Advertentie | |
|
![]() |
|
Waarom niet? Vind je het eng om professionele hulp te zoeken, of wil je eigenlijk geen aangepast programma omdat je bang bent dat ze niet voor vol aanzien of zoiets? Dat denk ik namelijk (ik kan het ook volledig faut hebben hoor
![]() (Als je er niet over twijfelde, had je geen topic geplaatst. ) Ga eens bij jezelf na wat je er voor voordelen en nadelen bij hebt. Schrijf ze op naast elkaar en kijk dan wat je wilt. Praat er eens met je coordinator of iemand anders over wat voor consequenties het zou kunnen hebben. Als je niet weet waar je moet beginnen als je professionele hulp wilt zoeken zijn dit misschien een paar handige links: announcement Psychologie JIP Succes! Jenneke
|
eej,
ik zou het ook gewoon doen, minder vakken op school volgen en prof. hulp krijgen. het lijkt me op deze manier een prima oplossing, en volgens mij zijn er niet veel scholen die dit ervoor over hebben dus.. ![]() dikke kus en knuffel, en suc-6 met de beslissing ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #58 Vlindertje | 500 | 24-04-2009 21:54 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Politiek van de Verenigde Staten Mark Almighty | 205 | 20-04-2007 11:50 | |
De Kantine |
martelen of niet?? Eye of Sauron | 126 | 20-11-2006 19:53 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
maagdelijkheid Verwijderd | 214 | 06-03-2005 09:56 | |
Algemene schoolzaken |
geweld tegen criminaliteit hmvreemd | 9 | 10-12-2003 13:51 | |
Psychologie |
Kiezen tussen twee kwaden. (voel me heen en weer geslingerd en weet het niet meer) Snow White | 25 | 24-06-2002 13:31 |