Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2002, 12:49
the_conquer
the_conquer is offline
Okee ik weet niet waar ik deze moet plaatsen op het forum maar bij lichaam lijkt het me toch enigszins relevant.

S`avonds als je tacht toch nog de laatste paar uren slaap te krijgen alvorens een toetsweek of een ander belangrijk moment hebt. Lig je na lange tijd in te slapen. Hoor je iets vaags. Je weet je kent het toch ergens van. maar toch je zal je het wel verbeelden, maar toch wordt het erger, je begingt te vrezen dat het niet zo is, ze horen er niet te wezen het kan nog niet, het is nog geen zomer, maar toch het onvermijdelijke gezoem van hun zwabberdende ledenmaten die je niet kan zien. Je schrikt wakker je zet het licht aan. Je ziet niks, verder slaap je weer in totdat je weer het licht aan doet en dit ritueel speelt zich vele malen achter elkaar af totdat je uitgeput, in slaap valt en je morgen met een kater opstaat alsof je verdronken bent in de opslagsilo`s van de Heineken fabrieken en weer bijkomt. Maar morgen als je met je zwaar versufte lijf wakker wordt kom je tot de conclusie dat hun preciesiebombardement of beter gezegt misschien precisieuitzuigement geslaagt is met een irriterende rode jeukende bult de plek van inslag, en hoe ze het doen? Is onbekend, maar zelfs het Amerikaanse leger kan jalours zijn op deze hersenloze creatisch van moeder natuur die de taak hebben de mens uit te zuigen. Inderdaad ik heb het over de zoemers van de uitzuigende jeuk oftewel de mug.

Mijn vraag is dat ook hoe kunnen we deze beesten verslaan en als dat niet kan hoe kun je zorgen dat deze strontvliegen des onheils je nachtrust niet bederven?

Help mij en uw medemens om ons van deze parasiten met vleugels te verslaan. Zodat wij ook onze Independance Day hebben.

aldus een geirriteerd gefrusteerd lid.

thanks voor alle creaties, en sterkte met de strijdt tegen het zoemend kwaad.
Oud 02-04-2002, 12:59
Verwijderd
Nou, ik ga altijd op mijn 'goede' oor liggen

Ik ben namelijk doof aan mijn rechter oor, dus als ik op mijn linker lig, hoor ik niks (behalve het kloppen van mijn hart )

Maar waarom wil je ze verslaan? Ze doen je toch geen pijn ofzo?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 13:01
Verwijderd
ga naar zo'n alternatief(de tuinen, bodyshop) winkeltje. koop daar wierook. muggen houden niet van rook. vooral zuiveringshout blijkt goed te werken.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 17:10
Kat
Kat is offline
Men neemt een jachtgeweer...
Oud 02-04-2002, 18:02
Q
Q is offline
Een klein lijstje:
* Klamboo (erg belangrijk)
* Vliegenmepper
* Muggenspray (spuitbus schadelijk voor muggen en milleu)
* Hoge frequentie geluids apparatuur
* Iets dat naar citroen ruikt (deze werken slecht)
* Muggen houden niet van tocht en hou het licht uit

SUCCESSSSSSSZZZZZZzzzzzzz
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 20:32
aeris318
aeris318 is offline
Citroen, op je lichaam smeren
Een citroenkaars (onmisbaar bij festivals )
Er zijn ook van die dingetjes die je in het stopcontact moet stoppen, met zo'n stukje raar papier ertussen en die doen dan ook best goed werk.
Dekens over je oren (Lekker warm in de zomer)

Creatief stukje trouwens, conquer!
Oud 06-04-2002, 12:20
Remqo
Remqo is offline
Ik doe in ieder geval m'n ramen en deur dicht, zodat er niets meer naar binnen komt.
Ik gebruik soms die citroenenspul, maar dat werkt niet echt bij mij.

Maar ik heb natuurlijk zweetsokken 3 weken onder m'n bed liggen.... vandaar dat het zo rustig is in m'n kamer

Lang leve het biologische luchtafweergeschut
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 17:05
the_conquer
the_conquer is offline
Citaat:
aeris318 schreef:
Citroen, op je lichaam smeren
Een citroenkaars (onmisbaar bij festivals )
Er zijn ook van die dingetjes die je in het stopcontact moet stoppen, met zo'n stukje raar papier ertussen en die doen dan ook best goed werk.
Dekens over je oren (Lekker warm in de zomer)

Creatief stukje trouwens, conquer!
thanks

Regels voor berichten