Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-05-2002, 09:27
Verwijderd
...en aanverwante zaken. De Matchmaker.com, happysingles.com en lookalikes. Brr.

Soms lichtelijk irritant...hoe staan jullie hier tegenover? Leuk of kinderachtig? Je kent het wel: je krijgt een 'mysterieuze' boodschap dat iemand je leuk vindt. Vol verwachting klik je op de in de mail verstrekte link. Vervolgens moet je je met veel moeite door allerlei invulschermen worstelen waarin onopvallend maar sneaky al je persoonlijke gegevens worden ontfutseld, je zonder het zelf te weten tientallen banners hebt aangeklikt en totaal van de thuispagina afraakt.

Doen er mensen aan dit soort dingen mee?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-05-2002, 09:28
Verwijderd
Ik zie het als spam.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 09:29
miro
miro is offline
Nee, je moet allemaal emailadressen van andere mensen invullen, deze krijgen dan allemaal ook zon mail van jou terwijl dat helemaal niet de bedoeling was. Nee dus.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 09:30
Verwijderd
ik vind het irri niet te weten van wie het komt, maar ga er geen moeite voor doen. Het gaat meteen in de prullenbak.
Dus als je een 'grap' uithaalt dor zoiets te sturen heb je pech, meen je het vind ik het vrij triest. got the balls to say it.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 09:31
Verwijderd
Citaat:
miro schreef:
Nee, je moet allemaal emailadressen van andere mensen invullen, deze krijgen dan allemaal ook zon mail van jou terwijl dat helemaal niet de bedoeling was. Nee dus.
Ja, dat is vooral zo irritant. Ik wil wel die stomme link volgen en weten wie mij bij zoiets opgeeft, maar ik ben nog wel zo beleefd om niet vijf andere mensen lastig te vallen met vervelende mailtjes
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 09:32
beuk
beuk is offline
mv /dev/null
Oud 17-05-2002, 09:34
miro
miro is offline
Citaat:
nare man schreef:

Ja, dat is vooral zo irritant. Ik wil wel die stomme link volgen en weten wie mij bij zoiets opgeeft, maar ik ben nog wel zo beleefd om niet vijf andere mensen lastig te vallen met vervelende mailtjes
vijf, als je het niet meteen goed raadt moet je dr geloof ik wel wel 25 invullen (uiteindelijk dan)
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 09:35
Verwijderd

Gelukkig dat ik dus niet aan dat soort dingen doe, anders had ik nu ook nog weer 25 mensen belast met mijn irritante indirecte spammail en dat wil ik ook niet op m'n geweten hebben.

Hacken die zooi
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 09:48
Verwijderd
lichtelijk irritant,'k krijg die dingen altijd in m'n hotmailding,maar daar kijk ik eigenlijk nooit meer.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 10:08
BlackLion
BlackLion is offline
Ik vind het vervuiling van het web
Oud 17-05-2002, 10:15
Tofke_H
Tofke_H is offline
Ik ben der bewust nog niet mee in contact gekomen ofzo? Ik vind het maar niets, zou der niet aan mee doen. Ik vul sowieso niet graag iemand anders zijn/haar mailadres in op een pagina, enkel op van die kaartjes-pagina's
Oud 17-05-2002, 10:54
Verwijderd
Citaat:
miro schreef:
dat wist ik dus niet... dus ik vrolijk aan iedereen op msn vertellen dat ik mail had van someonelikesyou... en tegelijkertijd had ik hun emailadressen ingevuld... ik stond dus mooi voor lul en ik had een hoop uit te leggen... nee, ik doe daar niet meer aan mee...
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 11:05
Amidala
Amidala is offline
Citaat:
miro schreef:

vijf, als je het niet meteen goed raadt moet je dr geloof ik wel wel 25 invullen (uiteindelijk dan)
je raadt het never nooit niet. dat is juist het 'leuke' van dit spelletje
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 11:06
Anne
Anne is offline
Komt het wel van iemand? Ik was helemaal blij maar ik ben er nooit achter gekomen. Daarna kreeg ik alleen nog maar junkmail
Oud 17-05-2002, 11:16
WolterB
WolterB is offline
ik ken het ook

[spijtmodus]hierbij boed ik mijn excuses aan aan de 50-60 mensen die dnkazij mij in het bestand terecht zijn gekomen[/sprijtmodus]
Oud 17-05-2002, 11:32
italianboy
italianboy is offline
ik heb me er niet aan gewaagd

als diegene me zo leuk vindt, moet ie t maar laten merken

op een normale manier
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 12:41
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Citaat:
italianboy schreef:
ik heb me er niet aan gewaagd

als diegene me zo leuk vindt, moet ie t maar laten merken

op een normale manier
I like you... no wait..... I LOVE you
Oud 17-05-2002, 12:49
DaaF
DaaF is offline
Ik dacht altijd dat dat gewoon reclame was.. Ik flikker het altijd weg..
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 14:45
Shock
Shock is offline
Als je een url krijgt en dan meteen kunt kijken vind ik het oke, maar zodra je gegevens van jezelf en/of anderen (zoals mailadressen) op moet geven houdt het voor mij op... Als je een keer je meeladres neerzet krijg je meteen allerhande spam naar je toe weet je, dankjewel
Oud 17-05-2002, 14:46
Luca
Luca is offline
Ik verwijder ze.
Oud 17-05-2002, 15:14
FlyingPinguin
FlyingPinguin is offline
ik gooie alles waarvan ik de afzender een beetje vaag vind weg, geen gezeik hoor.
Oud 17-05-2002, 15:15
Shock
Shock is offline
Citaat:
FlyingPinguin schreef:
ik gooie alles waarvan ik de afzender een beetje vaag vind weg, geen gezeik hoor.
Vorige week heb ik twee keer een virus binnengehaald door dat niet te doen...
Oud 17-05-2002, 16:58
Verwijderd
Idd een trieste site.. ik kreeg een mailtje binnen.. ik helemaal blij.. maar ik keek daar rond en besloot toch maar niet iets in te vullen..
er waren ook allemaal van die vage hints: het zou iemand kunnen zijn van je werk of van je school, het zou iemand kunnen zijn van wie je het het minst verwacht. pfff dat soort dingen.. klote site
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 17:44
Verwijderd
Citaat:
Alex schreef:
Idd een trieste site.. ik kreeg een mailtje binnen.. ik helemaal blij.. maar ik keek daar rond en besloot toch maar niet iets in te vullen..
Ooooh....*schouderklopje*

Herkenning
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 17:52
Piccola
Piccola is offline
Ik haaaaat die shit! Bah!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-05-2002, 18:01
The Wanderer
The Wanderer is offline
dat is troep ja
Oud 17-05-2002, 18:20
Verwijderd
Het is idd kut, meestal gooi ik het meteen weg, maar laatst had ik ene x nix te doen, maar ik geloof niet dat je er ooit achterkomt, ook van crushlink enzo
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 19:15
@pie
@pie is offline
hmm ik heb het een keer gedaan, en toen zag ik dit staan (ff opzoeken )

Citaat:
Your secret admirer is between 13 and 16 years old
en dan mag je raden naar mijn reactie
Oud 18-05-2002, 14:04
Parlaatje
Parlaatje is offline
ik kreeg het steeds maar k ging nooit kijke en toen 1x dag ik nowu gaak kijke ook maar nu heb i het geblokt ik werd dr strontziek van!
Oud 18-05-2002, 14:52
zonneschijn
zonneschijn is offline
ja, erg irritant, erger me echt dood aan die dingen, krijg steeds van die stomme mails van chrushlink......bah!!
en ik als nieuwsgierig aagje dus me opgegeven voor een of ander stomme lotto ofzo, nou krijg ik dus weer zo'n mailtje, blijken mijn secret admirers 13 en 14 te zijn.....(?????)

is het overbodig om te zeggen dat ik die mailtjes nu altijd delete zodra ik ze binnen krijg....
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 15:28
marlies
marlies is offline
Citaat:
******** schreef:
Ik zie het als spam.
Oud 18-05-2002, 15:32
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Ik zie het als spam.
dat zijn idd heel nare sites.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 16:46
Verwijderd
dik irritant jah.
zeker niet grappig
zelf ook gehad die
en dan maanden lang mailtjes ervan krijgen
whaah...
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 17:48
shanli
shanli is offline
delete ik onmiddelijk
Oud 24-05-2002, 18:52
mar87
mar87 is offline
'k kreeg d'r net een. en ik wist dat er een topic over hier op 't forum was dus heb ik die maar ff gelzen amar goed, 't was grote onzin, 'k kon van alles invullen, dat een ander helemaal niet aangaat. maar goed, nu ben ik wel zo nieuwsgierig om te willen weten wíe gezorgd heeft dat ik die troep krijg..... kom ik toch niet achter, daarom grote Onzin
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 19:17
Monica
Monica is offline
Ik had er laatst eentje, heb m weggegooid.
Oud 24-05-2002, 19:44
PV
PV is offline
ik heb dr laatst ook eentje gekregen, krijg je alleen zon hint 'hij is tussen de 13 en 17 ' naja ik ga niet allemaal mailadressen invullen dan... help er niet aan mee
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 20:14
Li
Li is offline
ik bied bij deze mijn excuses aan ongeveer 20 jongens
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 07:24
Not for Sale
Not for Sale is offline
kep al zo'n 30 van die mailtjes gehad denk ik, van crushlink en van someonelikesyou. Meestal krijg ik er twee aan het eind van elke maand, zo tussen de 20e en de 25e (deze maand nog niet, misschien komen ze nog, LEUK )
Nog nooit ben ik naar die site gegaan. Ik voelde me de eerste keren wel even heel geliefd maar ik maal er niet meer zo om hoor..
Oud 25-05-2002, 09:52
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Citaat:
Milk schreef:
ik vind het irri niet te weten van wie het komt, maar ga er geen moeite voor doen. Het gaat meteen in de prullenbak.
Dus als je een 'grap' uithaalt dor zoiets te sturen heb je pech, meen je het vind ik het vrij triest. got the balls to say it.

*BOEHOE* vandaar dat je nooit reageerde....
Oud 25-05-2002, 10:25
*~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
als iemand me leuk zou vinden, zou die het echt niet wagen op die manier te laten merken
Oud 25-05-2002, 10:35
Unexplained
Unexplained is offline
Ik heb mijzelf laten blokkeren op al die sites.

Geen behoefte aan. En als iemand mij aardig vindt, moet zij dat maar direct durven te zeggen, anders is het sowieso geen meid voor mij
Oud 26-05-2002, 00:34
Methuselah
Methuselah is offline
standaard actie: prullenbak in
Reageren

Regels voor berichten