Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2003, 21:43
Verwijderd
Ey, snowboarder in de house hier... bevinden zich hier verder nog vette boarders of niet?
Board zelf al 3 jaar (4 weken) ben afgelopen vakantie naar Maria Alm geweest, super vet is het daar alleen dr lag geen powder en de pipe was dicht
Maarja wat verwacht je dan ook aan het eind van het seizoen, denk dat ikhet volgend jaar maar nog hoger op ga zoeken, 3200 ofzo.
Kaprun lijkt me vet in de winter maar ben er alleen in de zomer geweest, Iemand hier dr 's winters geweest?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-03-2003, 11:06
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
Citaat:
Gekalseendeur schreef op 20-03-2003 @ 22:43:
Ey, snowboarder in de house hier... bevinden zich hier verder nog vette boarders of niet?
Board zelf al 3 jaar (4 weken) ben afgelopen vakantie naar Maria Alm geweest, super vet is het daar alleen dr lag geen powder en de pipe was dicht
Maarja wat verwacht je dan ook aan het eind van het seizoen, denk dat ikhet volgend jaar maar nog hoger op ga zoeken, 3200 ofzo.
Kaprun lijkt me vet in de winter maar ben er alleen in de zomer geweest, Iemand hier dr 's winters geweest?
Ey, yo hier een andere boarder in de house man, ik zit nu bij mn board, mn keyboard welteverstaan. Ik was laatst wel ff in de buurt van kaprun weetje maar twas allemaal icy daar jongen
Oud 26-03-2003, 15:42
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Ey, yo, hier nog 1 boarder!
Ik doe het al 6 jaar en enjoy het nog steeds 100%!
Oud 26-03-2003, 17:13
Boef
Boef is offline
'k board ook. Bij kaprun is't wel goed boarden 's winters. (behalve als't te koud is, zodat je brandwonden van de kou krijgt , maar dat gebeurt eigenlijk nie vaak)
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 18:23
~*skoolgirl*~
~*skoolgirl*~ is offline
heyz,..
ik board ook..al ruim 5 jaar....
ik ben dit jaar naar saalbach/hinterglemm geweest was ook zeer keb daar freestyle lessen gehad, was echt super cool...
en in leogang was 't funpark gewoon open dus ook zeer
la plagne is trouwens ook super om naar toe te gaan.
Oud 29-03-2003, 11:39
Shinosu
Shinosu is offline
Ik board ook al vijf jaar. Van de zomer ga ik naar Kaprun, op een gletsjer boarden, lijkt me een fantastische ervaring. Deze winter was de sneeuw nogal slecht, alleen bovenin kon je goed boarden, was jammer.
Reageren

Regels voor berichten