Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2003, 10:08
Soezen
Soezen is offline
Wat vind je de irritantste eigenschap van je vriend of vriendin?
Vertel!!

Die van mij is: onverschilligheid en heel de tijd: ´wat jij wil´ zeggen...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-03-2003, 10:12
Verwijderd
Nou, toch zeker wel dat ze niet bestaat ('k heb geen vriendin).
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 10:14
Soezen
Soezen is offline
Citaat:
perseus schreef op 29-03-2003 @ 11:12:
Nou, toch zeker wel dat ze niet bestaat ('k heb geen vriendin).
Maar Als je een vriendin zou hebben, wat zou je irri vinden?
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 10:14
Verwijderd
Pfoe, hij smakt soms nogal verschrikkelijk
Offeh.... tjonge, toch best moeilijk meer weet ik er niet
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 10:16
Verwijderd
ik heb heel vaak kuren dat ik sago ben enzo.. meestal als ik ongesteld ben of net uit school kom.. heb me vriend nou ook een keer meegemaakt.. maar 'k geloof dat hij er wel mee kan leven

van mijn vriend kan ik nie ech iets bedenke
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 10:19
Verwijderd
Citaat:
Sjoe schreef op 29-03-2003 @ 11:14:
Maar Als je een vriendin zou hebben, wat zou je irri vinden?
Naïviteit en/of een slecht inlevingsvermogen. En plat Twents praten, maar dat gebeurt nooit
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 10:22
Verwijderd
Citaat:
perseus schreef op 29-03-2003 @ 11:19:
Naïviteit en/of een slecht inlevingsvermogen. En plat Twents praten, maar dat gebeurt nooit
Haj wat teeng Twentenaar'n dan ofzo?! Nee toch hè?!
(ik heb ook een hekel aan vriendjes die plat Twents praten, gelukkig praat de mijne mooi )
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 10:30
evil_grrrl666
evil_grrrl666 is offline
eeeehm.. hij komt altijd te laat enne.. soms weet 'ie niet wanneer hij moet stoppen met bijv. grapjes maken ofzo je kent dat vast wel dan is het er echt niet het moment voor en dan komt er de meest lompe shit ooit uit zijn mond en denk je van niet nuuu ohjah en wanneer je letterlijk gaat zeggen dat hij ff serieus moet doen gaatie alsnog door
maar op zich is dat niet zo erg want hij doet het alleen om mij aan het lachen te maken en dat is dan wel weer lief
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 10:54
Soezen
Soezen is offline
Citaat:
evil_grrrl666 schreef op 29-03-2003 @ 11:30:
eeeehm.. hij komt altijd te laat
Dat is bij mij ook! Kan ik wel weer opnieuw boos om worden..grr
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 10:59
MazeMouse
MazeMouse is offline
Ik ben zelf enorm eigenwijs soms...

En wat ik irritant vind....
Ik vind weinig irritant. Misschien soms als er kinderachtig gedaan wordt maar dan alleen op momenten dat ik het even niet kan gebruiken. Verder kan ik een helehoop hebben
Oud 29-03-2003, 11:01
Verwijderd
Citaat:
evil_grrrl666 schreef op 29-03-2003 @ 11:30:
eeeehm.. hij komt altijd te laat
hihi, dat ken ik ook Hij treuzelt echt enorm, doet altijd alles op het laatste moment (zo hadden we een keer een bruiloft, we werden opgehaald en we moesten om 12 uur buiten staan... om 11.55 uur begon hij zich te douchen ) en ook is hij gewoon altijd te laat, overal. Hij belooft me om 18 uur thuis te zijn en om 20 uur komt hij er een keertje aanzetten, dat soort dingetjes.. Vroeger, toen ik hem pas leerde kennen, vond ik dat echt vervelend, nu ken ik hem en weet ik dat gewoon, ben er aan gewend en erger me er eigenlijk niet meer aan... dat mogen anderen doen

En we zijn allebei erg koppig en eigenwijs, maar dat is achteraf altijd wel geinig
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 11:22
Verwijderd
Als ie teveel drinkt (dan wordt ie zo verschrikkelijk melig en kan ie niet meer ophouden met 'grappig zijn'), maar gelukkig doet hij dat eigenlijk nooit (1 keer gebeurd ).

Hij zegt altijd 'zullen we gaan?' Dan sta ik klaar met m'n tas ingepakt en m'n jas aan en dan moet hij zich nog aankleden, z'n tanden nog poetsen en z'n haar nog doen. Zeg dan niet 'zullen we gaan?', maar 'ik ga me klaarmaken, zullen we daarna gaan?' oid.

Nah, dat was het wel zo'n beetje, en bovenstaande dingen overleef ik wel. Anderen mogen zich er idd meer aan ergeren dan ik, maar anderen ergeren zich wel aan meer dingen waar ik me niet aan erger, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 11:28
DEChengst
DEChengst is offline
Ze is virtueel
Oud 29-03-2003, 13:07
Studentje
Studentje is offline
Ze zou wel eens wat sneller mogen bedenken wat ze aandoet.
Oud 29-03-2003, 13:11
mar87
mar87 is offline
hij komt altijd te laat, naja als hij echt wel op tijd moet zijn, dan lukt het hem ook wel maar anders...........................soms spring ik dan zowat uit m'n vel, omdat te laat komen iets is, wat ik niet kan. ben gewon atlijd op tijd, en dan zit ik maar te wachten. GRR
en verder................. hij wordt nog wel 'ns kwaad om onnozele dingen, (driftkop zo a en toe) maar verder.............. weet 'k zo niet
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 13:22
PardonMe
PardonMe is offline
ik houd er niet zo van als hij (te) veel drinkt.. maar dat heb ik bij alle mensen.. daar houd ik gewoon in het algemeen niet van..

Maar wat ik wel vervelend vind af en toe dat hij best wel koppig is... en als zn broers hem een beetje aan het klieren zijn (iets waar hij zelf ook heel goed in is trouwens!) dan kan hij echt heel lang kwaad op ze blijven, en daar de hele avond over zitten nukken, terwijl hij zelf vaak net zo goed zo bezig is, en ze het ook helemaal niet menen..
Dan heb ik zoiets van ''tja kop op zeg, ga daar nou niet de hele tijd over zitten mieren, die 2 menen het echt niet en morgen ben je het toch weer vergeten en zelf doe je vaak ook zo tegen hun''

Tja verder niet echt iets eigenlijk.. alleen dat hij vaak iets heeft van ''maakt me niet uit'' tja ik denk dan zeg gewoon of je dat wel of niet wil.. maarja.. meer mensen hebben dat..
Oud 29-03-2003, 13:47
sinsere
sinsere is offline
Hij is een beetje in zichzelf gekeerd ... en daardoor toont ie zn enthousiasme niet altijd, zoals ie t van binnen wel heel erg voelt. Dat kan wel eens irritant zijn.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 13:49
Muizzz
Muizzz is offline
hij gedraagt zich kinderachtig, af en toe
Oud 29-03-2003, 14:17
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Het kan hem totaal maar dan ook totààl niet schelen hoe hij eruit ziet, wat ik wel positief vind, MAAR het kan soms overdreven worden!! Of dat z'n afwas van 2 maanden geleden nog altijd op het aanrecht staat!
Of dat hij altijd zijn gelijk moet halen in discussies!
Of..of..
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 14:28
Verwijderd
Hij kan niet zo makkelijk nee zeggen...
maar verder is hij de allerliefste
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 15:04
Verwijderd
Ik denk dat ik toch wel heel slecht overweg zou kunnen met een meisje wat constant in alles met mij meegaat en nooit eens zegt: 'Wout, nou lul je uit je nek'.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 15:23
vrijgezel
vrijgezel is offline
mijn ex was te lief

kreeg altijd mijn zin erg irritant enzo

oplaatst ergerde ik me er alleen nog maar aan hem.
Oud 29-03-2003, 15:26
Bamblerose
Bamblerose is offline
Ik heb geen vriend...
Maar ik heb vroeger een keer een vriendje met een zeer laag IQ gehad (oke, mensen, het was maar voor een weekje ) Maar die moest ik heel vaak gaan uitleggen, wat een voor mij normaal nederlands woord, betekende....
Dat was echt erg...

Sindsdien heb ik mn eisen iets opgeschroeft
Oud 29-03-2003, 15:45
Suziewafel
Suziewafel is offline
Nou..heb je even? Zelf vind ik afspraak is afspraak en ben nogal stipt, mijn vriendje is precies het tegenovergestelde. Die doet alles op zn dooie gemak en komt dan ook wel eens te laat of vergeet hij alledaagse dingen zoals spullen meenemen en afspraken nakomen. Of dan heb ik hem een hele week nog niet gehoord en moet ik hem maar weer bellen. Als hij van plan is om te bellen, komt er vaak nog vanalles tussen en vergeet hij het. Gaan z'n ouders op vakantie, vraag je naar waar..weet hij het niet eens! Naja, tegenpolen trekken elkaar aan toch? Ik wen er ooit nog wel eens aan
Oud 29-03-2003, 16:30
Verwijderd
Ik bedacht me net dat mijn vriend niet echt snel z'n mening kan formuleren, dan zijn we aan het discussiëren en dan is hij het ene moment super voor en twee seconden later super tegen. In principe goed dat hij zaken van beide kanten bekijkt, maar wanneer het over iets serieus gaat - wat voor mij bv veel betekend - is dat wel eens irritant en kan ik daar ook pissig om worden...

Daarnaast heb ik soms het gevoel alsof hij zich boven zijn eigen familie en vrienden voelt geheven, dat is echt heel vervelend wel, heel arrogant komt hij dan over.. en dat is hij dan ook. Fijn dat ik dan een persoon kan zijn die zijn platonische wereld - noem het een egoïstische wereld - weer wat in perspectief brengt.. Dat vindt hij - gelukkig - ook belangrijk...

We liggen iig op het zelfde niveau, alleen staan we op twee verschillende plaatsen; ik ben veel emotioneler en hij veel rationeler, maar dat trek elkaar mooi naar het midden...

En gelukkig is zijn 'veel-te-veel-drink-tijd' al jaren geleden gestopt, want als hij veel drinkt, dan wordt hij heel moe en dan valt hij zo overal in slaap...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-03-2003, 16:30
Loezzel
Loezzel is offline
Mijn vriend lacht altijd ontzettend hard. En ook nog echt zo: HA HA HA HA.. vooral als we in de schouwburg zitten. Zelfs als iedereen stil is, begint hij kei hard te lachen!!! Maar aan de andere kant is dat ook wel weer schattig.
Verder, als hij een beetje veel gedronken heeft, lult hij ellelange verhalen. En als ik dan geïrriteerd reageer van: "Please, kun je niet ff je kop houden, ik ben met iemand anders aan het praten!" dan is ie meteen bang dat ik boos ben.... en dan komt het!!! "Loes, nu moeten we even praten, want ik wil echt niet dat je boos op me bent. Ik bedoel het niet verkeerd, maar... blablabla"
Hahaha, ask my friends, they know exactly what I mean!!!
Oud 29-03-2003, 16:51
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
skategirl14 schreef op 29-03-2003 @ 16:23:
mijn ex was te lief

kreeg altijd mijn zin erg irritant enzo

oplaatst ergerde ik me er alleen nog maar aan hem.
Lullig voor 'm dat zijn vriendinnetje zo hard tegen 'm was, dan kon hij sowieso beter een ander meisje zoeken wat ook lief tegen hem was.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 19:03
lieve
lieve is offline
Wel,
1.hij is eigenlijk nogal naar de stille kant! We zijn nog niet zooolang samen en ik heb zo ongeveer al heel m'n levensverhaal verteld... terwijl hij enkel zo af en toe wel eens iets zal vertellen, maar nooit veel!
Ze hebben me verteld dat hij goed trekt op zijn neef(die ken ik tamelijk goed) en dan zal ik gewoon een tijdje geduld moeten hebben! Toen ik die leerde kennen( m'n beste vriendin heeft daar wat mee) zei die ook bijna niets, en nu is hij nog naar de stille kant maar toch... hij zal al eens iets vertellen enzo.

Dus de enige raad voor mij... HEB GEDULD!

2.Hij is zooooo schattig dat ge er niet kwaad op kunt worden (en dan ook omdat die zooo stil is, zal hij niet terug reageren) dat is best wel raar en soms ambetant...

XxXxXxXxXxXxXx...
Oud 29-03-2003, 19:16
Piccola
Piccola is offline
Hij is gewoon echt te klef. Hij moet me constant zoenen en vastpakken enzo. Ik ben zo gewoon niet. Ik ben natuurlijk ook wel eens klef, maar niet 24/7! Ik wil ook wel eens gewoon ff lekker zitten zonder dat hij me constant in m'n nek loopt te hijgen enzo. Najah, vandaag was dus zwaar irritant, want ik was sowieso al sjaggo en dan is hij dus mega klef en dan raak ik alleen maar geirriteerder Af en toe is hij ook gewoon te lief!
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 20:41
Verwijderd
Dopje! Tandpasta! Kijk! Het dopje gaat op de tandpasta!
(hij doet het duidelijk voor)

Dat is eigenlijk het enige.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 16:44
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
Jadie schreef op 29-03-2003 @ 21:41:
Dopje! Tandpasta! Kijk! Het dopje gaat op de tandpasta!
(hij doet het duidelijk voor)

Dat is eigenlijk het enige.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Hmmz...Dat ie altijd ALLES moet weten, en dat als ik eens een keertje boos kijk, dat er dan perse iets moet zijn, en da moet ie dan natuurlijk ook weer weten!

Mijn irritante eigenschap is eigenlijk wel dat ik niet kan praten...Ja, ik kan wel praten, maar niet over onderwerpen die mij echt raken of dwars zitten...En dat is echt balen! Ik wil wel, maar kan / durf gewoon niet!
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 18:49
SkAnOuK
SkAnOuK is offline
Citaat:
Sjoe schreef op 29-03-2003 @ 11:08:
Vertel!!

Die van mij is: onverschilligheid en heel de tijd: ´wat jij wil´ zeggen...

tis nu uit
maar hij was SUPER ongeintereseerd
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 18:50
SkAnOuK
SkAnOuK is offline
Citaat:
Hippe Woepsie schreef op 30-03-2003 @ 18:27:
Hmmz...Dat ie altijd ALLES moet weten, en dat als ik eens een keertje boos kijk, dat er dan perse iets moet zijn, en da moet ie dan natuurlijk ook weer weten!

Mijn irritante eigenschap is eigenlijk wel dat ik niet kan praten...Ja, ik kan wel praten, maar niet over onderwerpen die mij echt raken of dwars zitten...En dat is echt balen! Ik wil wel, maar kan / durf gewoon niet!

inderdaad!
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Piccola schreef op 30-03-2003 @ 17:44:
ik doe nooit het dopje op de tandpasta
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 09:32
stoeipoesje
stoeipoesje is offline
de irritanste eigenschap van mijn vriend is dat hij me vaak plaagt met andere meiden.....dan zegt ie dat ze een onwys lekker lichaam heeft enzoow........das irritant want dan ga ik me onzeker voelen...maar daarna zegt ie dat hij t nie meende......
Oud 01-04-2003, 12:09
Miss Helena
Miss Helena is offline
Citaat:
Sjoe schreef op 29-03-2003 @ 11:14:
Maar Als je een vriend zou hebben, wat zou je irri vinden?
geen eigen mening hebben en alles goed vinden
Oud 01-04-2003, 12:14
dino84
dino84 is offline
Ik ben nu dus single en de dingen die mij opregen als ik een vriendin heb zijn kinderachtig doen, en als iemand zijn gevoelens niet echt laat merken voor iemand.

en als iemand niet eerlijk is als je ziet dat er wat is (je ziet dat iemand slechte zin hebt en dan vraag je wat is er aan de hand en dan krijg je het antwoord NIKS)

gegroet
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 12:43
snoopy
snoopy is offline
"waar denk je aan?!" Op zich heel lief dattie zich zorgen om me maakt, maar soms denk je gewoon even nergens aan, en dan voel ik me zo dom!

"waar denk je aan?" "Nou, ik dacht er net aan dat ik het raam dicht moet doen" ik bedoel: als ik iets echt belangrijks denk, dan zeg ik t wel...
Maar ja... soms durf ik dingen niet te zeggen, en dan ben ik blij dattie t vraagt, dus... niet zeuren.
Oud 01-04-2003, 14:16
Optima
Optima is offline
onverschilligheid met stip op #1 kennelijk naar trekje van veel jongens

#2 geen smaak ( kleding, meubels, kleurencombinaties)
#3 lui, niet vaak zin om uit te gaan ( beetje wortels geschoten)
Oud 01-04-2003, 15:32
Muizzz
Muizzz is offline
oja en luiheid.
Ik ben ook erg lui maar bv als ik vraag of hij niet zelf even iets te eten of drinken kan pakken en dat wil hij niet meer, omdat hij te lui is.
Oud 01-04-2003, 15:34
Miss Helena
Miss Helena is offline
Citaat:
Muizzz schreef op 01-04-2003 @ 16:32:
oja en luiheid.
Ik ben ook erg lui maar bv als ik vraag of hij niet zelf even iets te eten of drinken kan pakken en dat wil hij niet meer, omdat hij te lui is.
oh, zo fout!
Oud 01-04-2003, 15:36
groovy
groovy is offline
beetje bekakt af en toe en erg emotionieel...verder vind ik dat zn keus voor kleding beetje vaag is, maar je moet iemand accepteren zoals ie is dus
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 21:28
schnet
schnet is offline
het irritanste vind ik altijd.

Als je vriend iets tegen iemand zegt en dan meteen zegt(in mijn geval) hè Jeannette!
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 21:35
Unexplained
Unexplained is offline
Zij: "We zitten vaak bij jou op de bank een film te kijken ofzo."
Ik: "Ja, wat wil je dan, ergens heen?"
Zij: "Dat lijkt me wel leuk."
Ik: "Waar wil je heen dan?"
Zij: "Tja..zeg jij het maar!"

*grom*
Oud 01-04-2003, 21:47
Verwijderd
af en toe wil ik hem zo graag helpen met dingen die m dwars zitten, maar hij vind het heel erg moeilijk om zijn gevoelens te uitten..
maarja, ik heb eigenlijk niet echt iets negatief (nog niet.. zal vast wel iets kome ofzo hor) want ik ben al blij dat ie zn best doet om dingen te vertellen en snap t ook wel als ie n keer niet iets wilt vertelle dus nee.. nog niet echt ontdekt..
owja wel..
ik weet er een ik weet er een

hij laat de keuze altijd aan mij..

zo van: kies jij maar, het maakt mij niet uit..
dan denk ik van: ja, jij kan ook een keer iets beslissen.. ik hoef t niet altijd te doen..

maja, is niet zo heel boeiend.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 09:43
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
schnet schreef op 01-04-2003 @ 22:28:
het irritanste vind ik altijd.

Als je vriend iets tegen iemand zegt en dan meteen zegt(in mijn geval) hè Jeannette!

oeh!!! Irritant!!!! Of mensen die jou al s een verhaal hebben horen vertellen. Als je t dan aan iemand anders vertelt waar zij bij staan, zeggen ze: "Hè? Maar net zei je...." enz.. Niet dat mijn vriend dit doet, maar sommige mensen
Oud 02-04-2003, 09:52
marlies
marlies is offline
onverschilligheid, niet kunnen kiezen en alles op de lange baan schuiven.
Oud 02-04-2003, 10:28
Verwijderd
ik zeg altyd 'maakt mij niet uit' , daar wordt ze gek van
of als ze vraagt wat ik wil doen en ik zeg 'kweenie..'

van haar weet ik nix te verzinne
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 16:33
Verwijderd
dat-ie onvolledig antwoord geeft
ik: wat ben je stil
hij: ja
ik: waarom ben je zo stil?