Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als ze dat willen, moeten ze dat vooral doen, kunnen ze het na anderhalf jaar lekker weer hernoemen als LPF het land verneukt heeft en oneervol moet aftreden.
Er zijn wel meer straten en pleinen vernoemd naar personen die nog te stom zijn om voor de duvel te dansen, dus waarom dit niet. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Die Fortuyn komt me me neus uit! Fortuyn dit, Fortuyn dat, z'n boeken worden voor de LPF als bijbel gebruikt! En standbeeld voor hem.
We zijn er allang overheen; we zijn uitgerouwd, KLAAR OVER EN EINDE! ![]()
|
![]() |
|
![]() |
voor mij hoeft het niet... maar als andere mensen dat nou willen, vind ik het best
Een standbeeld vind ik wel een beetje overdreven. Hoewel... hij was de eerste die om z'n politieke ideeën gedood werd sinds 16nogwat, Willem van Oranje... áls hij om z'n ideeën gedood is natuurlijk, maar da's waarschijnlijk. En hij had wel een leuk hoofd op zich... naja, dan maar wel een standbeeld. Het interesseert me gewoon niet eigenlijk ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik hoorde zelfs iemand zeggen dat het niet zo'n gek idee zou zijn om 't Hofplein naar hem te vernoemen.. KOMOPHE. Ik walg echt van die mensen; die vent heeft niets bereikt, en okay, hij heeft ook niet de kans gekregen om dat wel te laten zien, maar om er nu gelijk vanuit te gaan dat't hem inderdaad gelukt was.. *ril* |
![]() |
|
Gadver nee alsjeblieft niet zeg! Ik ergerde me al DOOD aan al die hordes dagjesmensen die daar de hele dag stonden. Moet je vooral dat hele plein gaan vernoemen, dan wordt het helemaal een monument daar, staan er de hele dag werkloze mensen naar een standbeeld te kijken, terwijl ze tegen elkaar zeggen 'oh erg he erg he ja de democratie is vermoord ja hij zei gewoon wattie von en verder niks'. Nee. Nee. Nee. Dat tast echt de eer van Rotterdam aan.
||
Citaat:
||
Citaat:
pleinen hebben toch een naam nodig...
|
Ik vind het wel een goed idee. En mensen. Jullie denken echt dat ze een plein naar hem vernoemen vanwege zijn ideen en vanwege wat hij zal kunnen bereiken.... Dit is gewoon weer een stille actie tegen geweld. Vrijheid van meningsuiting etc. Ik ben het trouwens helemaal met slither eens. Wat ze daar onder zegt
||
Citaat:
Benieuwd hoe lang het duurt voordat hij met z'n "eigen" Fortuyn stropdassencollectie komt....
|
|