Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Men vader deed zoiets dergelijks vroeger. Hij kende mijn moeder van het werk en wist dat zij altijd thuis bleef (ze waren toen nog niet meer dan collega's). Op een dag stond mijn pa dan 's avonds met een hele groep ineens voor haar deur en sleurde d'r mee de stad in! ![]() Element of surprise ![]() |
![]() |
|
wat ook leuk is, van 1 hoog waterbalonnen gooien op mensen in pak
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *donderde vroeger soms ook dingen naar beneden* ![]() Wat ik vroeger ook deed: boven op het dak van een flatgebouw staan en proberen te jodelen ![]() ![]() |
![]() |
|
bungeejumpe
![]() ![]() naar de dierentuin en vrage of je een aap/slang/olifant whatever vast mag houde ![]() naar pretpark en dan net zo lang in de enter price totdat je niet meer op je pote kan staan met een groep een slagroomgevecht houden (tis alleen zow klote dat je die troep amper uit je klere/haar en van je hande krijgt, t blijft vet) naar de v&d(of andere winkel), en allerlei kleren aanpasse die je van lang zal ze leven nooit wilt dragen en dan fotos maken probere te skateboarde terwijl je dat niet kan |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
-de mensen op de trein entertainen
-aan de mensen in stad paniekerig gaan vragen als ze nergens mijn eend hebben zien lopen,dan een eend beschrijven en zo -in een vakantiepark waar ze universele tv-bakjes hebben(werkt op elke tv) s'avonds als het donker is door de straatjes lopen en door de ruit alle mensen hun tV's van post,volume en/of kleur veranderen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() haha jij bént gewoon af en teo niet lekker? uh wat ik zou gaan doen ik weet het niet. Bepaalde liedjes gaan zingen in opera-manier? denk aan poesje mauw enzo... Of uh... stoepkrijten ofzo, volgens mij wel kinderdingen, maar wat??? geen idee |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
spiektips en smoesjes! handig Couscousje | 4 | 30-10-2017 06:59 | |
Psychologie |
Wie heeft dit ook. Canine 13 | 13 | 31-05-2006 14:53 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 | |
De Kantine |
smoesjes en spiektips! erg handig! Couscousje | 36 | 08-09-2003 18:22 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
blind date BOEKVERSLAG wolfgang | 6 | 03-06-2003 11:57 |