Advertentie | |
|
![]() |
|
eeeehm.. hij komt altijd te laat
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() maar op zich is dat niet zo erg want hij doet het alleen om mij aan het lachen te maken en dat is dan wel weer lief ![]() |
![]() |
|
Ik ben zelf enorm eigenwijs soms...
En wat ik irritant vind.... Ik vind weinig irritant. Misschien soms als er kinderachtig gedaan wordt maar dan alleen op momenten dat ik het even niet kan gebruiken. Verder kan ik een helehoop hebben ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() En we zijn allebei erg koppig en eigenwijs, maar dat is achteraf altijd wel geinig ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als ie teveel drinkt (dan wordt ie zo verschrikkelijk melig en kan ie niet meer ophouden met 'grappig zijn'), maar gelukkig doet hij dat eigenlijk nooit (1 keer gebeurd
![]() Hij zegt altijd 'zullen we gaan?' Dan sta ik klaar met m'n tas ingepakt en m'n jas aan en dan moet hij zich nog aankleden, z'n tanden nog poetsen en z'n haar nog doen. Zeg dan niet 'zullen we gaan?', maar 'ik ga me klaarmaken, zullen we daarna gaan?' oid. Nah, dat was het wel zo'n beetje, en bovenstaande dingen overleef ik wel. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
hij komt altijd te laat, naja als hij echt wel op tijd moet zijn, dan lukt het hem ook wel maar anders...........................soms spring ik dan zowat uit m'n vel, omdat te laat komen iets is, wat ik niet kan. ben gewon atlijd op tijd, en dan zit ik maar te wachten. GRR
en verder................. hij wordt nog wel 'ns kwaad om onnozele dingen, (driftkop zo a en toe) maar verder.............. weet 'k zo niet |
![]() |
|
ik houd er niet zo van als hij (te) veel drinkt.. maar dat heb ik bij alle mensen.. daar houd ik gewoon in het algemeen niet van..
Maar wat ik wel vervelend vind af en toe dat hij best wel koppig is... en als zn broers hem een beetje aan het klieren zijn (iets waar hij zelf ook heel goed in is trouwens!) dan kan hij echt heel lang kwaad op ze blijven, en daar de hele avond over zitten nukken, terwijl hij zelf vaak net zo goed zo bezig is, en ze het ook helemaal niet menen.. Dan heb ik zoiets van ''tja kop op zeg, ga daar nou niet de hele tijd over zitten mieren, die 2 menen het echt niet en morgen ben je het toch weer vergeten en zelf doe je vaak ook zo tegen hun'' Tja verder niet echt iets eigenlijk.. alleen dat hij vaak iets heeft van ''maakt me niet uit'' tja ik denk dan zeg gewoon of je dat wel of niet wil.. maarja.. meer mensen hebben dat..
|
Ik heb geen vriend...
Maar ik heb vroeger een keer een vriendje met een zeer laag IQ gehad (oke, mensen, het was maar voor een weekje ![]() Dat was echt erg... Sindsdien heb ik mn eisen iets opgeschroeft ![]()
|
![]() |
Nou..heb je even?
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik bedacht me net dat mijn vriend niet echt snel z'n mening kan formuleren, dan zijn we aan het discussiëren en dan is hij het ene moment super voor en twee seconden later super tegen. In principe goed dat hij zaken van beide kanten bekijkt, maar wanneer het over iets serieus gaat - wat voor mij bv veel betekend - is dat wel eens irritant en kan ik daar ook pissig om worden...
Daarnaast heb ik soms het gevoel alsof hij zich boven zijn eigen familie en vrienden voelt geheven, dat is echt heel vervelend wel, heel arrogant komt hij dan over.. en dat is hij dan ook. Fijn dat ik dan een persoon kan zijn die zijn platonische wereld - noem het een egoïstische wereld - weer wat in perspectief brengt.. Dat vindt hij - gelukkig - ook belangrijk... We liggen iig op het zelfde niveau, alleen staan we op twee verschillende plaatsen; ik ben veel emotioneler en hij veel rationeler, maar dat trek elkaar mooi naar het midden... ![]() En gelukkig is zijn 'veel-te-veel-drink-tijd' al jaren geleden gestopt, want als hij veel drinkt, dan wordt hij heel moe en dan valt hij zo overal in slaap... ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Mijn vriend lacht altijd ontzettend hard. En ook nog echt zo: HA HA HA HA.. vooral als we in de schouwburg zitten. Zelfs als iedereen stil is, begint hij kei hard te lachen!!! Maar aan de andere kant is dat ook wel weer schattig.
Verder, als hij een beetje veel gedronken heeft, lult hij ellelange verhalen. En als ik dan geïrriteerd reageer van: "Please, kun je niet ff je kop houden, ik ben met iemand anders aan het praten!" dan is ie meteen bang dat ik boos ben.... en dan komt het!!! "Loes, nu moeten we even praten, want ik wil echt niet dat je boos op me bent. Ik bedoel het niet verkeerd, maar... blablabla" Hahaha, ask my friends, they know exactly what I mean!!! ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Wel,
1.hij is eigenlijk nogal naar de stille kant! We zijn nog niet zooolang samen en ik heb zo ongeveer al heel m'n levensverhaal verteld... terwijl hij enkel zo af en toe wel eens iets zal vertellen, maar nooit veel! Ze hebben me verteld dat hij goed trekt op zijn neef(die ken ik tamelijk goed) en dan zal ik gewoon een tijdje geduld moeten hebben! Toen ik die leerde kennen( m'n beste vriendin heeft daar wat mee) zei die ook bijna niets, en nu is hij nog naar de stille kant maar toch... hij zal al eens iets vertellen enzo. Dus de enige raad voor mij... HEB GEDULD! 2.Hij is zooooo schattig dat ge er niet kwaad op kunt worden ![]() XxXxXxXxXxXxXx...
|
![]() |
Hij is gewoon echt te klef. Hij moet me constant zoenen en vastpakken enzo. Ik ben zo gewoon niet. Ik ben natuurlijk ook wel eens klef, maar niet 24/7! Ik wil ook wel eens gewoon ff lekker zitten zonder dat hij me constant in m'n nek loopt te hijgen enzo.
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn irritante eigenschap is eigenlijk wel dat ik niet kan praten...Ja, ik kan wel praten, maar niet over onderwerpen die mij echt raken of dwars zitten...En dat is echt balen! Ik wil wel, maar kan / durf gewoon niet! |
![]() |
||
Citaat:
inderdaad! |
![]() |
|
![]() |
![]()
|
![]() |
Ik ben nu dus single en de dingen die mij opregen als ik een vriendin heb zijn kinderachtig doen, en als iemand zijn gevoelens niet echt laat merken voor iemand.
en als iemand niet eerlijk is als je ziet dat er wat is (je ziet dat iemand slechte zin hebt en dan vraag je wat is er aan de hand en dan krijg je het antwoord NIKS) gegroet |
![]() |
|
"waar denk je aan?!" Op zich heel lief dattie zich zorgen om me maakt, maar soms denk je gewoon even nergens aan, en dan voel ik me zo dom!
![]() "waar denk je aan?" "Nou, ik dacht er net aan dat ik het raam dicht moet doen" ![]() Maar ja... soms durf ik dingen niet te zeggen, en dan ben ik blij dattie t vraagt, dus... niet zeuren. ![]()
|
onverschilligheid met stip op #1 kennelijk naar trekje van veel jongens
#2 geen smaak ( kleding, meubels, kleurencombinaties) #3 lui, niet vaak zin om uit te gaan ( beetje wortels geschoten)
|
Zij: "We zitten vaak bij jou op de bank een film te kijken ofzo."
Ik: "Ja, wat wil je dan, ergens heen?" Zij: "Dat lijkt me wel leuk." Ik: "Waar wil je heen dan?" Zij: "Tja..zeg jij het maar!" *grom*
|
Verwijderd
|
af en toe wil ik hem zo graag helpen met dingen die m dwars zitten, maar hij vind het heel erg moeilijk om zijn gevoelens te uitten..
maarja, ik heb eigenlijk niet echt iets negatief (nog niet.. zal vast wel iets kome ofzo hor) want ik ben al blij dat ie zn best doet om dingen te vertellen en snap t ook wel als ie n keer niet iets wilt vertelle dus nee.. nog niet echt ontdekt.. owja wel.. ik weet er een ik weet er een hij laat de keuze altijd aan mij.. zo van: kies jij maar, het maakt mij niet uit.. dan denk ik van: ja, jij kan ook een keer iets beslissen.. ik hoef t niet altijd te doen.. maja, is niet zo heel boeiend. |
![]() |
||
Citaat:
oeh!!! Irritant!!!! Of mensen die jou al s een verhaal hebben horen vertellen. Als je t dan aan iemand anders vertelt waar zij bij staan, zeggen ze: "Hè? Maar net zei je...." enz.. Niet dat mijn vriend dit doet, maar sommige mensen ![]()
|
Verwijderd
|
dat-ie onvolledig antwoord geeft
![]() ik: wat ben je stil hij: ja ik: waarom ben je zo stil? hij: ik ben aan het nadenken ik: waarover? hij: iets ik: wat voor iets? hij: een ideetje ik: wat voor ideetje? hij: iets dat ik uit wil werken enzovoort ![]() waarschijnlijk vindt híj het irritant dat ik zo doorvraag ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik weet het gewoon niet meer! lovehim | 33 | 06-06-2007 16:56 | |
Psychologie |
enquette Judy2 | 77 | 23-05-2005 11:22 | |