Advertentie | |
|
![]() |
|
Ontzettend veel mensen, maar dat is niet echt spannend als je al heel je leven van de ene naar de andere naturistencamping annex strand wordt gesleept. Wat genanter is, is wanneer je op de terugweg van vier weken vrolijke blootheid een nachtje op een gewone camping staat en zonder er bij na te denken om een uur of een 's nachts in je blootje naar het toiletgebouw wandelt, vrolijk groetend een groepje rokende leeftijdsgenoten passeert en pas op het toilet beseft dat dat hier dus eigenluk niet kan. En dan moet je dus nog terug
![]()
|
dat je je omkleed op het strand en je broertje met je handdoek gaat lopen...
dat je net je string in de wasmachine hebt gegooid, naar boven wil lopen om een schone, je vriendinnen voor de deur staan, je na een uur slap geouwehoer met zun drieen naar de city vertrekt en pas wanneer je met een van hen in een pashokje bij de H&M staat en je jurk over je kop trekt om een andere te passen beseft dat je dus nog niet aan die schone was toegekomen... dat je bij je grote zus in delluft blijft slapen en dus niet wist dat er daar mijnbouwers studeren die midden in de nacht je bed om komen draaien met hun zatte harsus en je dus gewoon poedelnaakt onder je lakentje lag...
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() maar mijn naaktheid slapen is al op vroege leeftijd verdwenen ...
|
als je in de tuin ligt te zonnen en je broertjuh brengt vijf vriendjes mee...
als je naar de schooldokter moet (in belgie op school gezeten, is daar nog steeds jaarlijkse kost) en dus niet wist dat je dan met alle meiden van de klas op een bank in een gang moest gaan zitten wachten in je ondergoed en je daar als enige zit met alleen een string aan (en de dokter een ontzettend lekker ding blijkt te zijn)... als je in een drukke winkel niet wilt wachten om een t-shirtje te passen en je die dag heel toevallig wel een bh aan hebt en dus wel even tussen de rekken kunt passen en dan iets te onoplettend je sportbehaatje mee uittrekt met het zojuist gepaste shirtje...
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() maar ik slaap niet meer naakt iig ![]() ennuh .. waar woon jij? toch maar "toevallig" langskomen ![]()
|
als je naakt met de bal speelt in de tuin, de bal over de heg gaat en je nietsvermoedend de straat op loopt om hem te halen (toen was ik overigens pas zes hoor)...
als je met je ouders en je tante naar het naakstrand bent geweest en tijdens het aankleden je slipje nergens kon vinden, terwijl je strandjurkje toch wel erg kort was en je moeder een uurtje later in het hamburgerrestaurant bij het zoeken in haar tas naar haar portemonnee wel wat erg hardop vraagt of je die onderbroek uit haar tas nog wil aandoen (niet leuk als je dertien ben en er zitten klasgenoten aan het tafeltje achter je)... als je verliest met strippoker omdat je alleen een overslagrokje en een stringbody aanhebt...
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Een bizarre vrijpartij. Verwijderd | 14 | 13-04-2004 02:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Nog 2 columns uit de oude doos Shitonya | 4 | 23-03-2004 16:17 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 | |
De Kantine |
Hebben mensen jou wel eens naakt gezien... Evito | 69 | 14-05-2003 09:06 | |
De Kantine |
Hebben mensen jou wel eens naakt gezien... Evito | 96 | 01-03-2003 18:45 |