Advertentie | |
|
![]() |
|
van de dood niet ofzo
van vewondingen of zoiets wel mn beste vriendin werd op school verrot geslagen door een kutjoch die iedereen klappen geeft (is nu eindelijk van school afgetrapt vorig jaar) en toen ik dat zag begon ik heb ook verrot te slaan enzo...en na een paar keer hard in zn gezicht slaan ging ie eindelijk weg. Mn beste vriendin had wel een gebroken arm eraan over ![]() en ik zag een klein jochie van 5 op straat door zn moeder geslaan worden met een paraplu! Dat vind ik nou zo erg, kindermishandeling, daar kan ik niet tegen. Ze sloeg maar en ging maar door met slaan, en toen liep ik naar dat kutwijf toe en zei ik "als je nu niet stopt met slaan bel ik de politie", en toen liep ze weg. Waarschijnlijk begon ze om de hoek weer met slaan, maar ik had toch het gevoel dat ik iets goeds had gedaan. niet echt byzonder ofzo...
|
Tis maar een klein dingetje:
In een pauze op school stonden een aantal vriendinnen en ik buiten in het mooie weer te kletsen. Met fiets en al, want we zouden gaan zwemmen met gym. Eén vriendin en ik staan aan de kant van de straat, de anderen op de stoep. Er komt een busje aangereden waarvan de chauffeur naar de leerlingen kijkt en dus niet ziet dat hij in onze richting kwam. Ik stond aan de grond vastgenageld, zie nog wel het beeld hoe dat busje dichtbij kwam. Ik heb mn vriendin een rotzet gegeven zodat ze half onderuit viel, maar t was wel op tijd, want de man in het busje had alles pas door toen hij ons gepasseerd was..
|
![]() |
mwah alleen mijn eigen leven ik zat met een vriendin buiten op school op de trap en toen kwam der zon vrachtwagen achteruit het schoolplein op rijden onze kant uit, wij denken die stopt wel en hadden voorderest geen aandacht aangeschonken toen we weer opkeken was die echt nog maar 30cm van ons verwijderd en reed nog door dus wij keihard opspringen en gewoon 1 sec nadat wij wegsprongen botse die met zijn achterkant tegen de trede waar wij ong met ons hoofd bij zaten (zaten laag op de trap) ik hong nogal ongelukkig in een paal en me vriendin hing aan de andere kant van de trap af..naderhand wel lol maar die vent had gewoon moeten uitkijken (wij ook daarnietvan maar toch)
|
ja tuurlijk. Ik weet niet meer wie, maar ik weet zeker van wel. En ook met uitgaan heb ik zovaak voorkomen dat iemand een blauw oog zou krijgen, die koters van een jaar of 16 weten zich in de Bascule echt nooit te gedragen, wordt echt weer tijd dat ze de leeftijden daar controleren. Misschien dat ik die kroeg weer eens binnen kom. Verder help ik nooit zwervers die bij mij komen vragen of ik wat kan missen, want dat kan ik niet omdat ik nog maar een arme student ben.
![]() |
![]() |
|
![]() |
JA wel.
een aantal keren Een paar maanden geleden een hele groep van 10 man tegen gehouden om over te steken bij een kruising. Maar een iemand die niet bij mijn groep zat luisterde niet en werd overreden. Die persoon heb ik moeten reanimeren. Jakkkkkkes ![]()
|
![]() |
|
Ehm samen met mn pa een meisje uit een draaikolk gered, als we haar los hadden gelaten was ze naar beneden gezogen in de volgende kom.
Niet echt gered maar een jongen was met zn fiets gevallen, heel zn kaak stond scheef en zn gezicht was bebloed, zn tanden waren eruit enz. Kheb hem overeind geholpen en naar zn ouders gebracht. |
![]() |
|
Ben tijdens een trouwerij in een vijver gesprongen omdat m'n neefje van 2 daar in was gevallen. is gelukkig goed gekomen. wel balen van m'n nieuwe pak toen, was nog 'n frans molenaar ook.
Maar m'n neefje heeft intussen z'n zwemdiploma's dus 't zal wel nie meer gebeuren. En 'n keer een vriendin tegengehouden met oversteken in London. Ze keek mooi naar links en begon al te lopen, d'r kwam alleen zo'n bus van rechts. Maar gelukkig ook nix gebeurd toen.
|
Ja, ik liep met 2 meisjes mee naar de bus, vanuit school, en toen we wilden oversteken kwam dr net een auto aan .. maar 1 meisje wilde net oversteken en stond vet te balanceren op de stoep .. en toen hield ik haar heel stoer aan dr tas vast zodat ze niet voorover viel
![]() ow en ze is nu mn beste vriendin hehe! ![]()
|
![]() |
Vannacht heb ik toevallig nog iemand gered....
Het verhaal: Ik ging pinnen bij de Rabobank, en daar heb je binnen zo'n klein stukje van de bank waarin je dat moet doen. Het was 1 uur snachts. Opeens hooor ik allemaal ik geklop en opeens zag ik iemand binnen in de Rabobank rondlopen ![]() Ik ging naar een raampje en toen vroeg hij of ik heb kon verstaan...ja dat kon ik...toen kwam het verhaal: hij was door de verkeerde deur gelopen en sinds dien zat hij snachts opgesloten in de Rabobank, of ik niet ff rond de rabobank kon lopen om naar een feesttent( de Rabobank was smiddags geopend) telopen om te zeggen dat hij hier vast zat.... Zo gezegd zo gedaan, alleen ik wist echt niet waar ik moest zijn maar ik heb uiteindelijk iemand gevonden en die heeft hem uit de rabobank gehaald, wel grappig dus...
|
![]() |
ik heb mijn neefje van 3 opgevangen toen ie door zijn broer van de trap werd geduwd, was anders heel hard tegen de muur geknald. bij hem heb ook vaak dingen uit zijn neus/mond moeten halen, anders was ie misschien gestikt oid. moet er niet aan denken, is mijn beste vriendje
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Is waterpijp even slecht als roken? borstenvooruit | 33 | 18-11-2010 12:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
De Kantine |
Heb jij wel eens het leven van iemand gered? $omeone | 52 | 03-01-2006 14:02 | |
Drugs & Alcohol |
Vriendin Drugs In Drankje iLaySha_007 | 67 | 22-07-2005 20:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
ARTistiek |
Mijn verhaal, nieuwe versie en makkelijker te lezen ArvidKeemink | 4 | 04-09-2001 19:57 |