Advertentie | |
|
![]() |
|
Vrijheid!!!
Wat zou je zonder vrijheid doen??? Just thing about it! http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=79132
|
ik vind het wel belangrijk (hoor mij weeres als enige :roloog: om stil te staan bij de slachtoffers van die oorlog. we moeten het een betje in ons achterhoofd houden zodat we het een heel misschien volgende keer er meer tegen kunnen doen. in wat voor situatie dan ook.
en vrijheid is idd zo erg vanzelfsprekend hier, dat het moeilijk is om het te "vieren".....
|
![]() |
Het betekent eigenlijk wel wat voor me. Ook omdat mijn ouders het altijd heel belangrijk hebben gevonden dat ik er bij stil stond. Ik zal ook absoluut 2 minuten stil zijn vanavond, en ik denk er dan ook echt aan...
Morgen is bevrijdingspop in haarlem, altijd ontzettend gezellig. Op zo'n moment ben ik gewoon blij, ik denk dat dat ook eigenlijk voldoende is ![]()
|
![]() |
Heel veel. Het is heel belangrijk om, al is het maar één keer per jaar, stil te staan bij de mensen die hun leven gaven voor onze vrijheid.
Ik was vandaag bij de Dodenherdenking op het oorlogskerkhof... Super indrukwekkend, die twee minuten stilte. De mensen die daar begraven liggen, zijn even oud of maar een paar jaar ouder dan ik! En als wij destijds niet bevrijd waren, hoe zou ons leven er dan nu uitzien? In een wereld vol geweld en oorlog moeten we dankbaar zijn dat we in vrijheid mogen leven.
|
|