Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2003, 14:31
gschimmel
gschimmel is offline
Ik ben van plan voor mijn vriendin te gaan koken en er een vet romantishce avond van te maken.

Heeft iemand tips??
bijvoorbeeld over het eten??

Ik kan niet koken.....

alvast bedankt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-03-2003, 14:49
vrijgezel
vrijgezel is offline
vraag of je moeder je wil helpen met tips enzo dan word het vast iets lekkers, en maak iets wat ze normaal niet eet dus bijvoorbeeld een buitenlands gerecht uit 1 van je moeders kookboeken.
Oud 29-03-2003, 15:27
Verwijderd
jezelf als toetje...Dat sowieso eejz... en verder...Tja, eet iets wat ze lust, of echt lekker vindt...Dat werkt bij mij wel iig...
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 15:40
Verwijderd
pasta is altijd makkelijk, een simpele lasagna of iets dergelijks is goed te doen, smaakt prima een lekker wijntje erbij (simpele canei is overal lekker bij (wat je lekkerder vindt, rood of wit, maar bij vlees hoort natuurlijk rood )
Wanneer wil je dit gaan doen, als ik vragen mag? Kan ik je misschien van meer tips voorzien
suc6
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 15:54
Blisss
Blisss is offline
Paella kan ik aanbevelen. Is niet echt moeilijk te maken met bijv zo'n pak van knorr, smaakt super, en ziet er volgens mij ook wel gezellig uit . Waarschijnlijk heb je ondertussen al wel iets gekocht, anders eet je vanavond helemaal niks meer, aangezien de winkels over 6 minuten dicht gaan, maar misschien handig als tip voor de volgende keer .
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 15:56
Vlooienband
Vlooienband is offline
Pasta is makkelijk, maar dan moet je niet met iets als macaronie komen.
De AH heeft ook van die pakken, van Knorr. Daarmee kan je heel makkelijk een simpele maaltijd maken, zoals burrito's, lasagne, kip siam, ...
De mogelijkheden zijn eindeloos
Kijk anders eens op www.ah.nl
daar staan veel recepten op.
Oud 29-03-2003, 16:38
Evito
Evito is offline
Pasta, penne rigatte vind ik persoonlijk lekker,
en dan met een sausje in de koekenpan: eerst de een ui erin (gesneden), dan wat ham erdoor (als jullie vlees eten), dan een teentje knoflook (of 2 als je nog wil neuken later ), wat (kleine stukjes/sliertjes) kaas erdoor (als je geen veganist bent), en dat een beetje laten staan op een niet al te hoog vuurtje, en dan heb je een enorm smaakvolle en pittige saus. HEERLIJK
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 19:47
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Een wereldgerecht van Knorr, daar kan je weinig aan verpesten en het is altijd lekker. Verder zou je een hartige taart kunnen maken, is ook niet moeilijk als je de gebruiksaanwijzing op het pak opvolgt. Die kan je ook van te voren maken en daarna alleen nog warm maken in de oven. Of lasagne maken, ook niet moeilijk en dat kan je ook van te voren doen.

Succes!
Oud 31-03-2003, 12:14
*Burning water*
*Burning water* is offline
Gewoon samen iets uitproberen, allerlei groentetjes enzo door elkaar gooien, da's lekker en gezellig!
Of je maakt haar lievelingseten, da's ook altijd goed, denk ik.
Reageren

Regels voor berichten