Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-05-2002, 13:16
Frida
Frida is offline
Als er een ruzie heerst...

gaan jullie dan koppig wachten tot de andere partij wilt bijleggen?Of staan jullie als eerste klaar om alles bij te leggen, uit te praten...?

Vergeven jullie andere snel iets waardoor een ruzie tot stand kwam?
Oud 04-05-2002, 13:18
Verwijderd
Ik wil het meteen uitpraten, als het even kan. En snel vergeven, tsja, dat hangt er vanaf wat (en waarom) ze gedaan hebben.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 13:22
Luca
Luca is offline
uhm stil en geergerd zitten kijken.
Oud 04-05-2002, 13:30
Verwijderd
Met vrienden heb ik eigenlijk nooit ruzie
en zouden we wel ruzie hebben ga ik er meteen naar toe
om het uit te praten.
maar heb ik ruzie met me ouders...ja das anders ik heb nu al een week niet met me pa gepraat omdat we ruzie hebben.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 13:44
crazy_ ella
crazy_ ella is offline
met me vrienden praat ik het snel uit maar met me ouders blijf ik koppig
"zij zijn begonnen,dan maken zij het ook maar goed,ondanks ik fout zit"
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 13:46
miro
miro is offline
Ik maak bijna nooit ruzie. Mocht ik toch ruzie krijgen dan ben ik meestal heel stil en zal ik niet zo snel vergeven. Maar je moet wel iets ergs doen om mij boos te krijgen. Als het om een meningsverschil gaat geef ik de ander gewoon gelijk waardoor ze t nog irritanter vinden
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 14:07
Monica
Monica is offline
Ik hou helemaal niet van ruzie, onder vriendinnen wil ik het wel zo snel mogelijk uitgepraat hebben (maar we hebben nooit echt ruzies, dat scheelt )

Als ik ruzie met mn zus heb loop ik weg. Als zij afschuwelijk kwaad is kan ze er alles uitgooien en ik ben nogal snel gekwetst, dus dan zoek ik voor mn eigen veiligheid dekking tot ze uitgeraasd is. Dan zie ik wel weer verder hoe het opgelost moet worden.

Bij mn ouders ga ik er fel tegenin en blijf ik koppig..
Oud 04-05-2002, 14:08
Qamra
Qamra is offline
Wil ik zo'n beetje graag voor me houden denk ik
Oud 04-05-2002, 14:17
~louise~
~louise~ is offline
Ik hou altijd voet bij stand en zal nooit en te nimmer mijn ongelijk toe geven.. Zeker niet bij mensen waarvan ik weet dat zij toch wel eerder opgeven dan ik.
Al ben ik nog zo fout, en besef ik dat ook: toegeven nooit!

Beetje foute karaktereigenschap ja
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 14:19
beuk
beuk is offline
voet bij stuk
Oud 04-05-2002, 14:42
kimmieeee
kimmieeee is offline
ligt eraan is het mij schuld zeg ik gewoon sorry is het die anders schuld hou ik voet bij stuk en is het bijdes schuld hou ik ook voet bij stuk
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 14:44
Monica
Monica is offline
Echt kwaad word ik van mensen die iets hebben gedaan dat niet echt door de beugel kon, maar zodra er dus een ruzie door ontstaat het zo weten te draaien dat ik uiteindelijk degene ben die er schuld aan heeft.
Oud 04-05-2002, 14:45
Mara
Mara is offline
Keb meestal geen ruzie, als ik ruzie heb loop ik boos weg en de eerst volgende keer dat ik diegene weer ontmoet doe ik alsof er niks aan de hand is.. zelfs al is dat maar 10 minuutjes later ofzow.. ik vergeef heel snel
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 15:27
fruitmand
fruitmand is offline
ik moet altijd huilen als ik zelf ruzie heb, of mn ouders ruzie hebben. Ik had een keer echt vette ruzie met mn beste vriendin en toen begon ik echt te janken...kan er niets aan doen en als mn ouders ruzie hebben loopt het gewoon ENORM uit de hand, dus dan huil ik ook vaak....

...met kleine ruzietjes maak ik me geen zorgen, boeie
Oud 04-05-2002, 15:29
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Ik wil het altijd zo snel mogelijk uit praten maar ik haat ruzie. Heb ook vrijwel nooit ruzie
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 15:35
Talon
Talon is offline
als ik met iemand ruzie heb mag die ander beginnen met het goed maken, zo niet, flikkert hij/zij maar lekker op
Oud 04-05-2002, 15:45
Verwijderd
met mij kan je haast geen ruzie krijgen .

en als je dat toch heb ? ( zeer zeldzaam)
liquedeer ik je
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 17:40
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
siNix schreef:
met mij kan je haast geen ruzie krijgen .

en als je dat toch heb ? ( zeer zeldzaam)
liquedeer ik je
liquide*

Oud 04-05-2002, 17:45
boardbabe
boardbabe is offline
ik ga het gevecht aan en wil alles meteen uitpraten. Ik gooi gelijk alle (tegen)argumenten op tafel......meestal na een tijdje wordt iemand ziek van me
Oud 04-05-2002, 17:56
Diablos
Diablos is offline
hangt er helemaal vanaf met wie en waarover..
met mij heb je niet snel echt ruzie, hooguit discussie.. en soms heb ik met vrienden woorden maar dat is na 5 minuten weer over en vergeven.. je moet niet zolang blijven doorzeiken over ruzie heb je niks aan.
Oud 04-05-2002, 17:57
Talon
Talon is offline
Citaat:
Diablos schreef:
hangt er helemaal vanaf met wie en waarover..
met mij heb je niet snel echt ruzie, hooguit discussie.. en soms heb ik met vrienden woorden maar dat is na 5 minuten weer over en vergeven.. je moet niet zolang blijven doorzeiken over ruzie heb je niks aan.
respect aight
Oud 04-05-2002, 18:02
love_ya
love_ya is offline
ik heb niet snel ruzie, maar als ik rusie heb, maar ik het niet snel goed.....soms heb ik daar niet eens behoefte aan, maar dat is dan meestal met mensen die ik niet vrienden noem. Ik heb wel eens met een meisje ruzie gehad, wat een goede vriendin was, is nooit meer goed gekomen, we praten niet eens meer tegen elkaar, maar vind het niet erg....
Met goede vrienden heb ik nooit ruzie
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 18:21
Talon
Talon is offline
Citaat:
love_ya schreef:

Ik heb wel eens met een meisje ruzie gehad, wat een goede vriendin was,

Met goede vrienden heb ik nooit ruzie
lekker tegenstrijdig....
Oud 04-05-2002, 20:23
Aurora
Aurora is offline
Ik kan niet tegen ruzie... maareh.. ik ben niet echt iemand die helemaal gaat zeggen 'ow sorrie sorrie blabla.. kweetnie, meestal is het gewoon na een tijdje wel vergeten.. en als ik echt boos op iemand ben praat ik dat meestal wel uit
Oud 04-05-2002, 20:25
Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik heb nog maar 1x in mn leven ruzie gehad, nou jah, iemand had ruzie met mij, ik niet met haar..
Oud 04-05-2002, 20:27
Martin Dude
Martin Dude is offline
Ik heb eigenlijk ook nooit ruzie .. als iets mijn schuld is verder, dan geef ik dat toe, maar zulke keren is een onenigheid, niet echt ruzie, gewoon elkaar afbokken, zoals alle vrienden doen

als het toch van de andere kant komt, zit t me ook wel gewoon goed
Oud 04-05-2002, 20:29
M@rco
M@rco is offline
Ik ben meestal wel degene die 't uit wil praten... ik kan nooit echt boos blijven op iemand, op 't moment dat ik ruzie heb kan ik iemand helemaal verrot schelden, en 5 minuten later ben ik 't dan alweer vergeten...

... niemand is perfect
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 22:28
Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Als ik ruzie heb met iemand dan vergeet ik dat gelijk dat ik eigenlijk ruzie had.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 01:08
Verwijderd
Als ik ruzie heb met iemand, leg ik me meestal neer bij het feit dat de ander niet te verbeteren is. Verder ben ik wel iemand die snel ruzies probeert bij te leggen.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 09:14
Alet
Alet is offline
Citaat:
nare man schreef:
Als ik ruzie heb met iemand, leg ik me meestal neer bij het feit dat de ander niet te verbeteren is. Verder ben ik wel iemand die snel ruzies probeert bij te leggen.
idem dito
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 09:50
Shock
Shock is offline
Als ik zelf ruzie heb blijf ik altijd bij m'n eigen standpunt, maar ik probeer me ook voor te stellen wat de tegenpartij vindt. Wil niet zeggen dat ik toe ga geven, zekers niet.
Als anderen ruzie hebben... zolang ik er geen baat bij heb lekker laten doen, als je jezelf ermee gaat bemoeien levert dat alleen maar irritatie op
Oud 05-05-2002, 10:44
marlies
marlies is offline
Ik blijf eerst een paar dagen heel erg boos en daarna wil ik het wel weer goedmaken, maar ik heb eigenlijk nooit ruzie met mensen.
Het gebeurt me vaker dat ik een ruzie tussen twee mensen oplos dan dat ik zelf ruzie heb.
Oud 05-05-2002, 10:47
KazzZ
KazzZ is offline
ik ben ontzettend eigenwijs... dus ik geef zelden de ander gelijk en blijf net zolang doorgaan tot ik gelijk heb...
soms kannik ook gewoon stil gaan zitten mokken en de ander compleet negeren
Oud 05-05-2002, 11:02
Slither
Slither is offline
Citaat:
Miss_Kazzz schreef:
ik ben ontzettend eigenwijs... dus ik geef zelden de ander gelijk en blijf net zolang doorgaan tot ik gelijk heb...
Ha, dat klinkt als mij!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten