Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb 5 hele dagen de tijd gehad. Hij heeft naast me gestaan, voor me gezeten, achter me gezeten, met me in de lift gestaan, voor me gelopen, achter me gelopen, gevraagd of het fototoestel van mij was (nee), hoi gezegd, mn pen even geleend, samen met wat anderen op de foto gestaan en vaak wisselden we blikken uit, maar is er iets gebeurd? Nee. Ik durf niet.
||
![]() |
Citaat:
Doe het zo: "Zeg, mag ik jou iets vragen?" Nu kun je altijd nog iets anders zeggen, maar je zal automatisch het volgende zeggen: "Heb je zin om een keertje iets af te spreken?" en je hebt het gezegd. Zo simpel is het. |
![]() |
||
Citaat:
Zn vrienden stonden beneden! Wat had ik anders -ter plekke- moeten zeggen?! Weet ik veel. Ik heb hem verder (nog?) niet iets te melden..
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maar volgens mij kijk ik naar iedereen die ik langs zie komen, mag ik?1 Beetje sociale controle please, ik leef nog in een dorp hoor ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Wel vaag, voel je je achteraf altijd zo lomp.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Sheesh, in de zomer kijk ik bijna alle meisjes achterna .. zou ik dus voortdurend opmerkingen over krijgen ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Openingspoll: filosofie of wetenschap Verwijderd | 80 | 20-11-2004 13:51 | |
Verhalen & Gedichten |
Afscheid [vernieuwd] tiram | 45 | 12-05-2004 15:02 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal: Afscheid tiram | 71 | 20-12-2003 13:30 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |