Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
In een smsje
' You are the one that I will always miss' (was met engels meisje, en in het engels klinkt ie wat indrukwekkender dan in het nederlands ![]()
|
![]() |
Diovai laat het wel heel afgezaagd klinken, maar die van mij heeft een keer heel diep in mijn ogen gekeken en gezegd: oooh, ik verdrink in jouw ogen. Ik verdronk acuut terug natuurlijk, dat begrijp je.
Of: ik voel me net een glas champagne, ik borrel helemaal over van geluk bij jou.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik was al bezet natuurlijk, hij ook trouwens, maar het was zo ..zo..ontwapenend. Het kwam zo spontaan recht uit zijn hart, dat het niet eens zo gek klonk!
||
Citaat:
![]() dan moet hij wel écht héél veel van je houden! ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() 'Oh baby, I love you more than soja, I love you more than tofu, I love you more than almands (amandelen toch?), I love you more than me!' |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ben jij grieks?
-Nee. Ow, ik dacht dat alle godinnen grieks waren (oud ![]() Nee, ik ben meer iemand die ineens per ongeluk zoiets roept als 'wow, die ogen!' En dan er ineens achter kom dat ze me kon horen....
||
Verwijderd
|
Citaat:
onbekende jongen: hee hoi, slaap jij op je buik? (met dubbelzinnige blik) ik: meestal wel ja, hoezo? (met totaal onschuldige blik) onbekende jongen: ehm... en toen liep-ie weg ![]() heel romantisch van vriend vond ik wel de volgende discussie: ik: jij bent lief hij: nee, jij bent lief ik: maar jij bent liever! hij: maar jij bent liefst! ik: maar jij bent geweldig! hij: maar jij bent fantastisch! ik: maar jij bent ultiem! hij: maar jij bent Sarah! en toen kwam ik niet verder dan 'maar jij' voordat ik inzag hoe lief dat van 'm was ![]() |
![]() |
|
Een vriend van mij zei laatst aan de telefoon:
'Ik ben geen dief!' Ik: 'Wel, je hebt mijn hart gestolen...' *kwijl* maar hij sloeg wel aan ![]()
|
![]() |
de volgende was wel schattig:
'schat, ik moet je iets vertellen, maar ik durf niet zo goed....' 'wat dan?' 'ik ben bang dat je boos gaat worden...' 'zeg het maar..' 'beloof je dat je niet boos wordt??' 'ik denk het wel... wat is er?' 'ik uhm... ik weet ni... ' 'zeg het nou gewoon...alsjeblieft' 'ok...ik uhm... ik ... IK HOU VAN JOU!' |
![]() |
||
Citaat:
![]() schoarma is toch een goddelijke maaltijd ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Misschien is 'oogstrelend' een betere woordkeuze ![]() |
![]() |
|
Wow er zitten echt leuke (en lieve) bij zeg!
Ik kreeg deze vorig jaar op een Valentijnskaart en ik vond 'm wel erg lief: When the night comes, Look at the sky. If you see a falling star, Just make a wish. And trust me, It will come true. 'Cause I did, And I found you. Maakt mij niet uit dat ie waarschijnlijk van het i-net gehaald is, want ik vond 'm waanzinnig lief ![]() |
![]() |
||
Citaat:
de ene gaat schijten, en de ander veegt af, ware liefde ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
The end of the bemiddelaar Simon | 109 | 24-11-2012 17:56 | |
Liefde & Relatie |
verliefdheidsloze mensen Hernuel Fan | 19 | 16-12-2008 17:23 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |