Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ben der bewust nog niet mee in contact gekomen ofzo? Ik vind het maar niets, zou der niet aan mee doen. Ik vul sowieso niet graag iemand anders zijn/haar mailadres in op een pagina, enkel op van die kaartjes-pagina's
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ik ken het ook
[spijtmodus]hierbij boed ik mijn excuses aan aan de 50-60 mensen die dnkazij mij in het bestand terecht zijn gekomen[/sprijtmodus]
|
Als je een url krijgt en dan meteen kunt kijken vind ik het oke, maar zodra je gegevens van jezelf en/of anderen (zoals mailadressen) op moet geven houdt het voor mij op... Als je een keer je meeladres neerzet krijg je meteen allerhande spam naar je toe weet je, dankjewel
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Idd een trieste site.. ik kreeg een mailtje binnen.. ik helemaal blij.. maar ik keek daar rond en besloot toch maar niet iets in te vullen..
er waren ook allemaal van die vage hints: het zou iemand kunnen zijn van je werk of van je school, het zou iemand kunnen zijn van wie je het het minst verwacht. pfff dat soort dingen.. klote site |
![]() |
|
![]() |
ja, erg irritant, erger me echt dood aan die dingen, krijg steeds van die stomme mails van chrushlink......bah!!
en ik als nieuwsgierig aagje dus me opgegeven voor een of ander stomme lotto ofzo, nou krijg ik dus weer zo'n mailtje, blijken mijn secret admirers 13 en 14 te zijn.....(?????) is het overbodig om te zeggen dat ik die mailtjes nu altijd delete zodra ik ze binnen krijg.... |
![]() |
|
![]() |
'k kreeg d'r net een. en ik wist dat er een topic over hier op 't forum was dus heb ik die maar ff gelzen amar goed, 't was grote onzin, 'k kon van alles invullen, dat een ander helemaal niet aangaat. maar goed, nu ben ik wel zo nieuwsgierig om te willen weten wíe gezorgd heeft dat ik die troep krijg..... kom ik toch niet achter, daarom grote Onzin
|
![]() |
|
kep al zo'n 30 van die mailtjes gehad denk ik, van crushlink en van someonelikesyou. Meestal krijg ik er twee aan het eind van elke maand, zo tussen de 20e en de 25e (deze maand nog niet, misschien komen ze nog, LEUK
![]() Nog nooit ben ik naar die site gegaan. Ik voelde me de eerste keren wel even heel geliefd maar ik maal er niet meer zo om hoor..
||
Citaat:
*BOEHOE* vandaar dat je nooit reageerde.... ![]()
|
Ik heb mijzelf laten blokkeren op al die sites.
Geen behoefte aan. En als iemand mij aardig vindt, moet zij dat maar direct durven te zeggen, anders is het sowieso geen meid voor mij ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
waarom... koffie verkeerd | 23 | 18-07-2002 20:21 | |
De Kantine |
some one likes you E-quesss | 9 | 30-04-2002 11:28 |