Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Het gaat niet om de belevenis, maar om de kennis. Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar de 'ontwikkeling' zou niet goed zijn vrees ik. Wat doe je met kinderen als ze op hun 12e al dat weten wat mensen nu gemiddeld weten als ze 18 zijn? |
![]() |
|
Idd je leer meer dan alleen theorie...
je leer sociale omgang, praktijk en nog veel meer... als je met het matrix idee loopt "download de gegeven over de bediening van een helikopter" tja... 't is leuk maar realistisch... mensen leggen links, en associaties... niemand denkt hetzelfde... en de hersenen kunnen heel anders werken bij verschillende mensen... dus als het opnemen van puur en alleen stof mogelijk is, is de vraag...
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
áls je 't kan 'besturen', dan krijg je voor jezelf 'n ideaal leven (je leert snel, levert snel topprestatie's, bent zó over je verveling heen), maar je sociale contacten zullen er onder gaan lijden... Als je geen zin hebt in 'n bespreking is-ie zó voorbij, maar als je dan niet onthoudt wat er in is gezegd, is 't niet zo goed
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
******** legt het verkeerd uit
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik bedoel dat je gewoon leeft, maar ff in een uurtje de lesstof van een jaar kunt opnemen, door dat uurtje te ervaren als een jaar. Daarna weer uit die trance, terug naar het echte leven. Een avondje uit heeft niks te maken daarmee. Tenzij je dat ook in een soort virtuele wereld kunt doen (lijkt me echter niet zo geslaagd).. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat je nu in het voortgezet onderwijs allemaal moet leren, is veel meer dan 20 jaar geleden. In de toekomst is het waarschijnlijk nog veel erger. Dan is het misschien heel normaal dat je 3 talen kunt spreken, met diverse moderne hulpmiddelen kunt omgaan, meer beslissingsgericht werk moet uitvoeren (met veel meer factoren rekening houden, simpel werk is immers geautomatiseerd), enz.. Als het dus mogelijk is om mensen vol te proppen met informatie in een korte tijd door ze deze tijd anders te laten beleven, kun je achteraf veel meer ermee doen. Maar ja, we zullen zien ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er is ineens geen werk meer voor de meesten, alleen het echte rotwerk blijft over en het echte moeilijke werk. Er ontstaat een kloof, zijn we gedoemd tot falen in de toekomst? ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
dan heb je bv. straks een baby met kennis van een op universitair niveau afgestudeerde, of hoe je dat zegt.., terwijl ie misschien nog niet eens kan lopen
![]() zowieso... 't lijkt me overbodig.. waarom zou je dat nou doen ![]() 't lijkt me ook helemaal niet leuk, tussen 2 werelden leven en dat uurtje lijkt toch nog steeds een jaar. Dus dan zou ik voor mijn gevoel een jaar lang achter elkaar naar school gaan en verder niks doen ![]() en hoe je het je ook voorstelt... 't kan toch niet ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
"Rupert, amongst others." - Kritiek gewild! Bacterial-Ash | 9 | 01-11-2012 08:35 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Creationisme Meartje | 101 | 21-08-2006 15:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
[Tekst] Ond. 104 EggeD | 13 | 15-06-2004 11:01 | |
Psychologie |
nachtmerries: ANGST Fantôme | 27 | 07-10-2003 17:35 | |
Psychologie |
Ik heb mezelf eindelijk zover, maar weet niet hoe ik het moet aanpakken.... Droomvlucht | 7 | 19-11-2002 19:15 |