Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Dat is dus echt het laatste waar ik m'n geld aan uit zou geven. Ik heb zo'n ontzettende hekel aan kermissen. Ik ben gek op 3 oktober (voor de leidenaars en omstreken onder ons) maar heb echt een hekel aan de kermis. Ik snap niet dat mensen daar lol kunnen hebben. Ik vind het ook zeker iets voor hele domme mensen. Sorry als ik hier iemand mee beledig maar, dat is gewoon het soort mensen wat ik er mee associeer.
|
![]() |
|
Als je geld gaat uitgeven aande plaatstelijke kermis dan ben je wel verloren (een schiettent (soms dan) en een verroestte zweefmolen)..
Nou ja ![]() ![]()
|
neehee, het is zonde om de kermis voorbij te laten gaan. Ik ga bijna alle kermissen in de buurt af. Ik hou van kermis, ik leef bijna voor kermis. Het enige waar ons dorp om bekend staat is de KERMIS.
hahaha als jullie kermis een geldverspilling vinden dan zijn jullie nog nooit op de heemskerkse kermis geweest. Kermis is goed voor: -je sociale contacten (veeeel mensen) -je ontspanning (gaat alle sabatticals te boven) -de trainig van je lichaam (springen, zuipen en weetikveel) - en ga zo maar doooooooooorrrrrrrrrr Je kunt je perfect afreageren voor het hele jaar, het is een weekje de zondaar uithangen. En ik hou ervan. Jongens, Ik SPAAR zelfs voor de kermis!
||
Citaat:
Kermis is niet zonde van je geld, het is gewoon Zonde. Jammer. Sneu.
|
![]() |
|
de kermis zelf vind ik geen zak aan.. ga meestal ook nergens in (heb ook geen zin om m'n maaginhoud daar ergens te lozen na in zo'n gek ding te hebben gezeten).. geld geef ik er dus weinig uit (1/2 keer ergens in en dan heb ik t wel gehad.. en een keer oliebol naar binnen werken ofzo)
Maar ik ga er meestal wel heen, maar dan voor de gezelligheid.. ... t'is wel leuk dat je veel mensen tegenkomt die je anders nooit meer ziet.. van oude school/klassen enzo ![]()
|
Wacht eens... Jullie hebben vast geen biertent bij de kermis...
Wij hebben dan twee tenten met live bandjes en kermismama corry konings, een betaalde tent en een gewone. En alle kroegen zijn overdag open en er zijn paardenraces en nog meer gedoe. Drie dagen gaat hier bijna niemand 's-middags naar school.. dussuuhh jullie hebben gewoon de verkeerde kermis ![]() (van die attracties ben ik zelf ook niet zo)
|
Waarom zonde van je geld als je uitgaat maak je ook geld op en waaraan? ja aan entree en drank en je hebt dan dus lol. Dat hebben dus sommige mensen op de kermis.
Ik geef er niet veel geld aan uit. Maar een keertje ergens in is wel leuk. Gewoon de gezelligheid. Bij ons kent iedereen iedereen en de sfeer is gewoon super gezellig. Ik vind dat je het zelf moet weten en al die vage reacties als sneu enzo slaan nergens op misschien vinden de mensen die kermis leuk vinden dingen die jij doet weer sneu enzo |
![]() |
|
![]() |
Mee eens
kermis is kut. Je geeft veel te veel geld uit terweil je ook gewoon voor 15 euro naar de efteling kan gaan ofzo. De kermis heeft een kutsfeer en de nepheid straald er van af. Kermis is centenklopperij. En kut. Grrrr. ![]()
||
Citaat:
![]() ik vind die attracties ook nix aan aan, maar de gezelligheid en een hoop bekenden tegenkomen is gewoon leuk, lekker wat rondlopen, beetje op terrasje zitten.. enzo.. snap niet wat daar sneu aan is..
||
![]() |
Citaat:
Drie dagen is ook net mooi, daar heb ik heus wel enkele weken werken in de zomer voor over. |
![]() |
|
Oneens, ik gok toch nie zo veel, ga alleen maar in die wilde dingen (nie in alle wilde dingen, sommigen wat vaak over de kop gaan niet), dat is fun, dus kermis is nie zonde van je geld.
![]() 2 weekenden lang kermis in Maastricht geweest, nu ga ik zaterdag weer naar Geleen. ![]()
|
![]() |
|
|