Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
hm....
mondelingen heb ik allemaal in week 15... maar CSE ckv2 telt idd mee als 50% van je eindcijfer, net zo als alle andere eindexamens... ![]() ik ga cv2 verneuken... maar kan iemand hier dan ook vertellen of ckv2,3 als 1 vak op je eindlijst komt? ( wordt nu bij ons wel als 1 vak gezien...ma kweetniet of dat zo blijft?!?) ![]()
||
Citaat:
![]() CKV2 is dat zeg maar semicentraal? Zoals de luistertoetsen bedoel ik (dat iedereen wel dezelfde heeft)? Ik vind het wel gek, in feite telt die ene toets zwaarder dan een CSE en we hebben de dag ervoor gewoon les ![]()
|
Ik heb mijn eerste examen op 19 Mei (Vwo-Nederlands), maar ze beginnen al eerder. Dat zijn dan handvaardigheid, geloof ik, en Fries, Turks, Marrokaans..dat soort dingen
![]() Ik heb wel morgen al mondeling Duits en woensdag mondeling Engels. Over 2 weken mondeling Nederlands. De tentamenweek hebben we net gehad, maar aangezien het niet supergoed ging moet ik er daar nog wel wat van herkansen (Volgende week ![]() Dus. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Echt stressen! ik heb dus ook exames, k zit namelijk in 5 Havo. CKV2 en CKV3 zijn twee aparte vakken, maar op je eindlijst worden de twee cijfers wel samengevoegd tot 1 cijfer, dus das heel fijn, want voor CKV3 sta ik een 8,3. Ik heb deze week toetsweek, dus heel de dag leren, en ook op 2 april heb ik ckv2 toets. Dit is een onderdeel van je schoolexamen en geen CSE maar de toets is volgens mij wel landelijk. Wij moeten hem ook achter de computer maken. hebben jullie dat ook?
Nou ja, iedereen die dus ook in de stress zit, SUCCES!
|
![]() |
nope, heb wel 7 vakken in 1 week, die van 19 t/m 23 mei, en ik kan nu zeker 1 conclusie trekken...degenen die de eindexamenroosters maken kunnen echt geen goede roosters maken! vorig jaar was op de havo al geschiedenis en economie, de 2 ergste leervakken bij uitstek vinnik, op 1 dag, en kijk nou naar dit jaar...
op maandag begin ik al met M&O om 9.00 en duurt tot 12.00, en dan moet ik iig al anderhalf uur wachten om om half 2 met Nederlands te beginnen! was nog meer voor de hand liggende geweest als ze dat hadden omgedraaid, voor Nederlands valt nie zo veel te leren, voor M&O gvd 2 boeken van ruim 200 bladzijden! ![]() op donderdag net zo'n dag, begin om 9 uur met aardrijkskunde tot 12 uur en heb om half 2 dan Engels! ![]()
|
![]() |
M&O is echt het meest kutste vak van die hele 2e fase!!! *grrrr*
Maar goed, ik zit ook in mn examenjaartje...6VWO en zit nu midden in mijn laatste tentamenweek *hellupie* Had vandaag trouwens mijn laatste schoolexamen CKV2! Dus, daar is ikke lekker vanaf! Heb um wel goed verneukt denk ik... iemand die ook 'De Bespiegeling' als CKV2 boeken heeft? Is trouwens wel een leuk boek om te leren, beter dan M&O ![]() ![]() ![]() ![]() Maar voor de rest is school hartstikke leuk natuurlijk!!! ![]() ![]() ![]() GeGroet Aardlingen!!! ~KaNeeL~
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Is wel leuk op zich... nee, dan M&O ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Kunstgeschiedenis? Dat heb ik ook maar dat is toch nog niet 2 april? ![]() AAH! Ik ga het NU opzoeken! 21 mei: tekenen. (kunstgeschiedenis dus) HOE KAN DAT??? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() is allemaal met n cd-rom ![]() ik begin heus nu al wel n beetje kriebels te krijgen ![]() ![]()
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Wanneer beginnen jullie met oriënteren? hannekes | 9 | 17-02-2011 14:51 | |
Eindexamens 2004 |
wanneer zijn jullie klaar met de examens? Fantôme | 57 | 01-06-2004 07:58 | |
Drugs & Alcohol |
wanneer beginnenmet planten Stamping Zhanz | 4 | 09-03-2004 14:33 | |
Liefde & Relatie |
Wanneer vinden jullie dat je van een relatie kan spreken? Sangria | 58 | 06-12-2003 11:19 | |
Eindexamens 2003 |
al beginnen met leren? mekras | 22 | 28-04-2003 23:29 | |
Eindexamens 2003 |
beginnen met leren Outrageous | 37 | 15-04-2003 09:43 |