Advertentie | |
|
![]() |
|
Nederlands - tussen de 5,6 en de 7,2
Engels - (hier hoop ik hoog te scoren) tussen de 7 en de 8,5 Latijn - (probleemvak) tussen 4,5 en 6 Geschiedenis - tussen 7 en 8 Aardrijkskunde - tussen 7 en 8 Economie - (hellup!) tussen 4,5 en 5,5 Wiskunde - tussen 5,5 en 6,5
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik denk dat ik deze resultaten zou kunnen halen (coni. potentialis, LOL!)
Nederlands Ik ga het studeren dus het is dan ook mijn goeiste vak ![]() Engels Zelfs al voer ik een heel blok niets uit (dat doe ik het hele jaar al niet voor Engels ![]() Frans Tussen de 9 en de 10. Het hoogtepunt van mijn eindlijst...haal nu al voor examens tienen, dus... Duits Gok op 6,5-7,2. Mijn talenknobbel is een beetje scheefgegroeid vrees ik... Latijn Ik voorspel een 7,0-7,8; vertalen gaat snel, tekstbegrip iets minder. Wiskunde A(1) tussen de 7,5 en de 8 denk ik; haal nu ineens allemaal achten en negens ![]() Geschiedenis Hmmm...dat zakt nogal in. Eerst stond ik een 7,3 nu een 6,9. Voor het CE zal ik dan ook tussen de 6 en de 6,7 of zo halen. Economie (1) Ooooooooooh hellepie...dat wordt een drama! Ik sta nu nog net een 5,6 ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Moppie |
![]() |
|
Mijn eindgemiddelden gaan worden:
Nederlands 8 Engels 7 Wiskunde B1 6 Natuurkunde 6 Scheikunde 7 Biologie 7 Grieks 7 CKV3 8 Al afgesloten: ANW 8 Geschiedenis1 7 Frans1 7 Duits1 6 (komma 4, grrr) KCV 7 Dan sta ik precies een 7 gemiddeld, dat komt mooit uit met de loting voor Geneeskunde. Misschien haal ik voor Engels een 8, of voor Natuurkunde een 7, dan heb ik wat meer speelruimte, maar in principe moet het helemaal goedkomen ![]()
||
Citaat:
Nederlands tekstverklaren kan je heel goed oefenen hoor. Elke week twee teksten doen en je zal zien dat het steeds beter gaat.
|
![]() |
Nou, ik zal eens een inschatting maken...
Nederlands: 8 Engels: 8 Wiskunde B1: 7/8 Scheikunde 1: 7/8 Natuurkunde:7/8 Biologie: 7/8 Grieks: 7/8 Latijn: 8 Vakken die ik al heb afgesloten: Duits 1: 10 *oh yeah* Frans 1: 8 ANW: 8 KCV: 8 Geschiedenis 1: 8 Maatschappijleer: 8 Ik ga denk ik wel een 7,5 gemiddeld halen, maar we gaan nog steeds voor een 8 (loting geneeskunde namelijk).
|
![]() |
Mijn cijferlijst VWO oude stijl (gymnasium):
Nederlands: 8 (7,7 gemiddeld) Engels: 7 (een 6,51 hoe flik ik 't zo ![]() Latijn: 9 (8,6 gemiddeld) Wiskunde A: 9 (8,9 gemiddeld) Wiskunde B: 10 (9,8 gemiddeld, 't was dat iedereen er 0,3 punten bij kreeg omdat het zo moeilijk was) Natuurkunde 8 (8,3 gemiddeld) Scheikunde: 7 (ook net een 6,5 ![]() Biologie:8 (7,8 gemiddeld) Economie 2: 9 (8,6 gemiddeld) Een hele hoop naar boven afgerond dus. Overigens deed ik oude stijl dus had je op mijn school 3 schoolonderzoeken voor ieder vak+ het eindexamen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Nederlands: 6
Engels: 5 Duits: 5 AK: 6 Geschiedenis: 5 Kunstgeschiedenis: 5 Economie: 4 dit is een gok, en ben wel van het laagste uitgegaan! ik ben slecht in tekstverklaring, helemaal in andere talen... en eco zie ik ook niet echt zitten! ![]() ik ben heel benieuwd!
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik weet het echt niet! ik moet nog heeel veel doen ja en heel goed mijn best doen! ![]() we zien het wel!!
|