Staat Max van der Stoel aanwezig. Hij zei slechts "een kleine analyse" voor zijn partijgenoten te maken. '' Bron: teletekst. Ook bij t CDA zijn ze t niet allemaal met Balkenende eens. Is altijd wel zo, in iedere partij. Dit topic slaat nergens op, vooral je argumenten niet(en die laatste al helemaal neit) Laatst gewijzigd op 25-03-2003 om 12:21. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat dit een logische reactie is van de JS. Ik toon alleen maar aan dat t bij oa. het CDA niet anders is. |
![]() |
||
Citaat:
Ik vraag namelijk jullie mening over Wouter Bos. En dat is buiten de JS om. Het is ook een logische reactie van de JS en deze ben ik het wel met ze eens dat Bos een draaikont is. ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Elke partij moet draaien in onderhandelingen over eeen nieuw kabinet. Bovendien draait hij niet zo veel. Hij wou alleen maar dat er geen politieke steun kwam eerst... |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
180 graden? Wat is politieke steun van NL nou??? Om daar nou moeilijk over te doen...kom op hey.... en dat hij teruggefloten wordt, met wat dan? Ik kan me ff nix herinneren. Bovendien gebeurt ook dit wel bij elke partij. En dat laatste, iig niet bij de VVD. Maar Kok was ook meer een D66er dan PvdAer eigenlijk |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
tralala....
Bos krijgt PvdA-fractie achter zich *************************************** DEN HAAG De fractie van de PvdA steunt de verklaring van partijleider Bos over de Golfoorlog.Alleen het Kamerlid Van Heemst wijst het standpunt van Bos nog af,bleek tijdens een fractieberaad. Gisteren legde Bos het geschil bij met CDA-leider Balkenende.Daarbij spraken de partijen het vertrouwen in elkaar uit om de formatie voort te zetten.Wel blijven er verschillen van inzicht. CDA en PvdA accepteren resolutie 1441 nu als feitelijke basis voor de oorlog. Zij sluiten actieve steun uit.Verzoeken om troepenvervanging bij vredesmissies worden per geval bekeken.De PvdA geeft geen "politieke steun" aan de oorlog. bron: nos teletekst |
![]() |
||
Citaat:
xdelal
||
![]() |
Citaat:
hij is helemaal NIET Voor politieke steun. Volg jij wel t NOS journaal en niet het RTL ? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Bos krijgt PvdA-fractie achter zich
*************************************** DEN HAAG De fractie van de PvdA steunt de verklaring van partijleider Bos over de Golfoorlog.Alleen het Kamerlid Van Heemst wijst het standpunt van Bos nog af,bleek tijdens een fractieberaad. Gisteren legde Bos het geschil bij met CDA-leider Balkenende.Daarbij spraken de partijen het vertrouwen in elkaar uit om de formatie voort te zetten.Wel blijven er verschillen van inzicht. CDA en PvdA accepteren resolutie 1441 nu als feitelijke basis voor de oorlog. Zij sluiten actieve steun uit.Verzoeken om troepenvervanging bij vredesmissies worden per geval bekeken.De PvdA geeft geen "politieke steun" aan de oorlog. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Kan jij wel lezen? ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
De PvdA geeft geen "politieke steun" aan de oorlog. BRON: NOS TELETEKST |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Hij geeft geen politieke en militaire steun als PvdA zijnde. Bos zelf staat achter Bush, terwijl ie Bush normaliter ook niet mag. |
![]() |
|
![]() |
Bos kan inderdaad beter even afwachten een reactie te geven totdat er een standpunt van de PvdA als fractie naar voren is gekomen, in plaats van iets te zeggen en daar later weer op terug te komen (bijvoorbeeld in het geval van de Patriots). Maar ik vind niet dat je hem dan meteen een leugenaar kan noemen. Het is logisch dat als de PvdA wil regeren met het CDA, er compromissen moeten worden gesloten en dat ook de PvdA, met daarin W. Bos, iets op zijn standpunt moet toegeven. Wederom: daar word je niet meteen een draaikont van.
In de verkiezingstijd vond ik Bos echter beter, dan nu het werkelijk op formeren aankomt. Bos lijkt dat nietszeggende van Balkenende toch een beetje over te nemen, en dat zou'ie niet moeten doen.
|
![]() |
Wouter Bos is zeker geen leugenaar en hij blijft bij zijn standpunt dat hij al maanden heeft, namelijk alleen een militaire actie in Irak steunen als er voldoende steun voor is in de Veiligheidsraad, anders niet! Wel heeft hij nu hier op een aanvulling gemaakt; namelijk dat nu de oorlog begonnen is de PvdA hoopt dat Bush&co Saddam kunnen afzetten zodat deze bron van ellende toch nog resultaat heeft gehad. Dat is dus niet slaafs achter 'Bush-kenende' aan lopen.
Afgelopen zondagmiddag heeft hij het PvdA-standpunt uitgebreid uitgelegd in het tv.programma Buitenhof. Aan de vele onzinnige reacties hierboven merk ik dat (bijna) niemand dat gezien heeft. Zie www.pvda.nl voor de verklaring van Bos. (Ik ben PvdA- en JS-lid en zodoende geïnteresserd in dit onderwerp en goed op de hoogte.) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
http://wouterbos.wizard.pvda.nl/rend...tanceId/23159/ voor de brief van wouter bos aan zijn partijleden. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
http://wouterbos.wizard.pvda.nl/rend...tanceId/23159/ |
![]() |
||
Citaat:
ja niet iedereen is zo slim als jou he, maar euhh als je tegen een oorlog bent waarom kies je dan toch een kant??
||
![]() |
Citaat:
Hij is politiek gezien tegen de oorlog op deze manier. Hij geeft dan ook geen militaire en politieke steun. Als ze hem vragen aan welke kant hij staat, kan hij natuurlijk moeilijk Saddam zeggen. Dit wil niet zeggen dat hij voor Bush is!! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Groene leugens Kitten | 86 | 05-09-2008 08:57 | |
Generaal Pardon Politiker | 389 | 15-12-2006 21:00 | |
Strategisch stemmen Blood Fire Rage | 338 | 22-11-2006 20:29 | |