Advertentie | |
|
![]() |
|
Ben begonnen gister met windows Me er op zetten
(compaq versie) Vandaag er achter gekomen dat je niet vanuit Me naar Xp kan updaten... Dus windows 2000 er op gezet... nu alle hd aan formateren en dan Xp er op ![]() Dan alles in orde maken... en dan feesten! ![]() en uhh weekend... is het altijd!
|
Mijn weekend word vast leuk
![]() Nja gedeelte, mijn vriendje gaat vannacht om half 3 op vakantie naar Spanje, voor 8 dagen, das iets minder want verwend als ik ben, zie k em heeel vaak dus 8 dagen zonder em word zwaar. .Maaaaaar daar in tegen gaan we vanavond uit gebreid afscheid nemen en ik al heeeeeel wat in gedachten, ghehe ![]() Hmzmz..verder dus ff uitzwaaien vannacht I guess und zondag heel saai met school bezig want k net pfeiffer gehad en loop minstens 4 weken achter (okeej, het voelt gewoon ff goed voor mezelf dat k nuj hier neer zet dat k met school bezig ga, want dat doe k toch niej..) ![]()
|
mjah .. geel dus ..
|
Verwijderd
|
Ik zit dit weekend nu net voor de eerste keer achter de PC
![]() ![]() Nu zit ik nog ff op internet :/ Morgen ga ik eerst naar kantoor, schoonmaken .. en als ik terug kom, mag ik de rest van mijn kamer gaan opruimen, want het is hier nu een zooitje ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Vrijdagavond naar goochelvoorstelling geweest met ex-vrienje en vriend ervan. Gisteren gewerkt voor school en 's avonds naar de cinema (Panic Room) met ex-vriend en hoop vrienden... Vandaag net gehoord dat men ex-vriend me weeeeeeeer een tijd niet wil zien
![]() Ni echt leuk weekend dus... |
![]() |
|
zaterdagmorgen in bed liggen of skaten
zaterdagmiddag werken 's avonds of uit of naar vriend/vriendin zondagmiddag streetdance en daarna beetje daar rondhangen en zondagavond komt mn vriend meestal langs ofzow..... ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Hoe ziet jou ultieme vakantie eruit? LauraJansen | 3 | 28-12-2010 20:53 | |
Algemene schoolzaken |
Hoe ziet jou ideale school eruit? I love stars | 50 | 30-08-2004 14:17 | |
Liefde & Relatie |