![]() |
|
![]() |
Ik weet niet of iemand het hier weet maar toch:
Als ik inlog bij mijn fotogallery of forum php kom ik niet in een index ik krijg alleen "site niet gevonden" Als voorbeeld heb ik mijn Forum en Foto Gallery Ik hoop dat iemand me kan helpen. PS ik draai Suse linux, apache, PHP4 ( met mysql 4) |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
De index.php is er en het is localconnection dus aan internet kan het niet liggen.
de standaard source die ik nu ook gebruik is te vinden op http://gallery.sourceforge.net/ . |
![]() |
|
![]() |
FF volledig dan
![]() Als ik wil loggen in bijv. mijn forum : Username = demo passwd = test index Login Source : Index Source Login source Dus ik kan via mijn index in mijn forum komen maar als ik wil inloggen en de username en passwd ingetoetst heb en vervolgens op Log in klik krijg ik dat de pagina gevonden is (Kan server niet vinden). Al sik vervolgens handmatig naar index.html terug keer ben ik WEL ingelogd en kan ik ook gewoon door gaan. Nu is mijn vraag ligt dit aan een of ander component wat ik dan wel of niet geinstaleerd heb een briend van mij heeft de zelfde source en dit probleem niet. Nu heb ik ook het zelfde probleem met mijn foto gallery maar ik hoop dat beide de zelfde oplossing nodig hebben. Hopelijk kunnen julie hier meer mee ![]() Thankz Unpop |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[PHP] Probleem (MySQL) Jordi | 8 | 08-02-2005 20:00 | |
Software & Hardware |
[PHP] HTTP authenticatie met PHP Kinky | 23 | 09-07-2004 09:55 | |
Software & Hardware |
[PHP] probleem met sessions includen neetolthof123 | 5 | 10-12-2003 18:32 | |