Advertentie | |
|
![]() |
|
tja jij bent zijn stiefzusje.. het kan niks tussen jullie worden.. je moet hem zien als je broer en niet als je vriendje...
Ik denk dat hij dat ook beseft dat hij misschien verkeerde gevoelens bij jou heeft losgemaakt door de manier waarop jullie met elkaar omgingen ofzo en hij wil die gevoelens niet verder aanwakkeren en ik denk dat hij het daarom verstandig acht om niet meer zo intiem met jou om te gaan uit angst dat je nog verliefder op hem zult worden enzo.. Jullie zijn nu familie van elkaar.. dan kan je geen relatie met elkaar hebben zoals jij die graag zou willen zien. (denk ik)
|
Ik ben het helemaal eens met de reacties hierboven.
Hij stoeide en kuste met je, omdat hij jou zag als zijn zusje. Hij is je stiefbroer en hij wil denk ik een goede relatie met zijn stiefzusje. Maar het wakkerde verkeerde gevoelens bij jou aan en dat was niet zijn bedoeling. Nu jij bekend hebt gemaakt dat je verliefd op hem bent, trekt hij zich terug en gaat hij lullig tegen je doen. Hij wil je geen pijn doen, maar hij wil zeker niet dat je verliefd op hem bent, want deze relatie is eigenlijk onmogelijk. Je moet hem er niet op aankijken, ik denk dat het voor hem net zo moeilijk is als voor jou. Je moet over je gevoelens heen komen en gaan uitkijken naar relaties met jongens van je eigen leeftijd die wel kunnen....
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
In de steek gelaten,of niet? Zertab | 9 | 18-10-2012 08:04 | |
Liefde & Relatie |
Vrienden die je in de steek laten.. 030LY | 4 | 09-01-2012 12:43 | |
Liefde & Relatie |