Advertentie | |
|
![]() |
|
Waar doe je toelatingsexamen voor? Ik deed toelatingsgeval voor Grafisch lyceum, en ik moest een storyboard maken en een tekening van "hoe zie jij jezelf later", en toen moest ik ook nog eens (het houd niet op) daarheen voor een schoolopdracht (blikje cola natekenen en een rebus maken, en dáárvoor sleep je jezelf nou door de sneeuw van treinstation naar treinstation, grrr....)
Ben wel toegelaten ![]()
|
![]() |
(=Leonoor)
Ik vind de druiven idd wat te groot en te 'niet rond', de banaan vind ik wat te klein (de verhoudingen kloppen volgens mij in het algemeen niet overal helemaal), ergens boven in het midden zit iets wat op een oog lijkt, maar ik kan er niet uithalen wat voor fruit iets dat is (misschien een kiwi ofzo?). Hele rechts ergens bovenin zit iets wat op een ananas lijkt, daarvan vind ik de blaadjes een beetje raar er op 'geplakt' zitten. 'k vind het btw errug mooi gekleurd. ![]() 'k vind het geen slechte tekening (want dan had ik niet over kleine dingetjes hoeven zeiken ![]()
|
ik vind die kers helemaal niet goed op z'n plaats daar onderin.
het idee zou leuk geweest kunnen zijn maar de uitwerking vind ik jammerlijk genoeg niet geslaagd. wat betreft de rest van de tekening, die is in mijn optiek wel koel. grappig gedaan, je ziet niet vaak van die uber-cliché tekeningen hier op het forum, daarom vind ik em juist wel koel. Door een dergelijke onderwerpkeuze en de uitwerking van de tekening in zijn geheel doorbreek je de cliché door het plaatsen van een dergelijke tekening op een dergelijk forum als dit. dat geeft een geheel vernieuwende draai aan het geheel.
|
veranderd ![]() hmz ik vind m niet zo mooi....hoop dat ie goed genoeg is... maar ik krijg idd daar ook nog opdrachten....en moet ook nog werk meenemen..... neem me laatste schilderijen wel mee...deze: http://www.darkimpulze.nl/files/barb...schilderij.jpg http://www.darkimpulze.nl/files/barb...childerij2.jpg en nog een paar para fantasie achtige tekeningen... is voor cibap...ik hoop dat t allemaal btje okee is want ik ga echt niet vrolijk zijn als t niet goed genoeg is... Laatst gewijzigd op 12-03-2003 om 23:40. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
ik vind ze wel super.. is het voor cibap hbo of mbo...? ik stuur morgen mijn inschrijfformulier op voor cibab.. mbo-4 vormgeving reclame communicatie en presentatie..! maar ga hoogstwaarschijnlijk eerst toeleidingstraject doen in leeuwarden! ik vind hem prachtig..! ![]()
|
iets zegt met dat dat http://shinjuku.cool.ne.jp/illustrator/index.shtml is
![]()
||
Citaat:
On topic: Ik vind dit zeker geen slechte tekening. De vormen van het fruit zijn misschien niet altijd even waarheidsgetrouw, maar toch is het mooi gedaan. De tweede versie vind ik trouwens beter omdat de kleuren daar beter tot hun recht komen. En die schilderijen blijven natuurlijk kewl, vooral de eerste. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
hij is erg mooi, niet mijn ding, fruit, maar wel goed gedaan ook qua kleuring ed, maar de kersen vind ik lelijk. De steeltjes lijken te dik te zijn en de onderste is te ovaal in de breedte. maar dat van de steeltjes stoort dus als het kan zou ik daar nog wat aan doen want daardoor lijkt de hele kers raar.
de sinasappelschijfjes vind ik juist erg mooi btw
|
jeujjj ik ben toegelaten!!!!
O=onvoldoende V=voldoende G=goed meegebracht werk: G thuisopdracht kleurpotlood: G thuisopdracht 2D/3D: G schoolopdracht 3D: G schoolopdracht 2D: G ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en me avatar komt van http://www.peachie.nu ofzo |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Zal ik je nou ff uit de droom helpen en zeggen dat Cibap best wel een KUT school is!
![]() ![]() nou hoop iig dat het bij jou beter gaat, veel suc6 iig! ![]()
||
Citaat:
![]() trouwes... die eerste schilderij vind ik echt wel mooi..!! koele mond!
Laatst gewijzigd op 31-03-2003 om 16:52. |
![]() |
|
![]() |
keej ik zit ur ook en slut me bij getup aan
iz echt zwaar kut ik leer mezelf alles zoals nu director lres en ben ut nu al zat de helft word uitgelegd ddor 4e jaars leeraar snapt ut zlef niueeens *zucht* ech waar als je havo heb ga dan kunsacademie doen ofzow in iedergeval iets op hbo niveau |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ja, voor mij geld precies het zelfde..!
zit nu havo 4 en het is ECHT niks voor mij ik moet zaterdag 10 mei komen naar het cibap in zwolle. voor me cijfers en zo..? WELKE KANT GA JIJ OP>>? ik ga dus (HOPELIJK) vormgeving reclame (presentatie en communicatie) doen. en na het mbo wil ik wel hbo. maar voorlopig ben ik er nog niet klaar voor! weet jij misschien of wij het zelfde toelatings examen hebben..? dan kan ik er namelijk alvast aan beginnen. heb vandaag brief binnen gehad dat ik 10 mei kan komen.
|
me same problem met economie
![]() wiskunde gaat goed (!) 9.3 gemiddeld..! heel makkelijk dit jaar relaxede leraar en alles ![]() hopelijk komen we bij elkaar in de klas ofzo! als afstromelingen van de havo ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
[tekening]Een paar van mijn tekeningetjes... HDP'er | 13 | 05-12-2003 17:53 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God. Iqra | 94 | 30-07-2003 21:36 | |
Eindexamens 2003 |
HAVO Tekenen examen = krankzinnig!! D@mien | 19 | 07-05-2003 20:30 | |
ARTistiek |
een paar [tekeningen] Evelientjuh | 14 | 27-04-2003 11:51 | |
ARTistiek |
2 tekeningen Inemine | 34 | 12-03-2002 17:28 | |
ARTistiek |
tekening gebaseerd op een trigun fic(past mistakes) Bluesummers | 5 | 09-03-2002 20:07 |