Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2003, 13:16
Verwijderd
Om maar alvast aan de leuke dingen van de examens te denken

- Ga je zelf een examenfeest geven?
- Zo ja, hoe pak je dat dan aan?
- Hoe wordt het examenfeest op je school georganiseerd?
- Zijn er al ideeen voor de examenstunt op school?

en wat je zelf nog meer kwijt wil over examenfeesten, natuurlijk!
Advertentie
Oud 18-03-2003, 13:43
Esmée
Esmée is offline
Ik ga zelf zeker een examenfeest geven, als ik eindelijk geslaagd ben mag echt de hele wereld dat weten! Wordt niks bijzonders, gewoon hele zooi mensen in de tuin met genoeg drank dan wordt het wel gezellig
Examenfeest en stunt van school organiseer ik mede (stuntcommissie), wat dat allemaal inhoudt is te veel om op te noemen...
Oud 18-03-2003, 13:44
Snufje
Snufje is offline
Bij ons op school gaat het als volgt:

Iedereen komt de 24e (april) in galakleding naar school toe met origineel vervoer (Limousine, ferrari, paard & wagen, net wat je wil..), vervolgens gaat iedereen champagne drinken enzo, daarna iedereen in groepjes op de foto en daarna gaan we met een bus naar Kickfors of Starlight oid heb ik me laten vertellen..
Oud 18-03-2003, 13:48
pennetje
pennetje is offline
Wij gaan met een groep vriendinnen 10 dagen naar Lloret del Mar. Ff lekker feesten en helemaal nergens anders meer aan denken. Als we weer terug zijn uit Lloret hebben we eindexamengala. Iedereen verplicht in galajurken en heren in pak. Errug gezellig!!

Maarja... mensen... eerst nog ff examen doen!!

Groetjes Marja
Oud 18-03-2003, 16:55
Verwijderd
Ik zal zelf ook maar even antwoord geven:

Ik ga zelf wel een examenfeest geven. Mijn oom is kok, hij zorgt voor een buffet. Verder nodig ik al mijn vrienden, een paar collega's, familie en een paar buurtgenoten uit. Partytenten in de tuin, feestverlichting, een groot vat bier (of twee ) en leuke muziek.

Bij ons op school wordt in de nacht van 24 op 25 April een examenfeest georganiseerd door de examencommissie (leerlingen) waar ik zelf overigens niet inzit. Het wordt waarschijnlijk een gewoon zuipfeest met als thema "Flower-Power" lekker afgezaagd, dus. De volgende dag (25 april) is de stuntdag, waarop leerlingen en leraren op allerlei manieren voor schut gezet worden en gepest worden. Het thema flower-power wordt ook hierin doorgezet...
Oud 18-03-2003, 17:09
shaya
shaya is offline
bij ons is er standaard een eindexamenfeest in een discotheek in de buurt. dat is altijd. dan mogen er ook gewoon mensen komen die niet bij ons op school zitten zolang ze maar een kaartje hebben. tis altijd wel gezellig. komt misschien door de kroegentocht die 'smiddags gehouden word
Oud 23-03-2003, 13:40
surena
surena is offline
Examenfeest is toch alleen in Amerika?
Onze kutschool doet er in ieder geval nix aan tlijkt me wel leuk als ik series zoals heartbreak high zie
Oud 23-03-2003, 13:45
Verwijderd
Zelf heb ik met een vriendin een slaapfeestje (klinkt heerlijk kinderachtig ) gegeven. Eerst gegourmet en daarna films gekeken, chips gegeten en (niet) geslapen. Was erg gezellig.

Op school zou ik niet weten wat ze gedaan hebben...ben niet geweest. 't zou kunnen dat het in één of andere discotheek was of dat ze één of andere boot gehuurd hadden (zal dat laatste wel wezen, denk ik).
Oud 24-03-2003, 15:50
Lowlands2002
Lowlands2002 is offline
Wij pakken het professioneel aan: allemaal aparte commissie's...

zo hebben we
  • Fotojaarboek
  • Examenfeest: eten
  • Examenfeest: muziek/licht
  • Examenfeest: Bar (dat ben ik )
  • Examenfeest: aankleding aula
  • Examenfeest Stunt

op de laatste schooldag (9 mei) is er eerst een examenstunt en dan gaan we met zn allen eten, daarna is er een superfeest met thema en enorm veel alcohol...

kweet zeker dat het cool gaat worden
Oud 24-03-2003, 16:23
Verwijderd
Citaat:
Lowlands2002 schreef op 24-03-2003 @ 16:50:
Wij pakken het professioneel aan: allemaal aparte commissie's...

zo hebben we
  • Fotojaarboek
  • Examenfeest: muziek/licht
  • Examenfeest: Bar (dat ben ik )
  • Examenfeest: aankleding aula
  • Examenfeest Stunt

op de laatste schooldag (9 mei) is er eerst een examenstunt en dan gaan we met zn allen eten, daarna is er een superfeest met thema en enorm veel alcohol...

kweet zeker dat het cool gaat worden
Wij hebben bij ons op school ook alle "deelgebieden" van het feest en de stunt opgedeeld binnen de commissie. Dan weet je zeker dat alles goed geregeld is. En we krijgen ook een fotojaarboek waar alle examenleerlingen, de directie en enkele leraren een stuk in hebben geschreven. Is hardstikke leuk
Oud 24-03-2003, 21:18
Verwijderd
ik heb er 2
1tje door en voor ons vriendengroepje georganiseerd bij iemand op de boerderij en 1tje voor alle examenkandidaten en niet-examenkandidaten in georganiseerd in Starlight
Oud 25-03-2003, 16:27
MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
Ja tuuurlijk.
Met alle examen klassen naar fantasieland(in duitsland)
Met een aantal goeie klasgenoten afspreken bij iemand thuis op een weekend.En vet veel zuipen en feesten.

PeaCe

Regels voor berichten