Advertentie | |
|
![]() |
|
Ma: "Wakker worden, het zonnetje schijnt en de dag is al half om"
Ik: ![]() ![]() Kwartier later: Ma: "Kom je je bed nog uit?" Ik: Mag ik dat zelf bepalen ? ![]() Nog een kwartier later: Ma: "Ik ga naar het tuincentrum, ga je mee ?" Ik: NEE! ![]() ![]() Ma: "Ben je ziek ?" Ik: Nee! Mag ik niet gewoon in bed blijven ? ![]() 'Beetje' humeurig ![]()
|
eerst: 'zal ik nu mn ogen opendoen om naar de klok te kijken met als gevolg dat ik niet meer kan slapen, ook al zie ik op de klok dat het nog maar vroeg is? Maar het zonnetje schijnt dus what the fuck'
en toen......'Damn, Pim Fortuyn....'
||
Citaat:
en ik maar toneel spelen vannuh:volgende keer beter.. ik voelde me zo kut(gaat nu beter) alleen ik wilde niet huilen bij andere mensen.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() toen ik terug liep naar m'n werk vorige keer (paar meter verderop) kwam ik langs porsche-dealer... niet leuk als je daar iemand ziet wegcrossen in een 911-turbo en je bent net gezakt. maarja iig succes volgende keer!
|
![]() |
Ik vroeg me af of ik Marco gister na ongeveer 5 maanden ofzo nou echt 30 minuten aan de telefoon heb gehad of dat het alleen maar een droom was. Toen ik er achterkwam dat ik echt met hem gebeld heb voelde ik me helemaal fijn!
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Sprookjes vanuit een ander standpunt Dolfke | 5 | 17-05-2012 19:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Ook een verhaal Roxjuh | 31 | 22-06-2004 22:20 | |
Verhalen & Gedichten |
niet zelf geschreven, maar Verwijderd | 13 | 25-03-2004 22:08 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |