Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Mensen die met hun mountainbikes door de stad heen gaan fietsen, das belachelijk
![]() Tzijn ook altijd LPF-stemmers. Die mensen die zogenaamd zo weinig te besteden hebben, intussen wel een BMW en een 'mountainbike' hebben voor de rest inderdaad niks hebben en dan op een partij gaan stemmen die pro particuliere zorg en pro particulier onderwijs zijn. Ik zit 'r niet mee, mijn pappie en mammie hebben zat geld, wij zitten wel goed de komende 4 jaar (als ze het al halen). Sorrie ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ik ben het met je eens dat in natuurlijke gebieden geen mountainbikers en automobilisten moeten worden toegelaten en dat als ze betrapt worden, ze een fikse boete tegemoet mogen zien. Oa bospaden worden inderdaad vernield door deze mensen.
|
pffff, jij hebt echt iets tegen mensen die niet doen wat jij niet wilt dat ze doen eh?
Ik bedoel, als zij daar geld aan willen geven, laat ze dan toch, wij hebben hier thuis ook een mountainbike, en die gebruik ik ook wanneer ik naar m'n tante fiets die 25 minuten ver woont, omdat die mountainbike ten eerste gemakkelijker fietst dan m'n gewone citybike, en ten tweede omdat 't gewoon leuk is om met zo'n ding te rijden. Wat kan jou dat nu in Godsnaam schelen, of ik of iemand anders ermee rondrijdt, what the hell maakt dat voor verschil uit voor jou? volgens mij ben je gewoon jaloers op de mensen die wél een jeep of een mountainbike hebben omdat jij er geen hebt, graag wilt, niet krijgt/kunt kopen en dus gefrustreerd bent geraakt.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
waarom zouden MTB'ers een zwaardere straf moeten krijgen dan 'gewone' fietsers? als het pad verboden is voor fietsers zouden mountainbikers én andere fietsers een boete moeten krijgen, maar er zijn genoeg mountainbike-paden.
als je zo doorgaat gaan langzamerhand steeds meer mensen met de auto -> meer vervuiling. |
![]() |
|
*proest* hoe je van een volstrekt onzinng onderwerp toch een discussie kunt maken waar mensen op ingaan... hulde!
Nou. Volgens mij moetn de mountainbikes verzameld worden en in het rijskmuseum in het meer worden geplempt...
|
Ik begrijp even niet waarom je wel een citybike zou mogen hebben en geen mountainbike...
![]() als je zo'n mountainbike lekkerder vindt rijden moet je er zo een nemen, als je liever een citybike/driewieler/whatever wilt hebben neem je die...
|
Dus jij wil mijn mooie mountainbike naar de vuilnisbelt brengen
![]() Laat mensen toch lekker op hun mountainbike fietsen, ik zie het probleem niet? Als iemand dat nou leuk vindt... 't is niet alsof jij er last van hebt...
||
Citaat:
precies ![]() ![]() Deze gast die zich hier aan ergert komt 1 maal in de maand achter zijn computer vandaan om es in de natuur te kijken , Komt ie een Moutanbike tegen , En Ergert zich dood ga jij maar lekker weer achter je compute zitte ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2) Dat kan. Het kan me niet schelen of er iemand op een mountainbike rijdt. Het kan me wel schelen waar zo iemand dat doet. 3) Zeker niet. Gelukkig relativeer je jezelf al met de woorden "volgens mij". |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2) Niet altijd, nee, maar vaak wel. Mountainbikers zijn vaak uiterst zelfbewuste mensen die gewend zijn om altijd hun iegen gang te gaan zonder met anderen rekening te houden. En dat geldt ook voor terreinwagenrijders. Zo'n wagen is groot en dat imponeert. Het geeft een lekker "King of the Road"-gevoel. |
![]() |
||
Citaat:
ps. Ik denk dat ik maar niet meer reacties ga posten in deze zinloze topic ![]() Genesis |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
kom op zeg, mtb's zijn net zo goed en geweldig als alle andere fietsen. ook al zijn er bepaalde mensen die de bospaden onveilig maken met mtb's. mountainbiken is ook een serieuze sport, of je het nou leuk vind of niet. en de mtb'ers fietsen je meestal snel voorbij, dus je moet gewoon een beetje tolerant zijn
||
![]() |
Citaat:
open gesteld voor wandelaars en fietsers tussen zonsopkomst en zonsondergang |
![]() |
|
Tja, ik zag gisteren hoe een goede vriend een aanrijding kreeg.
Hij, een grote terreinwagen, en een sedan stonden op 1 lijn. Hij wou de hoge 4x4 inhalen, en reed frontaal op de sedan van de andere richting. Als die terreiwagen lager was geweest kon hij er vanaf z'n fiets overheen kijken en had hij de tegenligger gezien. Ik begrijp niet wat zo leuk is aan zo'n auto, ze verspillen benzine, zijn arrogant groot, en je kan er enkel mee over verkeersdrempels crossen ipv de Afrikaanse steppen. En dit geld ook voor die Renaults Espace, Chryslers Voyager en die pick-up trucks! REIE |
![]() |
||
Citaat:
2)akkoord, maar mountainbikers doen maar evenveel kapot als mensen die gewoon door de bossen lopen, naast de paden. of jeugdbewegingen die in de bossen gaan 'spelen' 3)ik relativeer mezelf niet, ik geef mijn mening, wat ik over jou denk.
||
Citaat:
als je in de bouw werkt je moet een tendemaster erachter hebben doe je niet met je sedan pfff heb je een goede jeep ofzo voor nodig of sterk busje ![]() |
![]() |
|
|