Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-04-2002, 12:40
Verwijderd
Nou lijkt me duidelijk,en dan maakt het nog genees zoveel uit waarvan,maar gewoon of je het wel eens gedaan hebt....

Ik wacht eerst wel even de antwoorden af voordat ik mijn verhaaltje hier neerzet,anders komt het ook weer een beetje " te" over
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-04-2002, 12:47
Verwijderd
Moet ik nog eens goed over nadenken, allerlei kleine dingen .. niet zo dat ik iemand's leven echt gered heb, wel eens voorkomen dat iemand voor de auto kwam, maar dat was niet zo speciaal..
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 12:50
~eef
~eef is offline
mijn broer heeft een keer de broer van vriendin van mij uit de sloot gevist toen die nog klein was en niet kon zwemmen maar het wel leuk vond erin te fietsen

euwh...kheb mensen alleen hun ass gered op school van dat die persoon volgens mij naar de tandarts moest ofzow

owja en me buurmeisje werd een keer bijna van een rotsje gesplasht door een golf als ik haar niej had geroepen
Oud 19-04-2002, 13:36
xsten
xsten is offline
ja
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 14:28
Somebody Special
Somebody Special is offline
Jah mezelf
Oud 19-04-2002, 14:44
Verwijderd
Citaat:
somebody special schreef:
Jah mezelf
oh yaah dat weet ik nog, dat jij mij had gered..

Ik weet niet of jullie dat mailtje kennen van dat jochie met die zware boeken die hij dan laat vallen en dat de ik-persoon dan helpt met oprapen en dat dat jochie dan zoveel jaar later vertelt dat hij eigenlijk zelfmoord had willen plegen. Eigenlijk moet je maar zo denken: Zelfs met kleine acties kun je iemand onbewust helpen. Voor iemand die het hele leven niet meer ziet zitten en die een aardige opmerking krijgt, kan zijn dag al meteen een klein beetje beter zijn. Gewoon omdat hij het gevoel heeft dat niet iedereen per definitie "slecht" is. Wie weet hebben we dus al ontiegelijk veel mensen geholpen. En het is maar goed dat we dat niet allemaal weten, want dan kregen we een gigantisch ego..
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 14:54
fruitmand
fruitmand is offline
van de dood niet ofzo

van vewondingen of zoiets wel
mn beste vriendin werd op school verrot geslagen door een kutjoch die iedereen klappen geeft (is nu eindelijk van school afgetrapt vorig jaar) en toen ik dat zag begon ik heb ook verrot te slaan enzo...en na een paar keer hard in zn gezicht slaan ging ie eindelijk weg. Mn beste vriendin had wel een gebroken arm eraan over

en ik zag een klein jochie van 5 op straat door zn moeder geslaan worden met een paraplu! Dat vind ik nou zo erg, kindermishandeling, daar kan ik niet tegen. Ze sloeg maar en ging maar door met slaan, en toen liep ik naar dat kutwijf toe en zei ik "als je nu niet stopt met slaan bel ik de politie", en toen liep ze weg. Waarschijnlijk begon ze om de hoek weer met slaan, maar ik had toch het gevoel dat ik iets goeds had gedaan.

niet echt byzonder ofzo...
Oud 19-04-2002, 15:13
Monica
Monica is offline
Tis maar een klein dingetje:

In een pauze op school stonden een aantal vriendinnen en ik buiten in het mooie weer te kletsen. Met fiets en al, want we zouden gaan zwemmen met gym. Eén vriendin en ik staan aan de kant van de straat, de anderen op de stoep. Er komt een busje aangereden waarvan de chauffeur naar de leerlingen kijkt en dus niet ziet dat hij in onze richting kwam. Ik stond aan de grond vastgenageld, zie nog wel het beeld hoe dat busje dichtbij kwam. Ik heb mn vriendin een rotzet gegeven zodat ze half onderuit viel, maar t was wel op tijd, want de man in het busje had alles pas door toen hij ons gepasseerd was..
Oud 19-04-2002, 15:16
Luca
Luca is offline
Ik heb het geprobeerd, bij het ongeluk. Hij wilde alleen niet luisteren en stak toch over.
Oud 19-04-2002, 15:18
fruitmand
fruitmand is offline
Citaat:
Luca schreef:
Ik heb het geprobeerd, bij het ongeluk. Hij wilde alleen niet luisteren en stak toch over.
en wat is er gebeurd?
Oud 19-04-2002, 15:22
KazzZ
KazzZ is offline
ehh neej niet dat ik me zo herriner... vrijwilligers??
Oud 19-04-2002, 15:34
heavinly
heavinly is offline
uhm nee ik ook niet echt geloof ik..
(vaag, ik had het idee van deze topic vorige week ook )
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 15:40
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
mwah alleen mijn eigen leven ik zat met een vriendin buiten op school op de trap en toen kwam der zon vrachtwagen achteruit het schoolplein op rijden onze kant uit, wij denken die stopt wel en hadden voorderest geen aandacht aangeschonken toen we weer opkeken was die echt nog maar 30cm van ons verwijderd en reed nog door dus wij keihard opspringen en gewoon 1 sec nadat wij wegsprongen botse die met zijn achterkant tegen de trede waar wij ong met ons hoofd bij zaten (zaten laag op de trap) ik hong nogal ongelukkig in een paal en me vriendin hing aan de andere kant van de trap af..naderhand wel lol maar die vent had gewoon moeten uitkijken (wij ook daarnietvan maar toch)
Oud 19-04-2002, 15:40
Verwijderd
Citaat:
heavinly schreef:

(vaag, ik had het idee van deze topic vorige week ook )
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 21:55
liz85
liz85 is offline
yup, ik heb in luxemburg weleens iemand uit zo'n rivier gevist waar in gekanood werd. Ik geef toe .. het was een knappe goser hij verdronk wel bijna ..
Oud 19-04-2002, 22:09
Dorus
Dorus is offline
Heel veel mensen.

Door gewoon te wachten tot het groen werd en dan pas weg te rijden...

maar da's indirect ofzo
Oud 19-04-2002, 23:44
Tangaslip Jongentje
Tangaslip Jongentje is offline
ja tuurlijk. Ik weet niet meer wie, maar ik weet zeker van wel. En ook met uitgaan heb ik zovaak voorkomen dat iemand een blauw oog zou krijgen, die koters van een jaar of 16 weten zich in de Bascule echt nooit te gedragen, wordt echt weer tijd dat ze de leeftijden daar controleren. Misschien dat ik die kroeg weer eens binnen kom. Verder help ik nooit zwervers die bij mij komen vragen of ik wat kan missen, want dat kan ik niet omdat ik nog maar een arme student ben.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 23:47
Doc
Doc is offline
Ja welles iemand uit een een van de ergst denkbare situaties...maar daar ga ik liever niet op in...
Oud 19-04-2002, 23:53
Tangaslip Jongentje
Citaat:
Doc schreef:
Ja welles iemand uit een een van de ergst denkbare situaties...maar daar ga ik liever niet op in...
Vertel.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 23:56
Doc
Doc is offline
Citaat:
Tangaslip Jongentje schreef:

Vertel.
Nee liever niet....heeft nogal grote impact...
Oud 19-04-2002, 23:58
Tangaslip Jongentje
Citaat:
Doc schreef:
Nee liever niet....heeft nogal grote impact...
hoezo? iemand moeten redden door een AsielZoeker neer te slaan ofzo?
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 00:02
Doc
Doc is offline
Citaat:
Tangaslip Jongentje schreef:

hoezo? iemand moeten redden door een AsielZoeker neer te slaan ofzo?
Very funny
Oud 20-04-2002, 00:04
R
R is offline
mjah,

Toen een vriend van me een fiets uit de sllot wouw halen, met alleenmaar modder dr in, van 2 mtr diep ofsow, en hij zakte drin weg
Toen heb ik um druit getrokken
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 00:05
Tangaslip Jongentje
Citaat:
Doc schreef:
Very funny
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 10:38
Tucker
Tucker is offline
JA wel.
een aantal keren
Een paar maanden geleden een hele groep van 10 man tegen gehouden om over te steken bij een kruising. Maar een iemand die niet bij mijn groep zat luisterde niet en werd overreden.
Die persoon heb ik moeten reanimeren.
Jakkkkkkes
Oud 20-04-2002, 11:33
Ali G is de man
Ali G is de man is offline
niet dat ik weet
Oud 20-04-2002, 12:17
Verwijderd
niet dat ik weet
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 12:27
Verwijderd
niet dat ik weet
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 12:43
damaetas
damaetas is offline
iemand in een ruige pit terug recht geholpen

euhm ja een keer iemand tegengehouden toen die bijna in een ravijn viel, das wel raar wat er dan door je hoofd spookt enzo
Oud 20-04-2002, 12:47
miro
miro is offline
Ehm samen met mn pa een meisje uit een draaikolk gered, als we haar los hadden gelaten was ze naar beneden gezogen in de volgende kom.

Niet echt gered maar een jongen was met zn fiets gevallen, heel zn kaak stond scheef en zn gezicht was bebloed, zn tanden waren eruit enz. Kheb hem overeind geholpen en naar zn ouders gebracht.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 12:50
Egyptian
Egyptian is offline
Ben tijdens een trouwerij in een vijver gesprongen omdat m'n neefje van 2 daar in was gevallen. is gelukkig goed gekomen. wel balen van m'n nieuwe pak toen, was nog 'n frans molenaar ook.
Maar m'n neefje heeft intussen z'n zwemdiploma's dus 't zal wel nie meer gebeuren.

En 'n keer een vriendin tegengehouden met oversteken in London. Ze keek mooi naar links en begon al te lopen, d'r kwam alleen zo'n bus van rechts. Maar gelukkig ook nix gebeurd toen.
Oud 20-04-2002, 16:55
Noortjuhh
Noortjuhh is offline
Ja, ik liep met 2 meisjes mee naar de bus, vanuit school, en toen we wilden oversteken kwam dr net een auto aan .. maar 1 meisje wilde net oversteken en stond vet te balanceren op de stoep .. en toen hield ik haar heel stoer aan dr tas vast zodat ze niet voorover viel ..

ow en ze is nu mn beste vriendin hehe!
Oud 20-04-2002, 19:01
Methuselah
Methuselah is offline
ja, in de lagere school, iemand in't zwembad die niet kon zwemmen, naar de kant getrokken (met veel moeite) (maar twas gelukt )
Oud 20-04-2002, 19:14
neeltje
neeltje is offline
Vannacht heb ik toevallig nog iemand gered....
Het verhaal:
Ik ging pinnen bij de Rabobank, en daar heb je binnen zo'n klein stukje van de bank waarin je dat moet doen. Het was 1 uur snachts.
Opeens hooor ik allemaal ik geklop en opeens zag ik iemand binnen in de Rabobank rondlopen ik dacht natuurlijk wat krijgen we nou??!!
Ik ging naar een raampje en toen vroeg hij of ik heb kon verstaan...ja dat kon ik...toen kwam het verhaal: hij was door de verkeerde deur gelopen en sinds dien zat hij snachts opgesloten in de Rabobank, of ik niet ff rond de rabobank kon lopen om naar een feesttent( de Rabobank was smiddags geopend) telopen om te zeggen dat hij hier vast zat....
Zo gezegd zo gedaan, alleen ik wist echt niet waar ik moest zijn maar ik heb uiteindelijk iemand gevonden en die heeft hem uit de rabobank gehaald, wel grappig dus...
Oud 20-04-2002, 19:25
psyche
psyche is offline
Toen ik leiding gaf aan de 6-jarigen kwam er eentje bijna onder een trein (noooit gaan naar een bos waar een spoor langs loopt!)
Toen heb ik hem eraf geduwd toen de trein net aankwam..
Gelukkig, ik was waarschijnlijk nog nooit zo geschrokken geweest.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 20:01
Paige
Paige is offline
Ach het is maar hoe je het bekijkt..
Ik heb menigmaal mensen terug op de stoep moeten trekken..Als ik dit niet had gedaan waren ze dus overreden..
Voor de rest eigenlijk niet veel bijzonders..
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 21:48
punkyfish
punkyfish is offline
ik heb mijn neefje van 3 opgevangen toen ie door zijn broer van de trap werd geduwd, was anders heel hard tegen de muur geknald. bij hem heb ook vaak dingen uit zijn neus/mond moeten halen, anders was ie misschien gestikt oid. moet er niet aan denken, is mijn beste vriendje
Reageren

Regels voor berichten