Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-05-2002, 20:26
Krugdinho
Krugdinho is offline
eens/Oneens?
Oud 20-05-2002, 20:27
de
de is offline
kermis is cool

paupers spotten
Met citaat reageren
Verwijderd
Ach, 1x p/jr willik er wel wat geld aan uit geven. Het is op zich wel zonde maar wel leuk

Oneens dus
Met citaat reageren
Gothic
Gothic is offline
eens
Oud 20-05-2002, 20:29
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
Gothic schreef:
eens
amen!
Oud 20-05-2002, 20:30
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
damaetas schreef:

amen!
*buigt*
Oud 20-05-2002, 20:34
M@rco
M@rco is offline
Eens!
Oud 20-05-2002, 20:36
Verwijderd
Niet alleen zonde van je geld, maar ook nog eens zonde van je tijd. Kermis is gigantisch kansloos.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 20:37
Verwijderd
Citaat:
de schreef:
kermis is cool

paupers spotten
kermis is cool

kakkers uitlachen

kermis is btw wel echt leuk.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 20:40
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
nare man schreef:
Niet alleen zonde van je geld, maar ook nog eens zonde van je tijd. Kermis is gigantisch kansloos.
En is voor simpele zielen
Oud 20-05-2002, 20:42
DrFreeman
DrFreeman is offline
kermis, wat is dat?
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 20:47
Joostje
Joostje is offline
wie stelt vast wat zonde is?
Oud 20-05-2002, 20:48
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Kermis is gewoon een kwestie van vermaak, net als een feest, uitgaan, een theatervoorstelling. T kan je dan wel (veel) geld kosten, maar het is niet zonde van je tijd als het bij je eigen vermaak-smaak (wat een woord ) past. Als iemand z'n tijd er leuk mee kan doorbrengen, zie ik niet in waarom het gigantisch kansloos is.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 20:49
Verwijderd
eens voor mij hoeft het niet
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 21:38
PV
PV is offline
mwah... zonde van je geld.. dan is naar de bios gaan ook zonde van je geld kermis is nix voor mij maar ach voor de lokale drugsgebruikers schijnt het geweldig te zijn
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 21:48
xsten
xsten is offline
Dat is dus echt het laatste waar ik m'n geld aan uit zou geven. Ik heb zo'n ontzettende hekel aan kermissen. Ik ben gek op 3 oktober (voor de leidenaars en omstreken onder ons) maar heb echt een hekel aan de kermis. Ik snap niet dat mensen daar lol kunnen hebben. Ik vind het ook zeker iets voor hele domme mensen. Sorry als ik hier iemand mee beledig maar, dat is gewoon het soort mensen wat ik er mee associeer.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 22:10
punkyfish
punkyfish is offline
eens.
Oud 20-05-2002, 22:21
Knipoog*1
Knipoog*1 is offline
wat een leuke stelling
Oud 20-05-2002, 23:15
Verwijderd
Ja, duidelijk erg lomp. Is ook een briljante documantaire/parodie op mensen die naar kermissen gaan.. van arjan ederveen en tosca niterink... echt heel erg triest gewoon.. deze maatschappij is echt te veel gericht op winst en geld....
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 08:13
Slither
Slither is offline
Welnee! Je geeft weliswaar geld uit, maar je krijgt er een hoop gezelligheid voor terug!

't Is alleen niets voor mij, ik vind er geen zak aan...
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 08:34
Qamra
Qamra is offline
Als je geld gaat uitgeven aande plaatstelijke kermis dan ben je wel verloren (een schiettent (soms dan) en een verroestte zweefmolen)..

Nou ja Tis het dorpsfeest he..
Oud 21-05-2002, 08:43
Sjied No Clue
Sjied No Clue is offline
neehee, het is zonde om de kermis voorbij te laten gaan. Ik ga bijna alle kermissen in de buurt af. Ik hou van kermis, ik leef bijna voor kermis. Het enige waar ons dorp om bekend staat is de KERMIS.

hahaha als jullie kermis een geldverspilling vinden dan zijn jullie nog nooit op de heemskerkse kermis geweest. Kermis is goed voor:
-je sociale contacten (veeeel mensen)
-je ontspanning (gaat alle sabatticals te boven)
-de trainig van je lichaam (springen, zuipen en weetikveel)
- en ga zo maar doooooooooorrrrrrrrrr

Je kunt je perfect afreageren voor het hele jaar, het is een weekje de zondaar uithangen. En ik hou ervan.

Jongens, Ik SPAAR zelfs voor de kermis!
Oud 21-05-2002, 08:44
rockyj
rockyj is offline
geld uitgeven is altijd zonde
Oud 21-05-2002, 08:45
Sjied No Clue
Sjied No Clue is offline
de kermis is:
lomp
boers
plat
hard
(wij hebben corry konings op het podium, onze kermis-mama)
foooooooooouuuuuuuuuuuuut
en zooooo gezellig

dat mag toch gewoon een keer in het jaar?
Oud 21-05-2002, 09:04
Roos
Roos is offline
Citaat:
Alex schreef:
Ja, duidelijk erg lomp. Is ook een briljante documantaire/parodie op mensen die naar kermissen gaan.. van arjan ederveen en tosca niterink... echt heel erg triest gewoon.. deze maatschappij is echt te veel gericht op winst en geld....
Dat gezin wat heel veel geld uitgeeft, maar het eigenlijk helemaal niet leuk heeft? Die is i.i.g. geweldig.

Kermis is niet zonde van je geld, het is gewoon Zonde. Jammer. Sneu.
Oud 21-05-2002, 09:58
Luca
Luca is offline
Kermis is fout.
Oud 21-05-2002, 14:13
marlies
marlies is offline
Citaat:
nare man schreef:
Oud 21-05-2002, 14:16
Paige
Paige is offline
Citaat:
de schreef:
paupers spotten
Jezus, doe eens normaal man..Net of jij zo superrijk bent..

of moest ik dit berichtje met een korreltje zout nemen?
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 14:20
Tom
Tom is offline
de kermis zelf vind ik geen zak aan.. ga meestal ook nergens in (heb ook geen zin om m'n maaginhoud daar ergens te lozen na in zo'n gek ding te hebben gezeten).. geld geef ik er dus weinig uit (1/2 keer ergens in en dan heb ik t wel gehad.. en een keer oliebol naar binnen werken ofzo)

Maar ik ga er meestal wel heen, maar dan voor de gezelligheid.. ... t'is wel leuk dat je veel mensen tegenkomt die je anders nooit meer ziet.. van oude school/klassen enzo en ach, beter daar wat rondhangen gezellig dan thuiszitten hé.
Oud 21-05-2002, 14:37
Verwijderd
Citaat:
rosi schreef:

Dat gezin wat heel veel geld uitgeeft, maar het eigenlijk helemaal niet leuk heeft? Die is i.i.g. geweldig.

Kermis is niet zonde van je geld, het is gewoon Zonde. Jammer. Sneu.
Precies die bedoelde ik
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 14:41
Gonzo
Gonzo is offline
Het enige positieve aan kermis is de extra drukte op de terrasjes. De rest is ook alleen maar sneu. Als je persé plezier met attracties wilt hebben kun je imho beter naar een pretpark gaan ofzo.
Oud 21-05-2002, 15:25
Sjied No Clue
Sjied No Clue is offline
Wacht eens... Jullie hebben vast geen biertent bij de kermis...

Wij hebben dan twee tenten met live bandjes en kermismama corry konings, een betaalde tent en een gewone.
En alle kroegen zijn overdag open en er zijn paardenraces en nog meer gedoe. Drie dagen gaat hier bijna niemand 's-middags naar school.. dussuuhh jullie hebben gewoon de verkeerde kermis

(van die attracties ben ik zelf ook niet zo)
Oud 21-05-2002, 15:53
WolterB
WolterB is offline
het is leuk, alleen is alles daar zo duur
dat is de reden dat ik bijna nooit naartoe ga
Oud 21-05-2002, 15:56
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
eens
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 15:56
Verwijderd
oneens
de tent is super cool!!!! daa rgeef ik graag geld aan uit

de atracties vink ook nie zo heel veel aan majah..
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 16:15
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Waarom zonde van je geld als je uitgaat maak je ook geld op en waaraan? ja aan entree en drank en je hebt dan dus lol. Dat hebben dus sommige mensen op de kermis.
Ik geef er niet veel geld aan uit. Maar een keertje ergens in is wel leuk. Gewoon de gezelligheid. Bij ons kent iedereen iedereen en de sfeer is gewoon super gezellig.
Ik vind dat je het zelf moet weten en al die vage reacties als sneu enzo slaan nergens op misschien vinden de mensen die kermis leuk vinden dingen die jij doet weer sneu enzo
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 16:17
Piccola
Piccola is offline
Ik ga alleen naar de kermis voor de suikerspinnen! Ik eet er altijd 2 en daarna ga ik snel weer weg, want voor de rest is de kermis echt bagger! En duuuuuuur!!!
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 22:19
bambykill
bambykill is offline
Mee eens

kermis is kut. Je geeft veel te veel geld uit terweil je ook gewoon voor 15 euro naar de efteling kan gaan ofzo. De kermis heeft een kutsfeer en de nepheid straald er van af. Kermis is centenklopperij. En kut.

Grrrr.

Oud 21-05-2002, 22:23
Tom
Tom is offline
Citaat:
MissKiss1985 schreef:
Waarom zonde van je geld als je uitgaat maak je ook geld op en waaraan? ja aan entree en drank en je hebt dan dus lol. Dat hebben dus sommige mensen op de kermis.
Ik geef er niet veel geld aan uit. Maar een keertje ergens in is wel leuk. Gewoon de gezelligheid. Bij ons kent iedereen iedereen en de sfeer is gewoon super gezellig.
Ik vind dat je het zelf moet weten en al die vage reacties als sneu enzo slaan nergens op misschien vinden de mensen die kermis leuk vinden dingen die jij doet weer sneu enzo
helemaal mee eens!
ik vind die attracties ook nix aan aan, maar de gezelligheid en een hoop bekenden tegenkomen is gewoon leuk, lekker wat rondlopen, beetje op terrasje zitten.. enzo.. snap niet wat daar sneu aan is..
Oud 21-05-2002, 22:23
Verwijderd
eens
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 23:34
Internationalist
Internationalist is offline
nee, het uitgeven is zonde
Oud 22-05-2002, 08:12
*mandarijn*
*mandarijn* is offline
Citaat:
nare man schreef:
hoezo dat nou weer dan? Voel je je te goed voor kermis
Oud 22-05-2002, 08:16
Krugdinho
Krugdinho is offline
kermis blijft zonde
Oud 22-05-2002, 09:13
Martin Dude
Martin Dude is offline
Kermis zelf .. zonde van je geld .. het algemene van kermisborrels en de kroeg in .. duidelijk geweldig
Oud 22-05-2002, 09:14
Iotje
Iotje is offline
Eens, maar de enige reden waarom ik naar de kermis ga is om een suikerspin te halen.
Oud 22-05-2002, 13:09
luckyleo
luckyleo is offline
oneens, kom maar eens in warmenhuizen kermis vieren, zeker niet zonde van je geld!
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 13:11
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
She-Devil schreef:
Wacht eens... Jullie hebben vast geen biertent bij de kermis...

Wij hebben dan twee tenten met live bandjes en kermismama corry konings, een betaalde tent en een gewone.
En alle kroegen zijn overdag open en er zijn paardenraces en nog meer gedoe. Drie dagen gaat hier bijna niemand 's-middags naar school.. dussuuhh jullie hebben gewoon de verkeerde kermis

(van die attracties ben ik zelf ook niet zo)
zo hoort het ja. In Noord-Holland weten ze tenminste wat kermis vieren is. Kijk ook maar naar Yorin waar onze kermis in Warmenhuizen ook nog was.
Drie dagen is ook net mooi, daar heb ik heus wel enkele weken werken in de zomer voor over.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 13:21
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Iotje schreef:
Eens, maar de enige reden waarom ik naar de kermis ga is om een suikerspin te halen.
ja idd, dat is wel goed excuus
Oud 22-05-2002, 13:22
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:
eens/Oneens?
eens
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 11:25
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Oneens, ik gok toch nie zo veel, ga alleen maar in die wilde dingen (nie in alle wilde dingen, sommigen wat vaak over de kop gaan niet), dat is fun, dus kermis is nie zonde van je geld.
2 weekenden lang kermis in Maastricht geweest, nu ga ik zaterdag weer naar Geleen.
Reageren

Regels voor berichten