Advertentie | |
|
![]() |
|
Mensen die een hele zooi van die schermpjes laten komen als ze online komen
Mensen die per se met je willen chatten maar uiteindelijk niks te vertellen hebben, zodat als jij niks zegt, jij saai gevonden wordt Mensen met 127 emoticons in de nickname of een nickname van 3 regels (zeker als je op een P120 werkt) Mensen die je alle emoticons laten zien zonder dat je daarom gevraagd hebt Mensen die er geen begrip voor opbrengen als je even niet zo snel reageert (terwijl dat bij mij nooit langer dan een halve minuut duurt, tenzij ik afwezig ben)
|
![]() |
Ik haat het als mensen nog tegen jou lopen te lullen als je "on the phone bent" of afwezig
![]() ik haat het als mensen lopen te ijlen de hele tijd ..(onzin gesprekken duzz ..) ik haat het asl er om de min een foto of iets naar mij sturen of als ze aan je vragen om telkens liedjes en foto's te sturen (soms vind ik het niet erg maar niet als ik het druk heb ...geen zin om in bestanden op zoek naar dingen te gaan ) ik haat het als ze midden in een gesprek offline zijn ... ![]() ik haat mensen die zeggen dat ze weggaan om vervolgens een half uur afscheid te nemen ... ik haat als er niemand op msn is ... (boariing ) en 5 minuten later zoo druk dat je er gek van woord ...
|
Verwijderd
|
als mensen om de twee minuten omg zeggen en dan denk je dat er iets aan de hand is, maar dan valt het allemaal best weer mee...
maar ik vind het ook heel erg vervelend als mensen van school gaan vragen wat je van iemand anders vindt. En dat je weet dat ze vervolgens die gesprekken gaan kopiëren. Ik heb daar op zich geen moeite mee, dan ga ik die mensen gewoon helemaal tot op het bot afkraken... en wat ik ook heel vervelend vind is als mensen van die nonsense gesprekken met je gaan voeren en dan vervolgens boos worden omdat je ze uit je lijst verwijderd hebt... |
![]() |
|
*mensen die binnen 5 seconden antwoord willen hebben, en als ze dat niet krijgen ze gelijk allemaal vraagtekens neerzetten of berichtjes van "Ben je er nog want je reageert niet"...
*Je blokken en unblokken. *4 van die 'heeft zich zojuist aangemeld' -schermpjes. *Mensen die tegen je praten als je toch op 'afwezig' of 'bezet' staat.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mensen die ALTIJDDDDD iets zeggen
Ook als ze niets te vertellen hebben "Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey!" "haaaay!" "Hoe ist?" "Goed en met jou?" "Ook goed' Waarom voer je zo'n gesprek? Dat is toch nergens voor nodig? Dat haat ik Of mensen die inderdaad, smileys uitproberen "Ja effe proberen hoor want ik heb een nieuw eMSN!!" Of mensen die er achter zin gekomen dat ik ze geblokt heb ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
- Mensen die gaan chatten met hun naam en dan elke keer af- en aanmelden.
- Die Pop Up programmaatjes terwijl je bezig bent en je computer gaat trippen. - Mensen die alleen "hoi" zeggen als jij op msn komt. - Mensen die de smilies op jouw gaan uitproberen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() mensen die per dag tig keer van nick veranderen[/QUOTE] neej das juist leuk voor de afwisseling! En wat heb jij/jullie daar nou voor'n last van dan? Je weet 't meeladres toch? En anders praat je gewoon niet met diegene ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Mensen die niks te zeggen hebben en mijn expresberichten alleen beantwoorden met "ja" of "haha." Zulk soort mensen houden het meestal ook niet lang vol in mijn ICQ,- of MSNlijst. |
![]() |
||
Citaat:
Ow ja, je hebt ook nog van die mensen die van je verwachten dat je alleen met hun aan 't chatten bent en niks anders aan 't doen bent... En als ze d'r dan achter komen dat je ook nog met wat anderss bezig bent, mjah dan krijg je weer een hoop gezeik... gheghe echt handig die block-knopjes ![]()
||
Citaat:
ik ben zo niet he? ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Over msn-irritaties gesproken.. ben ik de enige die er nu niet op kan komen?? 'k Zit me al een half uur aan te melden maar hij wil niet
![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #126 rare kwast | 489 | 18-04-2008 20:21 | |
De Kantine |
MSN-vragenlijst Mr.Oizo | 124 | 21-03-2003 07:58 | |
Psychologie |
11 tips om beter met je depressie om te gaan Snippie | 44 | 19-01-2003 19:38 | |
Psychologie |
Hoogbegaafdheid Mephisto | 94 | 14-09-2002 18:46 |