Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-07-2002, 18:04
~*~WiCkEd~*~
~*~WiCkEd~*~ is offline
Dat zou ik wel eens willen weten?
Hoe het in zijn gang gaat.
Hoe je het dus eigenlijk kunt beoefenen?
Want dat lijkt me echt handig als je dat kunt, en interesant.

xxx lynn

Laatst gewijzigd op 04-07-2002 om 19:51.
Advertentie
Oud 04-07-2002, 19:33
lady of the dark
lady of the dark is offline
Dat je een ander dingen kunt laten denken? Klinkt erg eng, zo zou je anderen dus tot dingen kunnen dwingen die ze niet willen. Jakkes.
Oud 04-07-2002, 21:16
dystopia
dystopia is offline
Engels woord voor manipulatie.

Vandale:

ma·ni·pu·´la·tie (de ~ (v.))

1 het toepassen van kunstgrepen, meestal om iem. te bedriegen
2 het ongemerkt beïnvloeden
Oud 04-07-2002, 21:37
~*~WiCkEd~*~
~*~WiCkEd~*~ is offline
jah maarh oe gaat het in izjn werk?
kijk je iemand aan en zeg je dan bevoorbijld in je eigen wat er met die persoon moet gebeuren of hoe?
Oud 04-07-2002, 22:19
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
~*~WiCkEd~*~ schreef:
jah maarh oe gaat het in izjn werk?
kijk je iemand aan en zeg je dan bevoorbijld in je eigen wat er met die persoon moet gebeuren of hoe?
Van alles. Als ik nu tegen jou zeg dat je dom bent omdat je dit vraagt (dat ik overigens niet vind btw) en een paar andere zeggen dat ook en als genoeg mensen dat zeggen (hoeven ze dat nog niet eens te vinden) dan heb je op een gegeven moment iets van 'ze hebben gelijk'. Dat effect is er nou eenmaal omdat de mens beinvloedbaar is en een kuddedier is. Alleen de een denkt dat alna 1 zo'n reactie en de ander pas na een heleboel.

Da's slechts 1 kant. Cultuur, godsdient kan ook een vorm van manipulatie zijn. Wat je ervan vindt dat verschilt per mens. De een ziet het feit dat je naar school moet aka leerplicht als positief, een ander ziet 't weer als negatief. Zo ook godsdiensten en culturen als islam waarbij vrouwen hoofddoekjes moeten dragen. Dat moet van hun cultuur, wordt ze opgedrongen. Marketing komt ook vaak maniplatie bij kijken.

Misschien vind je meer info als je op www.google.nl wat zoekt over vampirisme oid. want dat princiepe lijkt hier verdomd veel op.
Oud 04-07-2002, 23:04
KiPracticer
KiPracticer is offline
vampiers schijnen het ook wel es te gebruiken ja

Een redelijk simpele vorm van mind control is het telepathisch suggesteren (Telepathic Suggestion) wat je doet is dit: Je focust al je gedachten op degene die je wilt beinvloeden, denkt je in dat er een draad loopt van jou naar hem, en daar stuur je continue dezelfde woorden naartoe (bv: draai je om, draai je om) als je een succes hebt doet diegene dat ook (ook wel grappig bij leraren *evil grin*)
Oud 04-07-2002, 23:41
erhen
erhen is offline
Citaat:
KiPracticer schreef:

Een redelijk simpele vorm van mind control is het telepathisch suggesteren (Telepathic Suggestion) wat je doet is dit: Je focust al je gedachten op degene die je wilt beinvloeden, denkt je in dat er een draad loopt van jou naar hem, en daar stuur je continue dezelfde woorden naartoe (bv: draai je om, draai je om) als je een succes hebt doet diegene dat ook (ook wel grappig bij leraren *evil grin*)
Ik ken het verschijnsel
Maar bij sommige leraren lijkt het wel alsof ze aan zoiets gewend raken, ze worden steeds moeilijker te beïnvloeden...
Oud 05-07-2002, 09:58
Just Johan
Just Johan is offline
Citaat:
KiPracticer schreef:

maarre draait iedere leraar zich om de zoveel tijd niet om? ik ben een beetje skeptisch.
Oud 05-07-2002, 09:59
Just Johan
Just Johan is offline
Citaat:
Just Johan schreef:

maarre draait iedere leraar zich om de zoveel tijd niet om? ik ben een beetje skeptisch.
Oh sorry sorry nu ben ik opeens helemaal niet meer skeptisch; ik weet niet hoe het komt ofzo maar opeens ben ik helemaal niet meer skeptisch
Oud 05-07-2002, 11:20
Darknezzz
Darknezzz is offline
Hoi,
Het mentale lichaam heeft een scheppende kracht, dus als je gedachten koestert/herhaalt dan veroorzaak/versterk je daarmee een proces dat het uitvoert. (in het heel kort)
Liefs en Bb,
Darknezzz
Oud 05-07-2002, 15:43
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Ikzelf gebruik mijn eigen manier, en dat is niet al je gedachtes focussen en hard gaan liggen denken. Bij mij is het juist andersom, ik zie de hersenen van het persoon voor me, ik stop er de gedachtes in die het persoon moet denken, klaar en verder denk ik er ook niet meer aan en bemoei ik me er niet meer mee. Ik probeer het zo rustig te doen. En het werkt echt! Een leraar zou me straf geven, ik mind control gebruiken en zeggen dat hij me nog één kans gaf, en ja hoor, de leraar zei van: Ik snap niet waarom ik jou nu een nieuwe kans geef. Nou daar was ik ook weer mooi van af. Ik gebruik het op kraaien, m'n broertje en zusjes, ouders. En het is in de meeste keren nog altijd gelukt.
Oud 05-07-2002, 15:54
bonsai
bonsai is offline
cool, zalk ook es probere, kep alleen nog geen gelegenheid om het te proberen, jouw manier lijkt mij eigenlijk ook wel het beste
Oud 05-07-2002, 18:34
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
bonsai schreef:
cool, zalk ook es probere, kep alleen nog geen gelegenheid om het te proberen, jouw manier lijkt mij eigenlijk ook wel het beste
Gewoon rustig blijven en vertrouwen dat het zou lukken. Klaar, lukt voor mij het beste.
Oud 05-07-2002, 18:34
~*~WiCkEd~*~
~*~WiCkEd~*~ is offline
jah ik had ook al op google gezocht maar daar waschet nite egt dudelijk uitgelegd maar ik ga het morguh proberen op het werk
Oud 05-07-2002, 18:53
KiPracticer
KiPracticer is offline
Citaat:
Just Johan schreef:

"Draai je om" was alleen maar een voorbeeld, dingen zoals: je geeft me geen straf of je overhoort mij niet werken ook (niet fijn als je dat een keer vergeet te doen, wordt je meteen op 1 dag 5 keer overhoort)

Ennuh, kifighter, waarom kraaien?
Oud 06-07-2002, 18:07
~*~WiCkEd~*~
~*~WiCkEd~*~ is offline
ik heb het vandaag geprobeert maar ben er eigenlijk niet zeker van of het gelukt is,
dus ik ga gewoon verder oefenen!
Oud 07-07-2002, 19:19
Just Johan
Just Johan is offline
Citaat:
KiPracticer schreef:

"Draai je om" was alleen maar een voorbeeld, dingen zoals: je geeft me geen straf of je overhoort mij niet werken ook (niet fijn als je dat een keer vergeet te doen, wordt je meteen op 1 dag 5 keer overhoort)
ik had een leraar duits en ik was erachter gekomen dat als ik hem relaxed in z'n ogen aankeek dat ik de beurt kreeg; zo stuurde ik het zo dat ik de makkelijke overhoringen kreeg; dat is wel een vorm van manipulatie maar geen bovennatuurlijke vorm.

ik vind het niet heel overtuigend; ik kan me bijvoorbeeld goed voorstellen dat jij flink bezig was hem op paranormale wijze te beinvloeden en dat hij je daar zo in gedachten verzonken bij hem zag staan staren en dacht "okay, laat ik hem dan nog maar een kans geven"; ik ken die leraar van jou natuurlijk niet maar bij mijn leraren zagen straf meestal ook door de vingers; er zijn er een hoop geweest die aardig wat laatste kansen hebben gehad.

zo probeer je het misschien met 20 dingen op een dag die allemaal kans 1 op 5 hebben; en als het dan bij 4 lukt dan vergeet je de rest omdat je zo blij bent met die 4.

kun je niet iets doen waar iedereen het aan kan controleren? bijvoorbeeld Balkenende z'n haar laten blonderen ofzo? of liever nog: naar wat wetenschappers toestappen en samen met hen bedenken met wat voor tests jij je gaven kunt bewijzen?
Oud 07-07-2002, 20:00
KiPracticer
KiPracticer is offline
Er bestaat niet zo iets als bovennatuurlijks, hebben jullie dat nou nog niet door?!?!?!??!?!?!?!?
Oud 07-07-2002, 20:12
Just Johan
Just Johan is offline
Citaat:
KiPracticer schreef:
Er bestaat niet zo iets als bovennatuurlijks, hebben jullie dat nou nog niet door?!?!?!??!?!?!?!?
volgens mij spreek je nu jezelf tegen en niet mij. of bedoel je te zeggen dat het wel onbekend is maar voor jou zo gewoon dat het natuurlijk is geworden? in dat geval zou ik het leuk vinden als meewerkt aan wat wetenschappelijke onderzoeken zodat iedereen kan gaan begrijpen hoe die dingen als telepathie en telekinese kunnen bestaan; in het andere geval... please verklaar je nader...
Oud 07-07-2002, 21:08
KiPracticer
KiPracticer is offline
Ik spreek mezelf niet tegen, ik ben er mee opgegroeid en voor mij is het erg normaal (zelfs de 'extremere' dingen zoals telekinese enzo) Ik kan me geen wereld voorstellen zonder al dit, vandaar dat ik het normaal vindt
Oud 07-07-2002, 21:14
Just Johan
Just Johan is offline
Citaat:
KiPracticer schreef:
Ik spreek mezelf niet tegen, ik ben er mee opgegroeid en voor mij is het erg normaal (zelfs de 'extremere' dingen zoals telekinese enzo) Ik kan me geen wereld voorstellen zonder al dit, vandaar dat ik het normaal vindt
heb je er dan weleens aan gedacht om mee te werken aan wetenschappelijke experimenten? daarmee zou je officieel kunnen laten zien dat het bestaat; of jullie komen er samen achter dat je je toch vergist hebt.
Oud 07-07-2002, 22:36
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
Just Johan schreef:

heb je er dan weleens aan gedacht om mee te werken aan wetenschappelijke experimenten? daarmee zou je officieel kunnen laten zien dat het bestaat; of jullie komen er samen achter dat je je toch vergist hebt.
Hij heeft verdomme net één paar keer zijn psi wheel laten draaien en jij wil hem gelijk laten ontleden door wetenschappers. Slim hoor. Je vind niks in de hersenen, het zit in de energie.
Oud 07-07-2002, 22:59
Just Johan
Just Johan is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:

Hij heeft verdomme net één paar keer zijn psi wheel laten draaien en jij wil hem gelijk laten ontleden door wetenschappers. Slim hoor. Je vind niks in de hersenen, het zit in de energie.
nou rustig aan; het maakt niet uit waar het in zit zolang het maar ergens in zit; al zit het in z'n neus of al zit het in z'n energie. Als je echt aan telekinese kunt doen, dan moet dat op de een of andere manier gemeten kunnen worden; en dat kan volgens jullie (ik weet even niet uit m'n hoofd wie hier wat allemaal beheerst dus ik spreek maar even over 'jullie') want jullie doen dat op dit moment zelf al (met het instrument 'oog'). Okay misschien moet je dan even wachten tot je het beter denkt te beheersen; maar is het dan zo raar om de wetenschap in te schakelen?

even voor de duidelijkheid: iets meten kan in principe zodra iets invloed uitoefent op iets werkelijks; dus als je met telekinese iets (werkelijks) kunt bewegen dan moet dat te meten zijn. En als je het laten meten door wetenschappers uit de weg gaat maak je jezelf alleen maar ongeloofwaardig omdat je daarmee lijkt te suggereren dat wat jij doet geen invloed uitoefent op iets werkelijks. daar moet iedereen het toch wel mee eens zijn of niet?
Oud 08-07-2002, 11:47
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
Just Johan schreef:

nou rustig aan; het maakt niet uit waar het in zit zolang het maar ergens in zit; al zit het in z'n neus of al zit het in z'n energie. Als je echt aan telekinese kunt doen, dan moet dat op de een of andere manier gemeten kunnen worden; en dat kan volgens jullie (ik weet even niet uit m'n hoofd wie hier wat allemaal beheerst dus ik spreek maar even over 'jullie') want jullie doen dat op dit moment zelf al (met het instrument 'oog'). Okay misschien moet je dan even wachten tot je het beter denkt te beheersen; maar is het dan zo raar om de wetenschap in te schakelen?

even voor de duidelijkheid: iets meten kan in principe zodra iets invloed uitoefent op iets werkelijks; dus als je met telekinese iets (werkelijks) kunt bewegen dan moet dat te meten zijn. En als je het laten meten door wetenschappers uit de weg gaat maak je jezelf alleen maar ongeloofwaardig omdat je daarmee lijkt te suggereren dat wat jij doet geen invloed uitoefent op iets werkelijks. daar moet iedereen het toch wel mee eens zijn of niet?
Nee, helemaal niet. Dat die wetenschappers maar opflikkeren, ze willen maar nie snappen dat er twee werelden zijn. Hun willen alleen dan maar alles doen en geloven in de stoffelijke wereld. Gebeurt er iets paranormaals, energetisch. Dan willen ze dat meten met stoffelijke apparatuur. Het enigste wat hun meten is de stoffelijke beiwerking van het paranormale. En daarom zolang hun eigenwijs blijven zal er nooooooit een verklaring komen.
Oud 08-07-2002, 12:06
Just Johan
Just Johan is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:

Nee, helemaal niet. Dat die wetenschappers maar opflikkeren, ze willen maar nie snappen dat er twee werelden zijn. Hun willen alleen dan maar alles doen en geloven in de stoffelijke wereld. Gebeurt er iets paranormaals, energetisch. Dan willen ze dat meten met stoffelijke apparatuur. Het enigste wat hun meten is de stoffelijke beiwerking van het paranormale. En daarom zolang hun eigenwijs blijven zal er nooooooit een verklaring komen.
als het paranormale onaantoonbaar is hoe kan het dan dat jullie het waarnemen? bedoel je dat als hij z'n psiwheel laat bewegen dat hij de enige is die dat kan zien ofzo? of als ie als die gasten uit the matrix gaat doen dat de rest niets in de gaten heeft?

een wetenschapper heeft niet tot doel het paranormale af te zeiken; hij wil alles begrijpen; maar als er niks waar te nemen valt... valt er niks waar te nemen om het maar even duidelijk dubbelop te zeggen. waarom dan zo moeilijk doen???

trouwens... energie is ook wetenschappenlijk waar te nemen; en hangt heel nauw samen met de rest; ik weet niet of je weleens iets over ene meneer Einstein hebt gelezen? misschien weet je gewoon veel te weinig van de wetenschap af om hier zulk soort uitspraken over te doen. en als je niet eens kunt snappen wat ik in m'n vorige replies over dat waarneembaar zijn = meetbaar zijn bij telekinese heb gezegd dan valt er verder weinig te discussieren; dat is namelijk niet iets dat alleen wetenschappelijk is; dat IS gewoon logisch; of je nou wetenschapper bent of paranormaal begaafd persoon met verstand.

Laatst gewijzigd op 08-07-2002 om 12:15.
Advertentie
Oud 08-07-2002, 18:08
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
Just Johan schreef:

als het paranormale onaantoonbaar is hoe kan het dan dat jullie het waarnemen? bedoel je dat als hij z'n psiwheel laat bewegen dat hij de enige is die dat kan zien ofzo? of als ie als die gasten uit the matrix gaat doen dat de rest niets in de gaten heeft?

een wetenschapper heeft niet tot doel het paranormale af te zeiken; hij wil alles begrijpen; maar als er niks waar te nemen valt... valt er niks waar te nemen om het maar even duidelijk dubbelop te zeggen. waarom dan zo moeilijk doen???

trouwens... energie is ook wetenschappenlijk waar te nemen; en hangt heel nauw samen met de rest; ik weet niet of je weleens iets over ene meneer Einstein hebt gelezen? misschien weet je gewoon veel te weinig van de wetenschap af om hier zulk soort uitspraken over te doen. en als je niet eens kunt snappen wat ik in m'n vorige replies over dat waarneembaar zijn = meetbaar zijn bij telekinese heb gezegd dan valt er verder weinig te discussieren; dat is namelijk niet iets dat alleen wetenschappelijk is; dat IS gewoon logisch; of je nou wetenschapper bent of paranormaal begaafd persoon met verstand.
Het paranormale "kun" je alleen maar meten met het paranormale.
Oud 08-07-2002, 18:36
Just Johan
Just Johan is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:

Het paranormale "kun" je alleen maar meten met het paranormale.
Okay dat is in principe een sterk argument; maar het draaien van het psiwheel (niet het 'laten draaien' maar 'het draaien zelf') is wel iets werkelijks, dus valt daar niet onder.

Als het psiwheel werkelijk gaat draaien als gevolg van iets paranormaals gaat het dus om een interactie tussen het 'natuurlijke' als ik dat zo even mag noemen (dus wat door de wetenschap al geaccepteerd is) en het 'bovennatuurlijke' (wat voor sommigen heel natuurlijk is maar nog niet door de wetenschap is geaccepteerd).

kun je dat ook uitleggen?
Oud 08-07-2002, 20:11
~*~WiCkEd~*~
~*~WiCkEd~*~ is offline
kunnen we het bij het odnerwerp zelf houden,discussies moet je op een ander forum voeren!
Oud 08-07-2002, 21:33
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
~*~WiCkEd~*~ schreef:
kunnen we het bij het odnerwerp zelf houden,discussies moet je op een ander forum voeren!
Menne best.
Oud 08-07-2002, 22:23
KiPracticer
KiPracticer is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:

Moet ik je toch even tegenspreken KF, volgens mij is er bij dit soort activiteiten (TK, TP, astral projection, whatever) wel degelijk wat te zien aan de hersenen, toename van het aantal impulsen en hersenactiviteit ofzo (dit gaat trouwens alleen maar op als de hersenen in kwestie nog leven)

En Johan, ik, en vele anderen met mij, zijn van mening dat de rest van de wereld nog niet klaar voor dit alles is, en willen daarom onze krachten niet tonen. Als de wereld er klaar voor is zullen we wel in de spotlight treden, maar pas alleen als we er zeker van zijn dat we geaccepteerd worden
Oud 08-07-2002, 22:30
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
KiPracticer schreef:

Moet ik je toch even tegenspreken KF, volgens mij is er bij dit soort activiteiten (TK, TP, astral projection, whatever) wel degelijk wat te zien aan de hersenen, toename van het aantal impulsen en hersenactiviteit ofzo (dit gaat trouwens alleen maar op als de hersenen in kwestie nog leven)

En Johan, ik, en vele anderen met mij, zijn van mening dat de rest van de wereld nog niet klaar voor dit alles is, en willen daarom onze krachten niet tonen. Als de wereld er klaar voor is zullen we wel in de spotlight treden, maar pas alleen als we er zeker van zijn dat we geaccepteerd worden
Ja maar hersenen zijn stoffelijk en niet paranormaal.
Oud 09-07-2002, 16:36
Just Johan
Just Johan is offline
Citaat:
KiPracticer schreef:
Okay dat is nou een antwoord waar ik vrede mee kan hebben
Oud 09-07-2002, 18:32
watermannetje
watermannetje is offline
Citaat:
KiPracticer schreef:

Dat snap ik dus niet. Als er werkelijk zoveel paranormaal begaafte mensen zijn als vaak over komt. Waarom stapt er dan niemand naar wetenschappers...
Oud 09-07-2002, 18:37
Infaustus
Infaustus is offline
kan iedereen mindcontrol uitvoeren??
Oud 09-07-2002, 19:43
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
Infaustus schreef:
kan iedereen mindcontrol uitvoeren??
Heej.
Oud 09-07-2002, 22:28
Infaustus
Infaustus is offline
heey?
Oud 09-07-2002, 22:32
eendje47
eendje47 is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:

Heej.
op de heej
Oud 10-07-2002, 09:01
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Ja foutje, ik bedoelde ja iedereen kan mind control uitvoeren.
Oud 10-07-2002, 10:44
watermannetje
watermannetje is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:
Ja foutje, ik bedoelde ja iedereen kan mind control uitvoeren.
als je er open voor staat, en voor de meeste mensen geld dat je heel veel moet oefenen.
Oud 10-07-2002, 15:48
*Morgrist*
*Morgrist* is offline
Zulke dingen lukken me alleen als ik eerst gemediteerd heb, dan heb ik de energie die ik ervoor gebruik veel duidelijker aanwezig..
Oud 10-07-2002, 18:41
Infaustus
Infaustus is offline
Citaat:
watermannetje schreef:

als je er open voor staat, en voor de meeste mensen geld dat je heel veel moet oefenen.

hoeveel is dat in uren?
Oud 11-07-2002, 20:05
erhen
erhen is offline
Citaat:
Infaustus schreef:
hoeveel is dat in uren?
Ik weet niet precies of je dat zo kan zeggen.
Het verschilt per persoon namelijk nogal.
Sommige mensen hebben helemaal geen meditatie nodig, alleen concentratie erop, maar er zijn ook anderen die eerst om zoiets te bereiken een halve dag gaan mediteren...
Oud 11-07-2002, 23:54
Verwijderd
Citaat:
Just Johan schreef:

ik had een leraar duits en ik was erachter gekomen dat als ik hem relaxed in z'n ogen aankeek dat ik de beurt kreeg; zo stuurde ik het zo dat ik de makkelijke overhoringen kreeg; dat is wel een vorm van manipulatie maar geen bovennatuurlijke vorm.
Hahaha, denk je dat dat mind control is? Al meerdere leraren hebben verteld dat ze bij overhoringen gewoon degene kiezen die ze per ongeluk aankijken. Niks bovennatuurlijks aan.
Oud 11-07-2002, 23:58
Verwijderd
Citaat:
KiPracticer schreef:

Dat is dus mooi gelul, de wereld word er nooit klaar voor als er nooit iets gebeurt. Dacht je dat iemand wist dat de aarde rond was als ze in de vijftiende eeuw dachten, ach, daar is de wereld nog niet klaar voor?

Het is pas waar als het bewezen is voor de wereld (dus de mensheid in het algemeen) en als jullie die zulke dingen kunnen dat nooit laten zien, gebeurt er dus ook nooit iets. Je kunt er *nooit* zeker van zijn dat je geaccepteerd zult worden als het nog niet bekend is. Als het echt waar is, komen ze daar toch pas naar meerdere experimenten, fysieke bewijzen achter en dan pas wordt het algemene waarheid. Stel dat het waar is dan komt het door iedereen die dacht dat 'de wereld nog niet klaar was' DAT de wereld nog niet klaar is.

...lekker lang verhaal, ik hoop dat je me nog een beetje volgt
Oud 12-07-2002, 09:42
Just Johan
Just Johan is offline
Citaat:
Morgan schreef:

Hahaha, denk je dat dat mind control is? Al meerdere leraren hebben verteld dat ze bij overhoringen gewoon degene kiezen die ze per ongeluk aankijken. Niks bovennatuurlijks aan.
heej wel lezen meisje het was juist een tegenvoorbeeld.
Oud 12-07-2002, 09:44
Just Johan
Just Johan is offline
Citaat:
Morgan schreef:

Dat is dus mooi gelul, de wereld word er nooit klaar voor als er nooit iets gebeurt. Dacht je dat iemand wist dat de aarde rond was als ze in de vijftiende eeuw dachten, ach, daar is de wereld nog niet klaar voor?

Het is pas waar als het bewezen is voor de wereld (dus de mensheid in het algemeen) en als jullie die zulke dingen kunnen dat nooit laten zien, gebeurt er dus ook nooit iets. Je kunt er *nooit* zeker van zijn dat je geaccepteerd zult worden als het nog niet bekend is. Als het echt waar is, komen ze daar toch pas naar meerdere experimenten, fysieke bewijzen achter en dan pas wordt het algemene waarheid. Stel dat het waar is dan komt het door iedereen die dacht dat 'de wereld nog niet klaar was' DAT de wereld nog niet klaar is.

...lekker lang verhaal, ik hoop dat je me nog een beetje volgt
Ja dat is wel zo.

Ik heb een psiwheel gemaakt en als ik heel hard adem gebeuren er allerlei bovennatuurlijke dingen mee.
Oud 12-07-2002, 11:01
erhen
erhen is offline
Citaat:
Just Johan schreef:

Ja dat is wel zo.

Ik heb een psiwheel gemaakt en als ik heel hard adem gebeuren er allerlei bovennatuurlijke dingen mee.
Even een Quote uit een artikel over TK :
Citaat:
breathing too heavily will produce false results.
Daar wordt dus rekening mee gehouden...
Meestal door een andere kant uit te ademen d8 ik
Oud 12-07-2002, 12:38
*Night wish*
*Night wish* is offline
heej lynneke!
alles flex? jaja ik ook hiero!
maar die mindcontrol he...het da nix meej telekinesse te make ofzow?? moette maar is kijke of www.spiritonline.com (wel engelstalig)
toedelssss -xxx- Ellen
,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸-(_ surrounded by evil _)-,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸
Oud 12-07-2002, 12:51
Verwijderd
Citaat:
*Night wish* schreef:
heej lynneke!
alles flex? jaja ik ook hiero!
maar die mindcontrol he...het da nix meej telekinesse te make ofzow?? moette maar is kijke of www.spiritonline.com (wel engelstalig)
toedelssss -xxx- Ellen
,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸-(_ surrounded by evil _)-,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸
Mind control is meer iets met telephatie, ik kan het namelijk makkelijk via een telephatische link doen, en soms lukt het me ook gewoon dmv mijn wil.
Oud 25-07-2002, 14:22
spocky
spocky is offline
Kunt ook in de public library kijken naar een boek van José Silva, zult vast wel beet hebben...

Regels voor berichten