Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2003, 15:16
MiZz TeRiOuZz
MiZz TeRiOuZz is offline
de examens zijn meestal in mei...waaronder ook 7 van mij...
maar ik heb de eerste al over 2 weken (op 2 april)
(kunstgeschiedenis)

nou vroeg ik me dus af...
zijn er nog meer mensen die met bepaalde vakken heel vroeg CSE hebben??

Oud 20-03-2003, 15:39
shaya
shaya is offline
ik niet maar ik heb wel een ckv2 examen (is nl geen cse) die wel gewoon 3 uur duurt. ik geloof ook op 2 april. hmmm. vreemd
Oud 20-03-2003, 15:53
coecie
coecie is offline
dat is dus wat zij kunstgeschiedenis noemt
en ja, ik heb dat CSE ook op 2 april
Oud 20-03-2003, 16:23
Balance
Balance is offline
Citaat:
shaya schreef op 20-03-2003 @ 16:39:
ik niet maar ik heb wel een ckv2 examen (is nl geen cse) die wel gewoon 3 uur duurt. ik geloof ook op 2 april. hmmm. vreemd
waarom is dat geen cse?
als het goed is is ckv2 dag namelijk wel...
(maar 'k kan het ook fout hebben hoor, want ik hoef volgend jaar pas examen te doen)
Oud 20-03-2003, 19:23
Ieke
Ieke is offline
Mijn eerste examen is op maandag 19 april. Daarvoor heb ik nog wel een tenatemenweek (over ruim een week).
Oud 20-03-2003, 21:00
bette4ever
bette4ever is offline
Ik nederlands mondeling.
Ook ergens in april...niet leuk
Oud 21-03-2003, 08:01
stout!
stout! is offline
Citaat:
shaya schreef op 20-03-2003 @ 16:39:
Ja heb ik ook, maar volgende week donderdag. Het is geen centraal examen.. bij ons telt het 60 % voor je 'schoolexamen', maar je schoolexamen is gewoon je cijfer. Net zoals bij vakken als ANW en KCV.
Oud 21-03-2003, 12:07
Shirleypurley
Shirleypurley is offline
Ik heb ook ckv op 2 april! Ik dacht dat iedereen hem dan zou hebben en hij telt toch voor 50 %? En niet voor 60 %? Hmm..
Oud 21-03-2003, 12:53
Maartenpaarten
Maartenpaarten is offline
het Centraal Examen begint voor ons (vwo) op 15 mei, maar mijn eerste examen heb ik pas op 19 mei.
Oud 21-03-2003, 14:12
KiMZz
KiMZz is offline
Humz ik heb helemaal geen ckv en ckv 2 nog nooit van gehoord
Oud 23-03-2003, 11:08
hi
hi is offline
vwo ik pas op 19 mei geen idee wat
Oud 23-03-2003, 12:57
loenatikkie
loenatikkie is offline
Ik heb mijn eerste examen al gehad geloof ik Nederlands mondeling vorige week woensdag had een 7.5 dus ben er heel erg blij mee Havo trouwens

*zwaai* Marleen
Oud 23-03-2003, 14:19
MiZz TeRiOuZz
MiZz TeRiOuZz is offline
hm....
mondelingen heb ik allemaal in week 15...
maar CSE ckv2 telt idd mee als 50% van je eindcijfer, net zo als alle andere eindexamens...

ik ga cv2 verneuken...

maar kan iemand hier dan ook vertellen of ckv2,3 als 1 vak op je eindlijst komt? ( wordt nu bij ons wel als 1 vak gezien...ma kweetniet of dat zo blijft?!?)

Oud 23-03-2003, 14:53
stout!
stout! is offline
Citaat:
MiZz TeRiOuZz schreef op 23-03-2003 @ 15:19:
hm....
mondelingen heb ik allemaal in week 15...
maar CSE ckv2 telt idd mee als 50% van je eindcijfer, net zo als alle andere eindexamens...

ik ga cv2 verneuken...

maar kan iemand hier dan ook vertellen of ckv2,3 als 1 vak op je eindlijst komt? ( wordt nu bij ons wel als 1 vak gezien...ma kweetniet of dat zo blijft?!?)

Bij ons is dat in ieder geval niet zo, CKV2 zit in mijn profiel en CKV3 niet. Ik knijp hem nu ook wel een beetje. Ik ben altijd goed op school maar CKV2 zijn bij ons altijd ontzettende kuttoetsen en het interesseert me niet zoveel.. dus best moeilijk. Maar als ik daar nou onvoldoende voor sta en voor wiskunde dan heb ik een her. Niet dat dat gaat gebeuren hooop ik. Ik heb morgen wiskunde en nog niet goed genoeg geleerd. Voor CKV2 moet ik ongeveer een 5.3 halen om voldoende te staan. Als ik dat haal ben ik BLIJ want dan slaag ik bijna zeker. (Rest is best makkelijk)

CKV2 is dat zeg maar semicentraal? Zoals de luistertoetsen bedoel ik (dat iedereen wel dezelfde heeft)? Ik vind het wel gek, in feite telt die ene toets zwaarder dan een CSE en we hebben de dag ervoor gewoon les.
Oud 23-03-2003, 15:05
*Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
Ik heb mijn eerste examen op 19 Mei (Vwo-Nederlands), maar ze beginnen al eerder. Dat zijn dan handvaardigheid, geloof ik, en Fries, Turks, Marrokaans..dat soort dingen
Ik heb wel morgen al mondeling Duits en woensdag mondeling Engels. Over 2 weken mondeling Nederlands.
De tentamenweek hebben we net gehad, maar aangezien het niet supergoed ging moet ik er daar nog wel wat van herkansen (Volgende week )

Dus.
Oud 23-03-2003, 18:10
MiZz TeRiOuZz
MiZz TeRiOuZz is offline
Citaat:
stout! schreef op 23-03-2003 @ 19:23:
Bij ons is dat in ieder geval niet zo, CKV2 zit in mijn profiel en CKV3 niet. Ik knijp hem nu ook wel een beetje. Ik ben altijd goed op school maar CKV2 zijn bij ons altijd ontzettende kuttoetsen en het interesseert me niet zoveel.. dus best moeilijk. Maar als ik daar nou onvoldoende voor sta en voor wiskunde dan heb ik een her. Niet dat dat gaat gebeuren hooop ik. Ik heb morgen wiskunde en nog niet goed genoeg geleerd. Voor CKV2 moet ik ongeveer een 5.3 halen om voldoende te staan. Als ik dat haal ben ik BLIJ want dan slaag ik bijna zeker. (Rest is best makkelijk)

CKV2 is dat zeg maar semicentraal? Zoals de luistertoetsen bedoel ik (dat iedereen wel dezelfde heeft)? Ik vind het wel gek, in feite telt die ene toets zwaarder dan een CSE en we hebben de dag ervoor gewoon les.
hm...bij ons wordt het nu wel als totaalvak gezien...ik hoop dat dat zo blijft, want ik tekenen ben een flink stuk beter dan in kunstgeschiedenis
Oud 24-03-2003, 08:22
dreadlocks
dreadlocks is offline
mijn examens beginnen op 19 mei officieel. maar ik hoef alleen maar op 20, 21, 22 & 27 mei examens af te leggen. dus dat worden een paar zware dagen *stress*
Oud 24-03-2003, 12:02
jongleerkikker
jongleerkikker is offline
Echt stressen! ik heb dus ook exames, k zit namelijk in 5 Havo. CKV2 en CKV3 zijn twee aparte vakken, maar op je eindlijst worden de twee cijfers wel samengevoegd tot 1 cijfer, dus das heel fijn, want voor CKV3 sta ik een 8,3. Ik heb deze week toetsweek, dus heel de dag leren, en ook op 2 april heb ik ckv2 toets. Dit is een onderdeel van je schoolexamen en geen CSE maar de toets is volgens mij wel landelijk. Wij moeten hem ook achter de computer maken. hebben jullie dat ook?
Nou ja, iedereen die dus ook in de stress zit, SUCCES!
Oud 24-03-2003, 12:08
Bird Of Prey
Bird Of Prey is offline
nope, heb wel 7 vakken in 1 week, die van 19 t/m 23 mei, en ik kan nu zeker 1 conclusie trekken...degenen die de eindexamenroosters maken kunnen echt geen goede roosters maken! vorig jaar was op de havo al geschiedenis en economie, de 2 ergste leervakken bij uitstek vinnik, op 1 dag, en kijk nou naar dit jaar...

op maandag begin ik al met M&O om 9.00 en duurt tot 12.00, en dan moet ik iig al anderhalf uur wachten om om half 2 met Nederlands te beginnen! was nog meer voor de hand liggende geweest als ze dat hadden omgedraaid, voor Nederlands valt nie zo veel te leren, voor M&O gvd 2 boeken van ruim 200 bladzijden!

op donderdag net zo'n dag, begin om 9 uur met aardrijkskunde tot 12 uur en heb om half 2 dan Engels!
Oud 24-03-2003, 16:29
Verwijderd
Donderdag a.s. begint voor mij de laatste schoolexamenweek. Vanaf 15 mei beginnen de examens, maar ik heb mijn eerste examen pas op 19 mei...
Oud 24-03-2003, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Bird Of Prey schreef op 24-03-2003 @ 13:08:

voor M&O gvd 2 boeken van ruim 200 bladzijden!

welke boeken heb je voor M&O?
Oud 24-03-2003, 19:47
KaNeeL
KaNeeL is offline
M&O is echt het meest kutste vak van die hele 2e fase!!! *grrrr*

Maar goed, ik zit ook in mn examenjaartje...6VWO en zit nu midden in mijn laatste tentamenweek *hellupie*

Had vandaag trouwens mijn laatste schoolexamen CKV2! Dus, daar is ikke lekker vanaf! Heb um wel goed verneukt denk ik... iemand die ook 'De Bespiegeling' als CKV2 boeken heeft? Is trouwens wel een leuk boek om te leren, beter dan M&O M&O.... heel grappig 2 van die dikke pillen! Weetnie plecies watvoor... ze zijn blauw met wit in ieder geval... niet dat we daar wat aan hebben... *oooow kaneeeheeel*

Maar voor de rest is school hartstikke leuk natuurlijk!!!

GeGroet Aardlingen!!!

~KaNeeL~
Oud 24-03-2003, 20:19
MiZz TeRiOuZz
MiZz TeRiOuZz is offline
Citaat:
lareno schreef op 24-03-2003 @ 21:00:
welke boeken heb je voor M&O?
aaargh....m&o

wij hebben in balans...
echt superveel
Oud 25-03-2003, 06:40
Verwijderd
Citaat:
MiZz TeRiOuZz schreef op 24-03-2003 @ 21:19:
aaargh....m&o

wij hebben in balans...
echt superveel
Wij hebben Rendement. Ook 2 van die dikke boeken. Het is niet eens een goede methode, dat zeggen al onze leraren M&O die we tot nu toe gehad hebben. Vraag me niet waarom we dan toch die methode gebruiken
Oud 25-03-2003, 22:03
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Citaat:
maartenlof schreef op 21-03-2003 @ 13:53:
het Centraal Examen begint voor ons (vwo) op 15 mei, maar mijn eerste examen heb ik pas op 19 mei.
Oud 26-03-2003, 12:52
break of dawn
break of dawn is offline
Citaat:
iemand die ook 'De Bespiegeling' als CKV2 boeken heeft?
*steekt vinger op*

Is wel leuk op zich... nee, dan M&O ! Wij hebben trouwens van die belachelijke lesbrieven (de Firma, De Industrie, De Eenmanszaak I en II, De Stichting.... zijn dat ze allemaal?). Erg kut...
Oud 26-03-2003, 13:50
Alpha #1
Alpha #1 is offline
Citaat:
MiZz TeRiOuZz schreef op 20-03-2003 @ 16:16:
de examens zijn meestal in mei...waaronder ook 7 van mij...
maar ik heb de eerste al over 2 weken (op 2 april)
(kunstgeschiedenis)

nou vroeg ik me dus af...
zijn er nog meer mensen die met bepaalde vakken heel vroeg CSE hebben??

WAT?
Kunstgeschiedenis?
Dat heb ik ook maar dat is toch nog niet 2 april?

AAH! Ik ga het NU opzoeken!
21 mei: tekenen. (kunstgeschiedenis dus)

HOE KAN DAT???
Oud 26-03-2003, 16:55
Verwijderd
Citaat:
MiZz TeRiOuZz schreef op 23-03-2003 @ 19:10:
hm...want ik tekenen ben een flink stuk beter dan in kunstgeschiedenis
Oh bij mij is het precies andersom, zullen we ruilen
Oud 27-03-2003, 11:50
MiZz TeRiOuZz
MiZz TeRiOuZz is offline
Citaat:
Alpha #1 schreef op 26-03-2003 @ 18:20:
WAT?
Kunstgeschiedenis?
Dat heb ik ook maar dat is toch nog niet 2 april?

AAH! Ik ga het NU opzoeken!
21 mei: tekenen. (kunstgeschiedenis dus)

HOE KAN DAT???
wat wij doen als CSE tekenen (ckv2, kunstgeschiedenis dus ) is een experiment, en valt buiten de landelijke examens

is allemaal met n cd-rom

ik begin heus nu al wel n beetje kriebels te krijgen
Oud 27-03-2003, 11:50
MiZz TeRiOuZz
MiZz TeRiOuZz is offline
Citaat:
**SoMeOne schreef op 26-03-2003 @ 21:25:
Oh bij mij is het precies andersom, zullen we ruilen
zullen we doen???

Regels voor berichten