Advertentie | |
|
![]() |
|
ik heb niet snel ruzie, maar als ik rusie heb, maar ik het niet snel goed.....soms heb ik daar niet eens behoefte aan, maar dat is dan meestal met mensen die ik niet vrienden noem. Ik heb wel eens met een meisje ruzie gehad, wat een goede vriendin was, is nooit meer goed gekomen, we praten niet eens meer tegen elkaar, maar vind het niet erg....
Met goede vrienden heb ik nooit ruzie ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik kan niet tegen ruzie... maareh.. ik ben niet echt iemand die helemaal gaat zeggen 'ow sorrie sorrie blabla.. kweetnie, meestal is het gewoon na een tijdje wel vergeten.. en als ik echt boos op iemand ben praat ik dat meestal wel uit
|
Ik heb eigenlijk ook nooit ruzie .. als iets mijn schuld is verder, dan geef ik dat toe, maar zulke keren is een onenigheid, niet echt ruzie, gewoon elkaar afbokken, zoals alle vrienden doen
![]() als het toch van de andere kant komt, zit t me ook wel gewoon goed ![]()
|
Als ik zelf ruzie heb blijf ik altijd bij m'n eigen standpunt, maar ik probeer me ook voor te stellen wat de tegenpartij vindt. Wil niet zeggen dat ik toe ga geven, zekers niet.
Als anderen ruzie hebben... zolang ik er geen baat bij heb lekker laten doen, als je jezelf ermee gaat bemoeien levert dat alleen maar irritatie op
|
Ik blijf eerst een paar dagen heel erg boos en daarna wil ik het wel weer goedmaken, maar ik heb eigenlijk nooit ruzie met mensen.
Het gebeurt me vaker dat ik een ruzie tussen twee mensen oplos dan dat ik zelf ruzie heb.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Psychologie |
Jouw reactie op verschillende situaties? Mariekje* | 95 | 30-07-2007 12:44 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
De Kantine |
Hoe reageert de volgende forummer op... Sietse Fliegen | 500 | 25-04-2004 22:11 |