Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik heb nog bij Leonoor gelogeerd ![]()
|
Bij een oud klasgenote van mij, op de hogere hotelschool in Maastricht samen met nog 2 andere oud-klasgenotes.
Eerst gezellig op stap geweest en uit wezen eten en daarna nog door de hele campus gehuppelt en gaan slapen na een heerlijke massage van een oud klasgenootje die Fysio studeert.. |
![]() |
|
telt het ook wie bij jou heeft gelogeerd?
Zo ja, 2 weken geleden met mn beste vriendin Kim en we hebben gepraat over jongens jongens jongens jongens jongens jongens (en alles wat daarmee te maken heeft ![]() Laatste keer dat ik BIJ iemand ging logeren was een maand of 2 geleden met onze vriendenclub bij een vriend in de tuin, gingen we kamperen ![]() ![]()
|
Niet afgelopen weekend maar het weekend ervoor bleef Floor K slapen. Ze is een heel goede vriendin en ze slaapt bijna ieder weekend hier. Vanwege het uitgaan. Na het uitgaan liggen we altijd nog even de avond te analyseren.
|
Met oud en nieuw, bij een vriend, met de hele groep. zijn ouders waren weg en ik was met de auto en had geen zin om 's nachts terug te rijden (rest van de mensen ook niet).
Dus toen is iedereen blijven slapen, maar is nix gebeurd, zijn wezen stappen tot half 8, en toen allemaal neergevallen bij hem thuis, een paar zelfs in de gang. Was wel lachuh toen de ouders de volgende dag terug kwamen, overal halfgare mensen op de grond. ![]()
|
Bij mijn beste vriendinnetje!!
Samen met 2 andere vrienden pizza gegeten, op de trampoline gesprongen, een wedstrijd gedaan wie de allerbeste cocktails kon maken, toen gingen zij naar huis bleven wij over met cocktails voor de open haard, hebben hele openhartige gesprekken gehouden!!! Daarna oververmoeid het bedje ingestapt en héél lang geslapen!!
|
![]() |
Een maand geleden.. Bij mijn beste vriend.. Overdag heel veel films gekeken, 's avonds uiteten geweest en daarna de discotheek in! Toen we 's nachts weer terugkwamen hebben we achter de computer gezeten en rond 08.00 u zijn we in slaap gevallen en om 11.00 u werden we weer wakker. Ons ontbijt was stokbrood met kruidenboter, koffie, redbull en en chips!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Bij Marlies, een goeie vriendin.. Weet niet precies wanneer meer, maar is niet zo heel lang geleden. Besloten we echt pas heel laat dat ik ook zou blijven logeren, want een andere vriendin bleef ook. Die slaapkamer is zo klein, dat er maar 2 bedden in passen. Moest ik dus een bed delen, en de ouders wisten van niets
![]() ![]() De volgende ochtend zag de vader een paar schoenen staan dat hij helemaal niet herkende.. Komen we later met zn drieen beneden, moeder helemaal verbaasd omdat ze ons wel had gewekt, maar mij helemaal niet opgemerkt had ![]()
|
![]() |
dat was bij m'n vriendin, met nog een andere vriendin. Was supergezellig, maar we gingen best wel vroeg slapen. Eentje sliep al wat eerder...
![]() we hadden net vier avonden opgetreden in 't theater en dus waren we een beetje uitgeput
||
Verwijderd
|
Citaat:
Niks gezegd, je verbeterde jezelf al. ![]() ![]() Mijn laatse logeren was bij euh...de ouders van m'n vriend, samen met m'n vriend, geloof ik. Telt dat wel? Anders bij z'n zus, ook samen met m'n vriend. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ten tweede ben ik die persoon ![]() ![]()
|
bij SuSHiJoW van het forum.
ze was jarig en ik mocht net als wierie(ook van hier) blijven slapen. eerst hebben we tot 11 uur films gekeken met nog 2 andere vrienden en toen die weg waren zijn we op de zolder gaan slapen. we waren allemaal best moe en de volgende dag zijn we om 11 uur al gaan huiswerk maken ![]() vet ijverig ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Plas nog in m'n bed Marijn-S | 83 | 26-07-2016 16:04 | |
Seksualiteit |
logeren bij mn oma yappie | 6 | 25-05-2016 18:24 | |