Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-05-2002, 20:16
Sasbeest
Sasbeest is offline
Wie is de laatste persoon bij wie je hebt gelogeerd, afgezien van vriendje of vriendin? Hoe lang is het geleden en wat hebben jullie allemaal uitgespookt?

Om zelf maar te beginne, gisteravond is Chantal hier blijven slapen, kei lieve vriendin uit mn klas. We hebbe tot 3 uur liggen kletsen en we hebbe Truth or Dare gedaan. Klinkt misschien kinderachtig mar we hebbe kei lol gehad!
Oud 20-05-2002, 20:17
Gothic
Gothic is offline
Bij mn beste vriend, 2 jaar terug...

We hebben gepraat en het was net als vroeger, het was geweldig... en we hebben geschaakt
Oud 20-05-2002, 20:18
Krugdinho
Krugdinho is offline
dat was vorig jaar bij een op een verjaardag feest van een vriendin
Oud 20-05-2002, 20:18
Verwijderd
Ergens in de kerstvakantie met z'n alle orgen bij een vriend van me. Ik kan haast nooit ergens logeren omdat ik elke morgen moet werken
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 20:20
WolterB
WolterB is offline
eind maart tijdens een LAN-party bij een vriend
met z'n achten 3 nachten in een kantine overnachten, echt heel gezellig, maar de gesprekken die je 's nachts hebt zijn van een zwaar laag niveau
Oud 20-05-2002, 20:20
Shock
Shock is offline
de laatste keer was denk ik met het hele gezin bij m'n oma... geen idee wanneer dat geweest moet zijn...
alhoewel... telt een feest dat heel de nacht doorgaat ook mee? dan was het ergens in maart bij een klasgenoot van me
Oud 20-05-2002, 20:22
Sasbeest
Sasbeest is offline
Citaat:
WolterB schreef:
....maar de gesprekken die je 's nachts hebt zijn van een zwaar laag niveau
I know what you mean...
Oud 20-05-2002, 20:23
Shock
Shock is offline
Citaat:
ikke13 schreef:

I know what you mean...
als je net over je slaap heen bent krijg je ook zo'n leuke lachkick.. dan lach je om dombo (dat olifantje), heel vaag
Oud 20-05-2002, 20:24
Sasbeest
Sasbeest is offline
Citaat:
Shock85 schreef:

als je net over je slaap heen bent krijg je ook zo'n leuke lachkick.. dan lach je om dombo (dat olifantje), heel vaag
Die is gewoon ook kei grappig
Oud 20-05-2002, 20:27
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
WolterB schreef:
met z'n achten 3 nachten in een kantine overnachten, echt heel gezellig, maar de gesprekken die je 's nachts hebt zijn van een zwaar laag niveau
Ja dat ken ik
Oud 20-05-2002, 21:08
vixen
vixen is offline
gisteravond, bij n vriendin van mij, we hebben freddy got fingered gekeken, koekjes gebakken, heew veew gepraat, en toen zijn we gaan slapen.
Oud 20-05-2002, 21:52
xsten
xsten is offline
Laatste keer was geloof ik in de kerstvakantie. Bij één van mn beste vriendinnen.
Niets bijzonders gedaan hoor. Lekker uit geweest samen en toen lekker slapen (in een iets te kleine twijfelaar)....
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 22:03
tha poepman
tha poepman is offline
De laaste keer was bij me beste matty we waren tot half 7 opgebleven, gek doen enzo echte lol
Oud 20-05-2002, 22:08
]{ing
]{ing is offline
gaat je niets aan..
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 22:08
Joshua
Joshua is offline
uhm... bij andy, vriend van me, had een eigen flat... elk weekend bleef ik daar slapen.... als het laat werd, was overigens meestal met 4 of 5 mensen elke keer
Oud 20-05-2002, 22:12
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Gothic schreef:

We hebben gepraat en het was net als vroeger, het was geweldig... en we hebben geschaakt
Dat is trouwens helemaal niet waar ...

Ik heb nog bij Leonoor gelogeerd , we hadden eerst film gekeken en gingen daarna verjaardag vieren, ging niet door, daarna nog keer, en toen ging wel door...
Oud 20-05-2002, 23:21
Paperz
Paperz is offline
Volgens mij bij iemand op kamers waar ik nu op kamers zit...

voor de rest alleen mijn vriendinnetje...
Oud 21-05-2002, 01:04
mickael
mickael is offline
Bij een oud klasgenote van mij, op de hogere hotelschool in Maastricht samen met nog 2 andere oud-klasgenotes.

Eerst gezellig op stap geweest en uit wezen eten en daarna nog door de hele campus gehuppelt en gaan slapen na een heerlijke massage van een oud klasgenootje die Fysio studeert..
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 01:20
maar
maar is offline
vorige week bij een vriend na een feest
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 01:25
DrFreeman
DrFreeman is offline
bij me beste vriendin, donderdag -> vrijdag, weer compleet lamgezopen was erg gezellig
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 10:00
fruitmand
fruitmand is offline
telt het ook wie bij jou heeft gelogeerd?
Zo ja, 2 weken geleden met mn beste vriendin Kim en we hebben gepraat over jongens jongens jongens jongens jongens jongens (en alles wat daarmee te maken heeft)

Laatste keer dat ik BIJ iemand ging logeren was een maand of 2 geleden met onze vriendenclub bij een vriend in de tuin, gingen we kamperen Was leuwk. Spookverhaaltjes
Oud 21-05-2002, 10:01
Luca
Luca is offline
Niet afgelopen weekend maar het weekend ervoor bleef Floor K slapen. Ze is een heel goede vriendin en ze slaapt bijna ieder weekend hier. Vanwege het uitgaan. Na het uitgaan liggen we altijd nog even de avond te analyseren.
Oud 21-05-2002, 10:22
Egyptian
Egyptian is offline
Met oud en nieuw, bij een vriend, met de hele groep. zijn ouders waren weg en ik was met de auto en had geen zin om 's nachts terug te rijden (rest van de mensen ook niet).

Dus toen is iedereen blijven slapen, maar is nix gebeurd, zijn wezen stappen tot half 8, en toen allemaal neergevallen bij hem thuis, een paar zelfs in de gang.

Was wel lachuh toen de ouders de volgende dag terug kwamen, overal halfgare mensen op de grond.
Oud 21-05-2002, 10:42
Tofke_H
Tofke_H is offline
Van zondag op maandag. Bij een vriendin. Uitgespookt hebben we niets, gewoon TV gekeken enzo.
Oud 21-05-2002, 11:52
]{ing
]{ing is offline
Uhh weetik niet meer.. er zijn wel nog veeel mensen hier blijven slapen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-05-2002, 12:15
M@rco
M@rco is offline
Hmm... poosje geleden bij een vriend, na een feest...
Oud 21-05-2002, 12:39
Verwijderd
paar maandjes geleden, bij bloempjuh...

eigenlijk nix gedaan, beetje tv gekeken, gekletst...
en geslapen
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 14:01
Esmée
Esmée is offline
Bij een vriendinnetje... we zijn uit geweest, s nachts nog ff noodles klaargemaakt (ranzig maar ja er was niks anders te vinden), filmpje gekeken, toen maar naar bed gegaan... samen in t bed van dr ouders geslapen want die waren op vakantie...
Oud 21-05-2002, 14:39
Gonzo
Gonzo is offline
Afgelopen vrijdag bij een hele goede vriendin. Wat we gedaan hebben? Voornamelijk gezopen en gerookt .
Oud 21-05-2002, 14:58
Roozie
Roozie is offline
Bij mijn beste vriendinnetje!!

Samen met 2 andere vrienden pizza gegeten, op de trampoline gesprongen, een wedstrijd gedaan wie de allerbeste cocktails kon maken, toen gingen zij naar huis bleven wij over met cocktails voor de open haard, hebben hele openhartige gesprekken gehouden!!!

Daarna oververmoeid het bedje ingestapt en héél lang geslapen!!
Oud 21-05-2002, 16:30
Piccola
Piccola is offline
Een maand geleden.. Bij mijn beste vriend.. Overdag heel veel films gekeken, 's avonds uiteten geweest en daarna de discotheek in! Toen we 's nachts weer terugkwamen hebben we achter de computer gezeten en rond 08.00 u zijn we in slaap gevallen en om 11.00 u werden we weer wakker. Ons ontbijt was stokbrood met kruidenboter, koffie, redbull en en chips! Was echt super gezellig! Na de examens doen we het nog een keertje over!
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 16:36
Monica
Monica is offline
Bij Marlies, een goeie vriendin.. Weet niet precies wanneer meer, maar is niet zo heel lang geleden. Besloten we echt pas heel laat dat ik ook zou blijven logeren, want een andere vriendin bleef ook. Die slaapkamer is zo klein, dat er maar 2 bedden in passen. Moest ik dus een bed delen, en de ouders wisten van niets Was wel een paar keer wakker geworden van knieen in mn rug
De volgende ochtend zag de vader een paar schoenen staan dat hij helemaal niet herkende.. Komen we later met zn drieen beneden, moeder helemaal verbaasd omdat ze ons wel had gewekt, maar mij helemaal niet opgemerkt had
Oud 21-05-2002, 16:37
Smiley_Knorretje
Smiley_Knorretje is offline
dat was bij m'n vriendin, met nog een andere vriendin. Was supergezellig, maar we gingen best wel vroeg slapen. Eentje sliep al wat eerder...
we hadden net vier avonden opgetreden in 't theater en dus waren we een beetje uitgeput
Oud 21-05-2002, 20:34
Eva*
Eva* is offline
Ergens in de meivakantie bij een vriendin. We hebben ons redelijk lang vermaakt met gezelschapsspelletjes en zijn daarna maar gaan slapen.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 21:02
Somebody Special
Somebody Special is offline
Een week of 7 geleden toen mn vriend voor het eerst bij me bleef slapen. We zijn de hele nacht op gebleven en hebben vette lol gehad!
Oud 22-05-2002, 14:45
tinkelbel
tinkelbel is offline
zondag, na een feest
Vriendin van me was blijven slapen omdat ik veel dichter woonde dan zij.
Oud 22-05-2002, 22:31
punkyfish
punkyfish is offline
bij esgo! ja! met mijn dwayne, en linda en bart. super gezellig! zijn ouders waren niet thuis, maar dat mocht mijn moeder niet weten, dus wij hele tijd in 'spanning' gezeten, mja, blablabla. was koel!
Oud 22-05-2002, 22:34
rockyj
rockyj is offline
Telt ergens midden in de nacht in slaap vallen en de volgende morgen pas naar huis gaan ook mee?

Anders is het alweer een tijdje geleden dat ik echt gelogeerd heb, tsja je kan zeggen dat ik al 3 jaar lang bij me oma logeer maar dat noem ik nu meer wonen bij
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef:
Jokkebrok.

Niks gezegd, je verbeterde jezelf al.

Mijn laatse logeren was bij euh...de ouders van m'n vriend, samen met m'n vriend, geloof ik. Telt dat wel? Anders bij z'n zus, ook samen met m'n vriend. En anders...tja, dan weet ik het niet meer...ik denk bij Karen (Gothic), maar dat was in een vakantiehuisje dat ze gehuurd hadden in de vakantie. Met m'n vriend heb ik gewoon geslapen (in de zin van 'ogen dicht, volgende morgen uitgerust wakker worden', geen vieze dingen denken ), daar slaap ik elke avond naast, niks bijzonders aan dus. Met Karen gewoon veel gekletst.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 16:17
sunflouwer
sunflouwer is offline
zaterdag bij vriendin van me. na het uitgaan slapen we altijd met zijn 3-en bijelkaar
Oud 23-05-2002, 16:44
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
WolterB schreef:
werd me net verteld (door een nader niet te noemen persoon) dat ik ook eind april/begin mei nog 2 nachten heb overnacht bij martijn1985, de nacht voor koninginnedag en die nacht erna
Oud 23-05-2002, 16:45
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
WolterB schreef:

(door een nader niet te noemen persoon)
ten eerste is de volgorde fout.. moet zijn: een niet nader te noemen persoon
ten tweede ben ik die persoon
Oud 24-05-2002, 19:11
Souris
Souris is offline
bij SuSHiJoW van het forum.
ze was jarig en ik mocht net als wierie(ook van hier) blijven slapen.
eerst hebben we tot 11 uur films gekeken met nog 2 andere vrienden en toen die weg waren zijn we op de zolder gaan slapen.
we waren allemaal best moe en de volgende dag zijn we om 11 uur al gaan huiswerk maken
vet ijverig
Oud 24-05-2002, 19:23
Amidala
Amidala is offline
dat is echt al heeeeeeeeeeeel lang geleden...
kan t me niet eens meer herinneren wanneer het was....
weet nog wel dat het bij yvonne (simple creed) was...
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 19:24
Floor k
Floor k is offline
Citaat:
Luca schreef:
Niet afgelopen weekend maar het weekend ervoor bleef Floor K slapen. Ze is een heel goede vriendin en ze slaapt bijna ieder weekend hier. Vanwege het uitgaan. Na het uitgaan liggen we altijd nog even de avond te analyseren.
ja
Oud 24-05-2002, 19:41
ShadowLady
ShadowLady is offline
wahaha wij gingen ook op pinkpop truth or dare doen, maar dat werd al snel.. truth or truth..
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 00:38
Methuselah
Methuselah is offline
nu bij m'n tante
Oud 26-05-2002, 14:27
Verwijderd
bijna maand geleden, met 4 vriendinnen
waren uitgeweest in arnhem, korenmarkt, is voor ons wel eindje weg, bleven slapen met z'n allen in niet hele grote kamer was wel heel gezellig
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 15:13
Black Reina
Black Reina is offline
in de meivakantie een week bij me ex en zn zusje gelogeerd was heel gezellig, uitgeweest, gestadlange gesprekken gehouwe, fillum gekeken, dubbel gelegen van het lachen, gedanst...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten