Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2002, 10:48
Deliveran©e
Deliveran©e is offline
Oud 16-05-2002, 12:12
Qamra
Qamra is offline
Ik DACHT iemand met wie ik alles kon delen en die alles geheim hield..

Maar het komt er ook wel op aan dat zo iemand er voor je is als je dat nodig hebt, ongeacht de problemen en de invloed van anderen..

Misschien beetje egoïstisch, but hej
Oud 16-05-2002, 12:59
Shock
Shock is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:

Maar het komt er ook wel op aan dat zo iemand er voor je is als je dat nodig hebt, ongeacht de problemen en de invloed van anderen..
alleen dat laatste valt altijd tegen...
Oud 16-05-2002, 13:01
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Shock85 schreef:

alleen dat laatste valt altijd tegen...
Hmmja idd..
Oud 16-05-2002, 13:23
Shock
Shock is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:

Hmmja idd..
dat eerste trouwens ook
Oud 16-05-2002, 13:31
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Shock85 schreef:

dat eerste trouwens ook
Nou niet echt voor mij.. Maar je hebt niets aan het eerste als het laatste er niet is he
Oud 16-05-2002, 13:36
Shock
Shock is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:

Nou niet echt voor mij.. Maar je hebt niets aan het eerste als het laatste er niet is he
Najah, als je ze dingen die je in vertrouwen vertelt en ze gaan het vervolgens doorlullen heb je er ook niks aan...
Oud 16-05-2002, 13:44
Gothic
Gothic is offline
Iemand die je accepteerd hoe je doet en bent. Iemand waar je jezelf kan zijn, of niet jezelf kan zijn. Iemand die compleet eerlijk en loyaal naar jou toe is en iemand waar jijzelf ook eerlijk naar bent. Verder iemand waar de relatie nemen EN geven is... en bij problemen vergeten die mensen het Geven...
Oud 16-05-2002, 13:58
Alet
Alet is offline
Citaat:
Gothic schreef:
Iemand die je accepteerd hoe je doet en bent. Iemand waar je jezelf kan zijn, of niet jezelf kan zijn. Iemand die compleet eerlijk en loyaal naar jou toe is en iemand waar jijzelf ook eerlijk naar bent. Verder iemand waar de relatie nemen EN geven is...
Ik heb echt wel veel beste vriendinnen
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 15:30
Luca
Luca is offline
Iemand die mij al begrijpt als ik haar aan kijk. Iemand bij wie ik mij thuis voel en die zich niet voor mijn domme acties schaamt. Iemand die aardig is en ik iig vertrouwt.
Oud 16-05-2002, 15:34
Verwijderd
iemand tege wie ik echt alles kan vertelle (waarvoor ik diegene echt moet vertrouwen.. wat lang duurt..).. me gwoon thuis bij voel.. alles samen kan doen.. en waarmee ik een speciale band heb die ik met niemand anders heb..
mjah.. zo iemand hadik dus.. mjah.. die is overlede
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 15:36
Parlaatje
Parlaatje is offline
aan wie ik alles kan vertellen en ook DURF te vertellen
k kan het natuurlijk wel aan iedereen vertellen maar bij diegene voel je je het veiligst ofzow I donnow
Oud 16-05-2002, 17:02
EviL69
EviL69 is offline
iemand met wie ik kan lachen en huilen goed mee kan praten en keihard mee uit je dak kan gaan. bijna alles deelt en niet moeilijk doet over kleine dingen en je moet ook af en toe ruzie met elkaar kunnen maken, ik denk nl dat het biertje wat je daarna weer drinkt met zijn tweeen als het weer goed is nog lekkerder is

mzzzzzzllllllll
Oud 16-05-2002, 18:39
owlbeer
owlbeer is offline
iemand die je alles kan vertellen zonder dat hij/zij je erop beoordeeld. Iemand bij wie je kan huilen maar die iemand moet ook bij jou kunnen huilen.

Maar, het moet ook iemand zijn met wie je ruzie kunt maken, iemand wie je na een tijd van weinig contact nog steeds even "lief" is.
Dat is volgens mij een beste vriend/vriendin

(gelukkig hebbik ze alletwee)
Oud 16-05-2002, 18:43
italianboy
italianboy is offline
iemand die mijn paard verzorgt en vertelt dat ik helemaal niet lelijk en dik ben. Die mij steunt en net iets minder sociaal is dan ik en ik ben in alles beter dan zij. Ik geef haar al mijn afdankertjes en playertjes die ik te lelijk vindt. Ze kent haar plaats en zal me nooit tegenspreken. Als ik nee zeg is het ook nee en als ze iets met andere vriendinnen wil doen geef ik eerst toestemming (of niet). Ze mag geen vette dingen eten, want ze is nu al een koe en omdat we beste vriendinnen zijn kan ik dat gerust 4 x per dag zeggen.

dat is mijn beste vriendin..

ghehe
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 18:46
Verwijderd
Citaat:
italianboy schreef:
iemand die mijn paard verzorgt en vertelt dat ik helemaal niet lelijk en dik ben. Die mij steunt en net iets minder sociaal is dan ik en ik ben in alles beter dan zij. Ik geef haar al mijn afdankertjes en playertjes die ik te lelijk vindt. Ze kent haar plaats en zal me nooit tegenspreken. Als ik nee zeg is het ook nee en als ze iets met andere vriendinnen wil doen geef ik eerst toestemming (of niet). Ze mag geen vette dingen eten, want ze is nu al een koe en omdat we beste vriendinnen zijn kan ik dat gerust 4 x per dag zeggen.

dat is mijn beste vriendin..

ghehe
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 18:48
Sjied No Clue
Sjied No Clue is offline
meike is mijn beste vriendin. Mn soulmaatje.

We voelen elkaar gewoon perfect aan. En ja we kunnen onszelf zijn maar dat ben ik eigenlijk nogal vaak, mezelf...
Oud 16-05-2002, 18:50
italianboy
italianboy is offline
Citaat:
She-Devil schreef:
meike is mijn beste vriendin. Mn soulmaatje.

En ja we kunnen onszelf zijn maar dat ben ik eigenlijk nogal vaak, mezelf...
t zou toch spooky worden he, als je opeens mij was
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 19:39
Alet
Alet is offline
Citaat:
italianboy schreef:

t zou toch spooky worden he, als je opeens mij was
Oeh! Hadden we 2 philippies!!
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 19:43
Piccola
Piccola is offline
Iemand bij wie je jezelf kunt zijn. Iemand met wie je kan lachen en huilen. Iemand die je al je geheimen kunt vertellen en die zij/hij vervolgens voor zich houdt. Etc... Ik heb geen beste vriendin, wel een beste vriend!
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 19:55
Verwijderd
Iemand die mij accepteert met al mijn fouten en slechte eigenschappen. Iemand die niet bang is voor mijn donkere kanten en niet wegrent zodra je haar echt nodig hebt. Iemand die je door en door kunt vertrouwen, die nooit iets doorlult en die je precies aanvoelt. Iemand waar je mee kan lachen en huilen en waar je je nooit teveel voelt... Iemand waar je alles mee kunt doen, die je totaal begrijpt. En vooral iemand die je vertrouwen nooit zal beschadigen...

Mijn eisen bleken in de praktijk altijd te hoog Mijn zogenaamde beste vriendin van eens bleek liever met een ander meisje om te gaan en was boos op me. Zelfs nu weet ik nog niet waarom En een meisje waar ik toen op een gegeven moment een hele goede vriendschap mee opbouwde (dacht ik) ging verhuizen en liet vervolgens niets meer van haar horen. Heb nog wel eens geschreven, maar ik kreeg niets meer terug...

btw: Vriendschap moet ook vooral wederzijds zijn. Zij moet hetzelfde denken over vriendschap als ik, want als zij een goede vriendin iemand vindt waar je af en toe iets mee doet, dan kan het mn beste vriendin niet zijn. Vriendschap is geven en nemen.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 20:08
Souris
Souris is offline
iemand die er is als ik me klotuh voel,die dan naar me wilt luisteren.
iemand die je accepteerd zoals je bent.
iemand die je kunt vertrouwen.
Oud 16-05-2002, 22:26
italianboy
italianboy is offline
Citaat:
crazyellow schreef:
iemand die er is als ik me klotuh voel,die dan naar me wilt luisteren.
iemand die je accepteerd zoals je bent.
iemand die je kunt vertrouwen.
neem een huisdier
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 09:08
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Alet schreef:

Ik heb echt wel veel beste vriendinnen
Zal je dan behoorlijk tegenvallen... een keer niet eerlijk zijn (*haar geknipt, zit niet geweldig* ja best leuk -> zoiets bijv) of een keer roddelen, dat soort dingen maakt iemand geen beste vriendin meer, van hoeveel mensen kun je werkelijk zeggen dat ze 100% eerlijk en oprecht zijn en vanwie de vriendschap wederzijds is, zoals jij het voelt? Bijna 0 is die kans... Ik neem die eerlijkheid heel serieus, en mensen zijn al heeeel gauw niet 100% eerlijk meer... zogauw het om negatieve dingen gaat in de 'relatie'...
Oud 17-05-2002, 10:17
Tofke_H
Tofke_H is offline
Iemand waar je alles tegen kan vertellen, en dat je dan zeker weet dat niemand anders dat dan te weten komt.
Iemand die bewijs van spreken alles laat vallen als je een luisterend oor nodig hebt, of gewoon een schouder om op te huilen.
Oud 17-05-2002, 10:20
Verwijderd
het belangrijkste vind ik op het moment iemand die er voor je is als je het ècht nodig hebt en voor een welkome afleiding zorgt en zegt je te missen omdat jij niet en zij wel naar pinkpop gaan.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 15:19
Souris
Souris is offline
Citaat:
italianboy schreef:

neem een huisdier
heb ik al,maar das niet genoeg.
Oud 18-05-2002, 15:26
*Norena*
*Norena* is offline
iemand, die je kunt vertrouwen..door dik en dun je blijft steunen..
je knuffelt..en zorgt dat als je verdrietig bent..
je weer vrolijkt maakt..

je helpt uit noodsituaties...

bij je blijft voor altijd..
Oud 18-05-2002, 15:46
Alet
Alet is offline
Citaat:
Gothic schreef:

Zal je dan behoorlijk tegenvallen... een keer niet eerlijk zijn (*haar geknipt, zit niet geweldig* ja best leuk -> zoiets bijv) of een keer roddelen, dat soort dingen maakt iemand geen beste vriendin meer, van hoeveel mensen kun je werkelijk zeggen dat ze 100% eerlijk en oprecht zijn en vanwie de vriendschap wederzijds is, zoals jij het voelt? Bijna 0 is die kans... Ik neem die eerlijkheid heel serieus, en mensen zijn al heeeel gauw niet 100% eerlijk meer... zogauw het om negatieve dingen gaat in de 'relatie'...
Als je alleen maar vriendinnen hebt die maar voor 50% eerlijk en oprecht zijn, en er is er 1 die het voor 55% is, dan is dat toch je beste vriendin?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 17:51
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:

Misschien beetje egoïstisch, but hej
niet egoïstisch, zolang je't zelf ook bent voor die andere
Oud 18-05-2002, 17:56
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Methuselah schreef:
niet egoïstisch, zolang je't zelf ook bent voor die andere
Ik wel.. Ik ben er zo vaak voor d'r geweest toen onze vriendschap eigenlijk over was (en ook toen we nog vrienden waren)... Maar ze kotst me alleen maar uit..

Ja dan houdt het ook behoorlijk op voor mij.. Spijt me zeer.. Als mevrouw niet eens bedankt kan zeggen.. Laat staan dezelfde steun aan mij wil geven..

En ik vind het toch egoïstisch klinken, ookal is dat het niet
Oud 18-05-2002, 18:40
Verwijderd
beste vriendin

sjah

k vin 't niet echt wat die 2 woorden.

heb je 2 goede vriendinnen en daar moet er dan 1 je beste van zijn?? sjah. neuj..

een beste vriendin is gewoon iemand waar je
goed mee kan opschieten
goed mee kan praten
samen dingen doet die je leuk vind
enz...
ook wat secreet zegt elkaar accepteren en respecteren
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 18:44
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:

Ik wel.. Ik ben er zo vaak voor d'r geweest toen onze vriendschap eigenlijk over was (en ook toen we nog vrienden waren)... Maar ze kotst me alleen maar uit..

Ja dan houdt het ook behoorlijk op voor mij.. Spijt me zeer.. Als mevrouw niet eens bedankt kan zeggen.. Laat staan dezelfde steun aan mij wil geven..

En ik vind het toch egoïstisch klinken, ookal is dat het niet
mja, haar schuld dan, dan heeft zij 'n goede vriendin verloren
Oud 18-05-2002, 18:47
Denise84
Denise84 is offline
degene die ik vertrouw en te vertrouwen is, aan wie ik het meeste vertel en die dus het meeste van me weet (maar me ook aanvoelt), me het beste kent en er is als ik haar nodig heb. Maar ook degene waar ik gewoon heel veel lol mee kan hebben! Iemand die je begrijpt no matter what.. (of er in ieder geval het probeert te begrijpen en je in je waarde laat)

Die vriendschap hoeft niet te gaan om hoe vaak je elkaar ziet, maar het gevoel dat er is àls je elkaar ziet. (niet dat dat bij mj het geval is, want ik zie haar heel vaak)

Een vriend is iemand die het beste in je naar boven brengt.. (mooie uitspraak! )
Oud 18-05-2002, 21:51
Alet
Alet is offline
Citaat:
Denise84 schreef:
Een vriend is iemand die het beste in je naar boven brengt.. (mooie uitspraak! )
Ja dat vind ik ook altijd al
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten