Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Sebaskip mis ik wel inderdaad, maar ik spreek hem nog heeel af en toe ![]() Verder? Stipje was inderdaad altijd lachen en de 'liefde' tussen Cai en aquafemme die ineens over was, verder....tsja.... Ik kom hier nog op terug ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
- HADES (was lache
![]() - SnOrKeL (same) - Stone Face (soms irri, naderhand wel geinig) - Lieverd (knappe meid) - Betsy (same als bij Lieverd) - Stipje (SPAM-QUEEN ![]() - en nog veeeeeeeeeeeeeeeeelllllll meer ![]()
||
Citaat:
en ik mis niemand uit die tijd... wat niet verwonderlijk is omdat ik pas sinds februari 2001 lid ben ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, idd iedereen geloofde het (al heb ik het 'gemist' en 'kende' ik Gera en heb ik het dus ook niet geloofd). |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Naja, tja liefde liefde...(?) was wel klote hoe het gelopen is... een aantal weten het maar een aantal ook niet.... wel jammer dat het contact met vele helemaal weg is... Zal wel weer eens leuk zijn om in het wisselforum een algemeen gebabbel reunie te houden.. AG was kewl.. voor de goede topics en klaagmuur was een zootje ![]() ![]() Trouwens de topic van SnOrkel -) Baywatch was ook erg kewl ![]()
||
Citaat:
De nick Gera&Chimera bestaat ook nog als het goed is ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Ik kon m'n ogen niet geloven toen ik zag dat er zo ontzettend veel mensen instonken. Toch grappig, ik denk dat ik maar deur-aan-deur verkoper ga worden ![]() Leonoor had het inderdaad meteen door, maar die speelde gelukkig leuk mee. Hoop geblaat over 'echte liefde' enzo ![]() |
![]() |
|
|