sjit, ik heb veel te veel dingen te doen, gisteren enkele gratis vaten, ok daar ben ik naartoe geweest
ik zit dus nu al met een chronisch slaap tekort

programma voor vanavond: volleyballen en daarna feesje bij mij op kot
morgenvroeg om 8.30 (

) de trein naar oostende => dagje zee daar wil ik ook zeker nartoe, morgenavond verjaardagsfeesje van een vriend en dan naar de film en dan naar een fuif van de geografen
vrijdagochtend weer om 8 uur les, 's middags met de trein naar huis, 's avonds klimmen in de beste klimzaal van belgie (ni da'k da kan ofzo, tis de eerste keer, is een obsessie van ee, vriend en die vondt dat ik dat ook maar es moest doen) daar ga k misschien niet naartoe, waarschijnlijk ni, dan val ik om van de slaap. ok zaterdag uitslapen

en 's avonds ook fuif (morele verplichting en ik heb al een kaart) zondag leren leren leren en terug naar leuven
heel de volgende week: kiesweek, dus elke dag wel iets te doen
DIT IS DUS ALLEMAAL VEEL TE VEEL, ten eerste heb ik slaap nodig!! en ten tweede moet ik leren voor de examens
vraagje: wat moet ik nu laten vallen???
hebben jullie dat ook dat je zo'n hele drukke periode aan ziet komen en nix vindt dat je kan of wil laten vallen en je dus maar in de chaos stort? hoe zorg je ervoor da je dan toch wa werk gedaan krijgt en dat je der ni als een wrak uitkomt?