| Advertentie | |
| 
 | 
					|
| 

| 

|
| 

Engels woord voor manipulatie. 

Vandale: ma·ni·pu·´la·tie (de ~ (v.)) 1 het toepassen van kunstgrepen, meestal om iem. te bedriegen 2 het ongemerkt beïnvloeden 

The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs 
	 | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Da's slechts 1 kant. Cultuur, godsdient kan ook een vorm van manipulatie zijn. Wat je ervan vindt dat verschilt per mens. De een ziet het feit dat je naar school moet aka leerplicht als positief, een ander ziet 't weer als negatief. Zo ook godsdiensten en culturen als islam waarbij vrouwen hoofddoekjes moeten dragen. Dat moet van hun cultuur, wordt ze opgedrongen. Marketing komt ook vaak maniplatie bij kijken. Misschien vind je meer info als je op www.google.nl wat zoekt over vampirisme oid. want dat princiepe lijkt hier verdomd veel op. 

The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

|
| 

Ikzelf gebruik mijn eigen manier, en dat is niet al je gedachtes focussen en hard gaan liggen denken. Bij mij is het juist andersom, ik zie de hersenen van het persoon voor me, ik stop er de gedachtes in die het persoon moet denken, klaar en verder denk ik er ook niet meer aan en bemoei ik me er niet meer mee. Ik probeer het zo rustig te doen. En het werkt echt! Een leraar zou me straf geven, ik mind control gebruiken en zeggen dat hij me nog één kans gaf, en ja hoor, de leraar zei van: Ik snap niet waarom ik jou nu een nieuwe kans geef. Nou daar was ik ook weer mooi van af. Ik gebruik het op kraaien, m'n broertje en zusjes, ouders. En het is in de meeste keren nog altijd gelukt.   

Mooi geschreven heh? 
	 | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

)Ennuh, kifighter, waarom kraaien?  | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

ik vind het niet heel overtuigend; ik kan me bijvoorbeeld goed voorstellen dat jij flink bezig was hem op paranormale wijze te beinvloeden en dat hij je daar zo in gedachten verzonken bij hem zag staan staren en dacht "okay, laat ik hem dan nog maar een kans geven"; ik ken die leraar van jou natuurlijk niet maar bij mijn leraren zagen straf meestal ook door de vingers; er zijn er een hoop geweest die aardig wat laatste kansen hebben gehad. zo probeer je het misschien met 20 dingen op een dag die allemaal kans 1 op 5 hebben; en als het dan bij 4 lukt dan vergeet je de rest omdat je zo blij bent met die 4. kun je niet iets doen waar iedereen het aan kan controleren? bijvoorbeeld Balkenende z'n haar laten blonderen ofzo? of liever nog: naar wat wetenschappers toestappen en samen met hen bedenken met wat voor tests jij je gaven kunt bewijzen?  | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Mooi geschreven heh? 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

even voor de duidelijkheid: iets meten kan in principe zodra iets invloed uitoefent op iets werkelijks; dus als je met telekinese iets (werkelijks) kunt bewegen dan moet dat te meten zijn. En als je het laten meten door wetenschappers uit de weg gaat maak je jezelf alleen maar ongeloofwaardig omdat je daarmee lijkt te suggereren dat wat jij doet geen invloed uitoefent op iets werkelijks. daar moet iedereen het toch wel mee eens zijn of niet?  | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Mooi geschreven heh? 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

een wetenschapper heeft niet tot doel het paranormale af te zeiken; hij wil alles begrijpen; maar als er niks waar te nemen valt... valt er niks waar te nemen om het maar even duidelijk dubbelop te zeggen. waarom dan zo moeilijk doen??? trouwens... energie is ook wetenschappenlijk waar te nemen; en hangt heel nauw samen met de rest; ik weet niet of je weleens iets over ene meneer Einstein hebt gelezen? misschien weet je gewoon veel te weinig van de wetenschap af om hier zulk soort uitspraken over te doen. en als je niet eens kunt snappen wat ik in m'n vorige replies over dat waarneembaar zijn = meetbaar zijn bij telekinese heb gezegd dan valt er verder weinig te discussieren; dat is namelijk niet iets dat alleen wetenschappelijk is; dat IS gewoon logisch; of je nou wetenschapper bent of paranormaal begaafd persoon met verstand. Laatst gewijzigd op 08-07-2002 om 12:15.  | 
	||
| Advertentie | 
| 
				 | 

| 

| 

||
| 

Citaat: 

Mooi geschreven heh? 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Als het psiwheel werkelijk gaat draaien als gevolg van iets paranormaals gaat het dus om een interactie tussen het 'natuurlijke' als ik dat zo even mag noemen (dus wat door de wetenschap al geaccepteerd is) en het 'bovennatuurlijke' (wat voor sommigen heel natuurlijk is maar nog niet door de wetenschap is geaccepteerd). kun je dat ook uitleggen?  | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

)En Johan, ik, en vele anderen met mij, zijn van mening dat de rest van de wereld nog niet klaar voor dit alles is, en willen daarom onze krachten niet tonen. Als de wereld er klaar voor is zullen we wel in de spotlight treden, maar pas alleen als we er zeker van zijn dat we geaccepteerd worden  | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Mooi geschreven heh? 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Het verschilt per persoon namelijk nogal. Sommige mensen hebben helemaal geen meditatie nodig, alleen concentratie erop, maar er zijn ook anderen die eerst om zoiets te bereiken een halve dag gaan mediteren... 

Account had been terminated 
	 | 
	||
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

| 
	|
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

Het is pas waar als het bewezen is voor de wereld (dus de mensheid in het algemeen) en als jullie die zulke dingen kunnen dat nooit laten zien, gebeurt er dus ook nooit iets. Je kunt er *nooit* zeker van zijn dat je geaccepteerd zult worden als het nog niet bekend is. Als het echt waar is, komen ze daar toch pas naar meerdere experimenten, fysieke bewijzen achter en dan pas wordt het algemene waarheid. Stel dat het waar is dan komt het door iedereen die dacht dat 'de wereld nog niet klaar was' DAT de wereld nog niet klaar is. ...lekker lang verhaal, ik hoop dat je me nog een beetje volgt ![]()  
	 | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Ik heb een psiwheel gemaakt en als ik heel hard adem gebeuren er allerlei bovennatuurlijke dingen mee.  | 
	||
| 

| 

|||
| 

Citaat: 

Citaat: 

Meestal door een andere kant uit te ademen d8 ik 

Account had been terminated 
	 | 
	|||
| 

| 

|
| 

heej lynneke!  

alles flex? jaja ik ook hiero! maar die mindcontrol he...het da nix meej telekinesse te make ofzow?? moette maar is kijke of www.spiritonline.com (wel engelstalig) toedelssss -xxx- Ellen ,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸-(_ surrounded by evil _)-,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸  | 
	|
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

| 
	|

| 

|