Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() waarom zou je opkijken tegen een bepaalde dag? het idee slaat nergens op; er kan nog zoveel gebeuren, daarom
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Het idee is niet echt mooi, getuigt ook niet van levenslust, maar van de dagelijkse sleur waarin mensen zich doorgaans bevinden. |
![]() |
||
Citaat:
je hebt zelf de controle over je leven, maar veel mensen vergeten dat
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Triest eigenlijk, maar vaak is het niet anders. Ook willen mensen dingen bereiken, als ik mijn werk behouden wil, dan moet ik er wel naartoe. Ik heb wel de keuze iets anders te gaan doen, maar hoe gaat het dan verder? Waar komt het geld dan vandaan? Waarmee koop je dan nog leuke dingen? Mensen zijn gewoon slaafjes van hun eigen behoeftes ![]() |
![]() |
|
wat een onzin ; het is de zwakte van de individuele mens die beperkt , want het leven zelf heeft genoeg vrijheid
en behoeftes.. wat heb je nou nodig ? wat water, een broodje, een warm plekje waar wind en regen niet komen als je luxe wil, moet je idd je vrijheid opgeven, maar dat is dan jouw keuze
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed, ik ga richting mijn bed.. zit al sinds 8 uur 's ochtends achter de PC geloof ik ![]() ![]() Weltruste! |
![]() |
||
Citaat:
|
tegen dinsdag, negen uur les waarvan maar twee uur hoorcollege, bij de rest moet ik actief deelnemen
![]() MAAR DAT IS U GEDAAN ![]() ![]() ik kijk eenbeetje op tegen de randen van het weekend, zo vrijdagavond en zondagavond, heel dat verhuisgedoe tussen thuis en mijn kot maakt me echt stressie/moedeloos ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() voor mij zondag dan ben ik de dag daarvoor naar mn vriend geweest, en geen tijd gehad om wat aan school te doen..moet ik die dag alles doen..en de volgende dag weer school :-/
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op ex van me beste vriendin?? [heel lang:$] Oktober | 9 | 21-03-2004 14:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Een dagje van een afdeling Eend | 15 | 09-12-2002 13:11 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |